20.000 euro verder en ik kan nog steeds geen eentje van de zes gebruiken

Gelukkig vergoed de verzekering, maar zonde is het wel! We zijn al sinds 2012 bezig en nog steeds klachten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
boyca schreef:Sanso die miskoop hebben wij ook gehad.
Zoonlief kreeg voor zijn verjaardag een scooter. 1 maand voor zijn verjaardag breekt hij zijn pols dus wij hebben de scooter niet gegeven maar zijn rijbewijs. Scooter stond bij oma in de berging te wachten tot zijn pols beter was.
Wij wisten ook niet dat je gelijk een verzekering af moest sluiten voor een item wat (nog)niet op de openbare weg komt. hoppa 340 euries , extreem hoog bedrag ook.
Wij hebben nog bezwaar gemaakt maar dat is afgewezen, eigenllijk wilden we nog verder maar helaas werd mijn schoonvader ziek en stond de rest op plan 2.
Liesje1611 schreef:CalipsoLover schreef:Ook nog vandaag: Ga met een vriendin de stad in om nieuwe schoenen. Had al enkele weken geleden echt heel mooie gezien maar helaas waren die uitverkocht in die winkelHeel de stad doorkruist op zoek naar dezelfde of andere leuke sneakers maar nergens te vinden. Bijna de hoop opgegeven en de laatste winkel dan toch iets gevonden en waren niet zo heel duur dus maar meegenomen, toch ergens nog met een twijfelgevoel maar vriendin vond ze heel leuk dus waarom niet. Ga vandaag terug de stad in, eerste winkel waar ik binnen kom liggen toch wel DE schoenen die ik echt wou. Ja heb ze dan ook maar gewoon meegenomen. Pfff 180 euro kwijt aan twee paar schoenen, en ben maar een arme student. Maar ik kon het echt niet laten
Waarom niet die eerste terug brengen? Zou ik echt doen!
boyca schreef:Sanso die miskoop hebben wij ook gehad.
Zoonlief kreeg voor zijn verjaardag een scooter. 1 maand voor zijn verjaardag breekt hij zijn pols dus wij hebben de scooter niet gegeven maar zijn rijbewijs. Scooter stond bij oma in de berging te wachten tot zijn pols beter was.
Wij wisten ook niet dat je gelijk een verzekering af moest sluiten voor een item wat (nog)niet op de openbare weg komt. hoppa 340 euries , extreem hoog bedrag ook.
Wij hebben nog bezwaar gemaakt maar dat is afgewezen, eigenllijk wilden we nog verder maar helaas werd mijn schoonvader ziek en stond de rest op plan 2.
Sheran schreef:Je kunt het proberen maar ik vind het zelf wel not done. Als je schoenen voor de nieuwprijs koopt verwacht ik niet dat iemand er al 2 dagen op heeft gelopen.