Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Anoniem schreef:Volgens mij krijgt TS nu een warme hand ipv later een koude hand. Moeder ondersteund TS financieel. Dit is het mooiste cadeau wat een ouder indien d mogelijkheid er voor is kan doen.
Dus ik vind het niet raar dat TS eventueel later niets meer krijgt ( als dat al mogelijk is).
Citaat:Ik vind niet dat die man van haar het verdiend, want hij is bij haar om het geld en ze zijn maar een paar jaartjes samen........
Anoniem schreef:Bedankt voor alle reacties iedereen. Ik ga er nog eens goed over nadenken en dan kijk ik wat ik beslis. Verder laat ik de discussie hier voor wat het is. Heb nu veel meningen gelezen en vind het goed zo. Nogmaals bedankt.
borstnoot schreef:Anoniem schreef:Bedankt voor alle reacties iedereen. Ik ga er nog eens goed over nadenken en dan kijk ik wat ik beslis. Verder laat ik de discussie hier voor wat het is. Heb nu veel meningen gelezen en vind het goed zo. Nogmaals bedankt.
Jullie weten dat TS (gisteren) heeft aangegeven dat ze het goed zo vindt?
Jennyj01 schreef:Ik vind het te gek voor woorden. De vrouw is ziek. Niet zwakbegaafd. Ze kan dit zelf beslissen, en heeft dat ook gedaan. Als dochter zou ik me mijn ogen uit mijn hoofd schamen. De man van mijn moeder, die haar verzorgd en ondanks alles voor haar zorgt, zo te kakken zetten voor een uitspraak van jaren terug. Iedereen met een langdurige relatie heeft wel eens een moment waarop hij even uitsluitend naar een praktische kant van de relatie kijkt. Zo werkt het namelijk.
Anoniem schreef:p.s. Ik schaam me maar voor 1 ding. En dat is dat ik toen der tijd niks heb gezegd. Maar goed...
Overigens aan allen die hebben gereageerd in het topic.
Ik heb besloten dat ik mijn mond ga houden om de volgende redenen:
- Ik wil niet stoken in een goed huwelijk.
- Ik weet dat Ari wel ook van haar houd en goed voor haar zorgt en dat is ook wat waard
- Ik wil het leven van mijn moeder niet overhoop gooien om iets wat voorgevallen is jaren terug. Ik vind het nu te laat om het ter sprake te brengen. Ook omdat hij er nu anders in kan staan dan toen en dit ook lijkt te doen.
Mijn woede naar die man is inmiddels wat gezakt nu ik er over heb kunnen overleggen en praten hier op dit forum en met mijn vriend.
Verder wil ik de mensen die normaal en genuanceerd hebben gereageerd hier in dit topic en via de pb bedanken. Ik ben echt tot een paar goede inzichten gekomen. Heel fijn!
Anoniem schreef:p.s. Ik schaam me maar voor 1 ding. En dat is dat ik toen der tijd niks heb gezegd. Maar goed...
- Ik weet dat Ari wel ook van haar houd en goed voor haar zorgt en dat is ook wat waard
- Ik wil het leven van mijn moeder niet overhoop gooien om iets wat voorgevallen is jaren terug. Ik vind het nu te laat om het ter sprake te brengen. Ook omdat hij er nu anders in kan staan dan toen en dit ook lijkt te doen.
Mijn woede naar die man is inmiddels wat gezakt nu ik er over heb kunnen overleggen en praten hier op dit forum en met mijn vriend.
Verder wil ik de mensen die normaal en genuanceerd hebben gereageerd hier in dit topic en via de pb bedanken. Ik ben echt tot een paar goede inzichten gekomen. Heel fijn!
Anoniem schreef:Jennyj01 schreef:Ik vind het te gek voor woorden. De vrouw is ziek. Niet zwakbegaafd. Ze kan dit zelf beslissen, en heeft dat ook gedaan. Als dochter zou ik me mijn ogen uit mijn hoofd schamen. De man van mijn moeder, die haar verzorgd en ondanks alles voor haar zorgt, zo te kakken zetten voor een uitspraak van jaren terug. Iedereen met een langdurige relatie heeft wel eens een moment waarop hij even uitsluitend naar een praktische kant van de relatie kijkt. Zo werkt het namelijk.
Ik gun het je dat jou zieke moeder op een dag verlaten wordt door de liefde van haar leven. Dan hertrouwd met een man die een dergelijke opmerking maakt over haar overlijden en erfenis. En dan je dan iemand tegenkomt met de naam JEnnyj01 die zegt dat jij je de ogen uit je hoofd moet schamen als je er wat bij voelt...
Wat een giller....