Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Dat schijnt echt een nieuwe hype te zijn. Buren die bepalen of andere mensen hun hond wel of niet uitlaten ... niet te geloven. Hoor het steeds vaker.
Goof schreef:xDenies schreef:Dat schijnt echt een nieuwe hype te zijn. Buren die bepalen of andere mensen hun hond wel of niet uitlaten ... niet te geloven. Hoor het steeds vaker.
Enigszins hilarisch dat het in dit geval wordt afgedaan als belachelijk terwijl als een bokker een topic opent dat de honden van de buren nooit worden uitgelaten dat superzielig is en ts vooral in gesprek moet gaan bij de buren.
Als de buren van TS in dit verhaal echt het idee hebben dat de honden nooit buiten komen (zien ze jullie wel eens buiten lopen, passeren??) dan is het goed dat zij zich daar zorgen om maken. Echter is hun aanpak dan wel heel triest natuurlijk.
Kaus schreef:Wij komen eigenlijk alleen maar buiten met de honden (en boodschappen). Werken allebei van huis. Ze treffen ons dagelijks en altijd met de honden, dusseh
Vriend is het huis uitgevlucht met de honden. Buurman gaat helemaal wild aan de voordeur en vriend vertrouwt het niet meer. Politie wordt straks gebeld maar ik ben nog even bij de paarden. Vriend is niet zo goed aan mondeling aan de telefoon verhaal doenEisen we dat er een wijkagent langskomt, die is er al twee keer eerder geweest dus zal geen probleem zijn gok ik. Wij twijfelen ondertussen of we ergens anders tijdelijk gaan logeren.
Kaus schreef:Wij komen eigenlijk alleen maar buiten met de honden (en boodschappen). Werken allebei van huis. Ze treffen ons dagelijks en altijd met de honden, dusseh
Vriend is het huis uitgevlucht met de honden. Buurman gaat helemaal wild aan de voordeur en vriend vertrouwt het niet meer. Politie wordt straks gebeld maar ik ben nog even bij de paarden. Vriend is niet zo goed aan mondeling aan de telefoon verhaal doenEisen we dat er een wijkagent langskomt, die is er al twee keer eerder geweest dus zal geen probleem zijn gok ik. Wij twijfelen ondertussen of we ergens anders tijdelijk gaan logeren.
wemkelover schreef:Kaus schreef:Wij komen eigenlijk alleen maar buiten met de honden (en boodschappen). Werken allebei van huis. Ze treffen ons dagelijks en altijd met de honden, dusseh
Hij had meteen de politie moeten op dat moment, volgens mij mag je zelfs dan spoed bellen als je zo bedreigd wordt bij je eigen huis.