Wat is je grootste of duurste miskoop?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:33

Mijn kaakimplantaten!
20.000 euro verder en ik kan nog steeds geen eentje van de zes gebruiken %)
Gelukkig vergoed de verzekering, maar zonde is het wel! We zijn al sinds 2012 bezig en nog steeds klachten.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 14-04-18 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Irisjeeh1999

Re: Wat is je grootste of duurste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 12:12

Mijn iPhone 5s abonnement! Telefoon is na 6 maanden trouwe dienst verzopen (oeps) en toch betaal ik nog elke maand voor het toestel..

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 12:38

boyca schreef:
Sanso die miskoop hebben wij ook gehad.
Zoonlief kreeg voor zijn verjaardag een scooter. 1 maand voor zijn verjaardag breekt hij zijn pols dus wij hebben de scooter niet gegeven maar zijn rijbewijs. Scooter stond bij oma in de berging te wachten tot zijn pols beter was.
Wij wisten ook niet dat je gelijk een verzekering af moest sluiten voor een item wat (nog)niet op de openbare weg komt. hoppa 340 euries , extreem hoog bedrag ook.
Wij hebben nog bezwaar gemaakt maar dat is afgewezen, eigenllijk wilden we nog verder maar helaas werd mijn schoonvader ziek en stond de rest op plan 2.

Heel vervelend dit. Ik snap ook wel dat mensen niet beseffen dat je een scooter ook ongebruikt moet verzekeren.
Maar kan je geruststellen dat als je verder was gegaan je waarschijnlijk energie voor niks er in had gestoken.

Voor iedereen die het nog niet weet:
Het is net als een auto.
Een scooter heeft een kenteken.
Als je niet wilt verzekeren moet je het kenteken schorsen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:03

Liesje1611 schreef:
CalipsoLover schreef:
Ook nog vandaag: Ga met een vriendin de stad in om nieuwe schoenen. Had al enkele weken geleden echt heel mooie gezien maar helaas waren die uitverkocht in die winkel :( Heel de stad doorkruist op zoek naar dezelfde of andere leuke sneakers maar nergens te vinden. Bijna de hoop opgegeven en de laatste winkel dan toch iets gevonden en waren niet zo heel duur dus maar meegenomen, toch ergens nog met een twijfelgevoel maar vriendin vond ze heel leuk dus waarom niet. Ga vandaag terug de stad in, eerste winkel waar ik binnen kom liggen toch wel DE schoenen die ik echt wou. Ja heb ze dan ook maar gewoon meegenomen. Pfff 180 euro kwijt aan twee paar schoenen, en ben maar een arme student. Maar ik kon het echt niet laten :=

Waarom niet die eerste terug brengen? Zou ik echt doen! :j

Helaas had ik ze al twee keer aangehad, ze zijn nog niet vies ofso maar ben bang dat ze het zullen merken aan de zool :/

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:50

Gewoon proberen :)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:09

Mijn koptelefoon van jbl, welgeteld 1/2 dag gebruikt en toen werd ik zo ongelukkig dat ik geen noise cancelling er op. Nu is een beats onderweg, freaking duurder, maar hopelijk beter :)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:20

Marjoow schreef:

Huh :?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:32

senna21 schreef:
Marjoow schreef:

Huh :?

Ik reageer op degene boven mij ;)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 12:51

Marjoow schreef:

Ja, maar zo'n advies, dat vind ik een no-go.
Als je kleding hebt gedragen, ga je het niet meer inruilen.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:00

Behoorlijk asociaal inderdaad

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:26

boyca schreef:
Sanso die miskoop hebben wij ook gehad.
Zoonlief kreeg voor zijn verjaardag een scooter. 1 maand voor zijn verjaardag breekt hij zijn pols dus wij hebben de scooter niet gegeven maar zijn rijbewijs. Scooter stond bij oma in de berging te wachten tot zijn pols beter was.
Wij wisten ook niet dat je gelijk een verzekering af moest sluiten voor een item wat (nog)niet op de openbare weg komt. hoppa 340 euries , extreem hoog bedrag ook.
Wij hebben nog bezwaar gemaakt maar dat is afgewezen, eigenllijk wilden we nog verder maar helaas werd mijn schoonvader ziek en stond de rest op plan 2.

Zure centen zijn het ja. Ik vind het veel geld maar ergens ook wel begrijpelijk. Bezwaar maken zal geen zin hebben ben ik bang.

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:45

Mijn Petrie Anky laarzen á €390,00. Ik heb er denk ik 3x mee op een paard gezeten. Daarna ben ik ziek geworden en heb ik nooit meer kunnen rijden en dus ook de laarzen niet gedragen. Ik heb ze al een eeuwigheid op de bokt markt en marktplaats staan maar ik krijg ze niet verkocht :(

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:46

Nies_ schreef:
Behoorlijk asociaal inderdaad

Bij de meeste winkels mag je je schoenen na 14 dagen nog ruilen hoor, niks asociaals aan :+. Eventueel een vochtig doekje over een klaar.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 13:52

Hoezo? Nee heb je, ja kun je krijgen. Je kunt het altijd proberen en als je eerlijk bent weten zij ook waar ze aan toe zijn toch? Schoenen kun je zo weer schoonpoetsen hoor.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:23

Je kunt het proberen maar ik vind het zelf wel not done. Als je schoenen voor de nieuwprijs koopt verwacht ik niet dat iemand er al 2 dagen op heeft gelopen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:31

Sheran schreef:
Je kunt het proberen maar ik vind het zelf wel not done. Als je schoenen voor de nieuwprijs koopt verwacht ik niet dat iemand er al 2 dagen op heeft gelopen.

Want het is zo'n hel als iemand 2 keer (niet 2 dagen) op de schoenen heeft gelopen?

Je hebt gewoon recht op je geld terug binnen 2 weken, zoals eerder aangehaald is. Wat het bedrijf er zelf verder mee doet is aan hun ;) Kan bv ook zijn dat ze afgeprijsd worden ofzo

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:32

Ik vind het zelf ook een beetje not done... := En je ziet ook wel al een beetje dat ze gedragen zijn, dus terug brengen ga ik niet doen. Moesten ze nog helemaal nieuw in de doos zitten dan misschien wel. Maar verder zijn het ook gewoon toffe sneakers die ik vast en zeker veel zal dragen, Alleen wat veel geld kwijt nu :evaw:

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:36

Ik hoef ook echt geen nieuwe schoenen die iemand al 2 keer buitenshuis aan heeft gehad hoor. Ik betaal toch voor nieuwe? :') Anders haal ik ze wel van marktplaats ofzo.

Inderdaad balen calipso, maar ach gewoon lekker dragen en niet meer over nadenken :j

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:38

Ik ook niet! Als ik schoenen koop wil ik nieuwe, en niet van iemand die er al 2 dagen op heeft gelopen met mogelijk zweetvoeten of andere leuke dingen :=

ElsieC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:39

En een jas met het logo van mijn studentenvereniging op. Ik studeer deze zomer af en heb de jas amper aan gehad want hij is te warm voor gewoon weer maar niet waterproof genoeg voor regenweer en bovendien kan je zo'n ding enkel dragen in je studentenstad. En hij zit vreselijk krap onder mijn oksels!
Kan hem ook niet doorverkopen/weggeven want mijn naam staat erop gestikt.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:40

Tsja, wat niet weet, wat niet deert. Als het bedrijf de schoenen terugneemt is er toch niets aan de hand?

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:42

Jawel dan blijft het dus hartstikke asociaal van je.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:50

_Reneee schreef:
Jawel dan blijft het dus hartstikke asociaal van je.

Dit dus. Ondergoed ga je toch ook niet inruilen nadat je het hebt gedragen? :')
....Hoop ik? :=

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:56

Prima dat jullie dat asociaal vinden :')

Gedragen ondergoed kún je niet eens ruilen ;)
Maar gedragen schoenen, als die geaccepteerd worden door het bedrijf, wat is dan het grote probleem? Een dekje breng je ook terug als het je niet bevalt, of een tshirt wat toch niet past.

Ik zie echt niet waarom je spullen moet behouden omdat anders misschien iemand een gedragen artikel koopt. Zeker niet als het gewoon bij de policy van het bedrijf hoort.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 14:57

Schoenen waarop je al hebt gelopen terug brengen is gewoon asociaal! Je koopt toch ook geen pumps om aan te doen naar een trouw om ze daags erna terug te brengen want het is binnen je 14dagen recht?
Doe je gewoon niet. Passen, rondje door het huis en besluiten dat ze toch niks voor jou zijn is weer anders

Ook zo iets, een rekje waarmee je dus gereden hebt en toch niet lekker blijkt te passen zou ik echt niet terug brengen, enkel passen met het zadel erop wel.