Cer schreef:Citaat:Ik had hem gevraagd of hij met dit meisje wel eens praatte (hij wist niet dat ik dit al wist). Zijn antwoord hierop was neen.Citaat:Ik had het voor die avond maar even zo gelaten. Ondertussen had hij het gesprek met dat meisje ook verwijderd. Omdat ik toch nog heel de tijd met het gevoel zat dat hij er nu ook al over aan het liegen was, wou ik dat hij eerlijk ging zijn. De volgende dag nog eens aan hem gevraagd of hij met het meisjes gepraat had. Zijn antwoord was weer neen.
Maar ja, als je dan praat en dingen vraagt en je krijgt niet het juiste antwoord antwoord.. wat doe je dan? Je mag toch verwachten dat iemand de waarheid verteld als er wat gevraagd wordt? Ik zou me daar niet beter van voelen, als ik het antwoord wist en er wordt wat anders gezegd...
Maar heeft ze hem betrapt doordat ze hem zag appen met dat meisje, of heeft ze meteen de eerste keer in zijn telefoon gekeken. Dat is nog een beetje onduidelijk..

Er zit hier imo in de basis al iets flink mis in deze relatie. Vraag is of je daarmee verder wilt (en kunt) gaan.
Is natuurlijk sneu voor die mensen, maar inderdaad geen reden om je partner de schuld te geven.
.
wij zijn ook wel erg open overigens qua telefoongebruik en alles ligt hier code-loos op tafel. En het komt ook regelmatig voor dat ik vanuit de douche roep: app jij ff die en die dat we er zo laat zijn omdat ik dat zelf dan natuurlijk weer vergeten ben ik voor ik naar boven loop. andersom ook zo.