Beschuldigd door buren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Re: Beschuldigd door buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:45

Zorg dat de wijkagent ook bij die bewuste buurvrouw langsgaat want dan heb je meteen bewijs van intimidatie en pesten door die idioten.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:48

Dat schijnt echt een nieuwe hype te zijn. Buren die bepalen of andere mensen hun hond wel of niet uitlaten ... niet te geloven. Hoor het steeds vaker.

Maar ... als jij ze niet uitlaat, dan kunnen ze ook niet plassen bij de lift. Toch? :Y)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 13:49

xDenies schreef:
Dat schijnt echt een nieuwe hype te zijn. Buren die bepalen of andere mensen hun hond wel of niet uitlaten ... niet te geloven. Hoor het steeds vaker.

Maar ... als jij ze niet uitlaat, dan kunnen ze ook niet plassen bij de lift. Toch? :Y)

:') :') :') Daar heb je een punt.. :')

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:02

Ik heb alleen jouw berichten gelezen Kaus maar je kan een heel eenvoudig cameraatje met Wifi verbinding kopen. Hebben wij ook gebruikt bij een totaal onbetrouwbare huisbaas. was geloof ik wel alleen beeld maar dat werd direct geupload naar een website waar je alleen zelf bij kan. Zo konden wij vanaf iedere plek met internet zien wat er gebeurde met onze voordeur. Gelukkig nooit nodig gehad maar we konden tijdens vakanties wel mooi de poezen een beetje in de smiezen houden :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:13

xDenies schreef:

Enigszins hilarisch dat het in dit geval wordt afgedaan als belachelijk terwijl als een bokker een topic opent dat de honden van de buren nooit worden uitgelaten dat superzielig is en ts vooral in gesprek moet gaan bij de buren.
Als de buren van TS in dit verhaal echt het idee hebben dat de honden nooit buiten komen (zien ze jullie wel eens buiten lopen, passeren??) dan is het goed dat zij zich daar zorgen om maken. Echter is hun aanpak dan wel heel triest natuurlijk.

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:31

dat buren al dan niet hun hond niet uitlaten is hun eigen zaak, zolang ze daarmee geen overlast veroorzaken.

Een dag heeft 24 uur nog altijd en ik denk niet dat je 24 uur aan je raam zit te kijken of de buren de hond wel uitlaten. Iedereen heeft zijn eigen dagritme en die hoeft totaal niet te stroken met de jouwe.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 14:34

Wij komen eigenlijk alleen maar buiten met de honden (en boodschappen). Werken allebei van huis. Ze treffen ons dagelijks en altijd met de honden, dusseh :D

Vriend is het huis uitgevlucht met de honden. Buurman gaat helemaal wild aan de voordeur en vriend vertrouwt het niet meer. Politie wordt straks gebeld maar ik ben nog even bij de paarden. Vriend is niet zo goed aan mondeling aan de telefoon verhaal doen :Y) Eisen we dat er een wijkagent langskomt, die is er al twee keer eerder geweest dus zal geen probleem zijn gok ik. Wij twijfelen ondertussen of we ergens anders tijdelijk gaan logeren.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:37

al ingeschreven voor een andere woning? Als je al overweegt om tijdelijk ergens te gaan logeren, lijkt me dat je toch al aangeeft dat je eigenlijk weg wil daar ofniet? Ik zie inderdaad, wat anderen ook al zeggen, ook niet in hoe dit nog gaat verbeteren ook al zou de politie Wel iets doen, wat al te betwijfelen valt. Dat soort mensen hebben nu al een vooroordeel naar jullie toe en zullen dus bezig blijven met treiteren hoogstwaarschijnlijk. Vreselijk voor jullie dat je zo in het nauw gedreven wordt en idd dan moet gaan overwegen om ergens anders te logeren :(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:47

Goof schreef:
xDenies schreef:

Enigszins hilarisch dat het in dit geval wordt afgedaan als belachelijk terwijl als een bokker een topic opent dat de honden van de buren nooit worden uitgelaten dat superzielig is en ts vooral in gesprek moet gaan bij de buren.
Als de buren van TS in dit verhaal echt het idee hebben dat de honden nooit buiten komen (zien ze jullie wel eens buiten lopen, passeren??) dan is het goed dat zij zich daar zorgen om maken. Echter is hun aanpak dan wel heel triest natuurlijk.

Oké dan. Behoorlijke miscommunicatie hier.

TS herhaalt meerdere keren dat de honden worden uitgelaten. De buren beschuldigen haar dat de honden bij de lift pissen en vervolgens wordt er gezegd dat ze haar honden niet uitlaten.

Wat in vredesnaam zeg ik nou verkeerd?
Laatst bijgewerkt door xDenies op 06-04-18 14:48, in het totaal 1 keer bewerkt

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:48

Kaus schreef:
Wij komen eigenlijk alleen maar buiten met de honden (en boodschappen). Werken allebei van huis. Ze treffen ons dagelijks en altijd met de honden, dusseh :D

Vriend is het huis uitgevlucht met de honden. Buurman gaat helemaal wild aan de voordeur en vriend vertrouwt het niet meer. Politie wordt straks gebeld maar ik ben nog even bij de paarden. Vriend is niet zo goed aan mondeling aan de telefoon verhaal doen :Y) Eisen we dat er een wijkagent langskomt, die is er al twee keer eerder geweest dus zal geen probleem zijn gok ik. Wij twijfelen ondertussen of we ergens anders tijdelijk gaan logeren.

Hij had meteen de politie moeten op dat moment, volgens mij mag je zelfs dan spoed bellen als je zo bedreigd wordt bij je eigen huis.

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:48

Wat een vervelende situatie!
Is het niet een idee om met de wijkagent en daarbij alle partijen samen om de tafel te gaan? Dan kan iedereen zijn/haar zegje doen en aangeven waar ze problemen mee hebben.
Dan een oplossing afspreken en kijken wat dat doet? Of denk ik nu te simpel?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:49

Kaus schreef:

Oh gatver.. :(

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 14:50

wemkelover schreef:
Kaus schreef:

Hij had meteen de politie moeten op dat moment, volgens mij mag je zelfs dan spoed bellen als je zo bedreigd wordt bij je eigen huis.

Klopt inderdaad.. daarvoor mag je echt direct de politie bellen!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 14:59

Klopt, heb net de politie gesproken en die zegt 112 bellen volgende keer. Wijkagent belt ons straks voor een afspraak. Mocht de buurman daarvoor nog door het lint gaan wordt er 112 gebeld.

En de buren zijn overigens allebei totaal geen hondenliefhebbers en de onderbuurman heeft vaak genoeg geklaagd over het geluid dat we maken wanneer we zooooo vaak de honden uitlaten (een blafje en een piepje en de deur dichtdoen). Dus dat is dan plots wel 180° gedraaid.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 15:07

Kun je er via die buurvrouw die zich er niet bij laat betrekken er niet achter komen waarom men zo doet? Ik kan me niet voorstellen dat jullie de eerste slachtoffers zijn.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 15:11

Ik zou echt heel hard weg rennen daar! Dit is toch geen leven zo?!

En als je geen keus hebt zou ik inderdaad heel veel blijven klagen overal waar het kan, totdat ze helemaal gestoord van je worden. Misschien doen ze dan ook wat voor je...

De stiekeme camera zou ik zelf sowieso ook doen. Dan weet je in ieder geval wat er gebeurt en door wie.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 15:14

Ik zeg nog steeds woningbouw/blijven klagen en urgentie aanvragen en daarnaast politie. Dit is onhoudbaar en zo ook nog onveilig.

Wat een idioten!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 23:13

122 politie is onderweg want hij gaat helemaal door het lint op dit moment. Hij heeft zijn berging vol zooi liggen en zegt dat wij dat hebben gedaan (zit een slot op). Nu heeft ie al die zooi voor onze deur gegooid.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:15

Dit is gewoon eng. Die kerel is psychotisch oid.
Is je vriend thuis?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:16

Bizar! Succes straks.

PowerPoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:17

Sterkte! Die buurman is echt getikt 8)7

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-18 23:18

Ja vriend is thuis maar die gaat ook niks beginnen natuurlijk. Mag niet van mij :Y)

Ik zal zo even een foto plaatsen met alles wat hij voor de deur heeft gegooid.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:20

snap ik. Maar ik vind het fijn te weten dat je niet alleen bent. Hoe doen je honden het? :=

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:23

Gezellig daar := := brrr

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 23:24

Bizar :=