Yv_ schreef:Ik vind persoonlijk dat gejank met "baby in buik", "babyshower", "baby is geboren" echt veeeeeeel erger. En daar gaat ook zat geld in zitten.
Je vergeet nog de ''gender-reveal-party''
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yonker schreef:xApple schreef:Allemachtig wat een geldNee dat zou ik niet doen.
Ik snap ook niet zo goed dat het een dagvullend programma moet zijn..
Ik wil gewoon lekker eten, zuipen, een stripper en feesten
Weet je hoe duur een stripper is![]()
. Je kunt ze voor weinig vinden....maar of je dat ook wilt

Tieneke schreef:Van mijn eigen vrijgezellenfeest weet ik niks qua kosten. Het was alleszins niets exuberant. Wèl weet ik dat sommigen de prijs verrekend hebben met hun cadeau aan mij op de trouwdag. Ik ben daar niet boos of zo over, maar dat vind ik dan wel een beetje raar.
Polly schreef:Tieneke schreef:Van mijn eigen vrijgezellenfeest weet ik niks qua kosten. Het was alleszins niets exuberant. Wèl weet ik dat sommigen de prijs verrekend hebben met hun cadeau aan mij op de trouwdag. Ik ben daar niet boos of zo over, maar dat vind ik dan wel een beetje raar.
NIet iedereen heeft een heleboel te besteden en als je als gedachte hebt wat je uit wil geven aan een bruiloft en een deel daarvan gaat naar het vrijgezellenfeest dan is het toch logisch dat je dat verrekend met het cadeau.
Het kan niet de bedoeling zijn dat iemand op een houtje gaat bijten voor jouw feessie wel?
Dreamybol schreef:Ook fijne vriendin die andere vriendin een mes in de rug steekt door bij de bruid over haar te klagen (ook al is het jaren later).. Het is gewoon zo banketstaaf dat je geld maar 1 keer kunt uitgeven en uit de geld-topics blijkt telkens ook maar weer dat je het voor een ander niet gauw goed doet. Maar feit blijft dat je niet in de portemonnee van een ander kunt kijken.
Mazida schreef:Ik zou me gewoon afmelden met een smoes. Melden dat je helaas naar een afstudeerfeest moet of een bruiloft of dat je dan een belangrijke afspraak bij een arts hebt ... Heb ik al eerder gedaan bij een vrijgezellenfeest waarvan de 'entree' 215 euro was. Scheelde een dag voor mezelf en een hoop geld