Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joolien schreef:Kennissen van ons zitten ook in de rats. Dachten vanmorgen nog wel even de kat naar buiten te laten, die is meestal met een paar uurtjes wel terug. Je raadt het al, nog geen kat. Arm dier, zal zich wel ergens verstoppen. Kennis kan zichzelf wel voor dr kop slaan.
En Charley, onweer met vuurwerk vergelijken?Dat is een belediging voor onweer!
Heerlijk! Ik hoop natuurlijk dat het even stopt als ik zo wil gaan rijden, maar daarna mag het weer los gaan (met regenen!!!) en tot morgenochtend. 
) Elisa2 schreef:Ik woon op de BibleBelt en hier word de zondagsrust gerespecteerd..wat een verschil met voorgaande dagen zeg. Het is muisstil buiten..ben heel benieuwd hoe dat om 12 uur gaat zijn.
CharleyT schreef:Elisa2 schreef:Ik woon op de BibleBelt en hier word de zondagsrust gerespecteerd..wat een verschil met voorgaande dagen zeg. Het is muisstil buiten..ben heel benieuwd hoe dat om 12 uur gaat zijn.
Ruim begrip hoor ''Biblebelt''. Het knalt hier tussen de 17 kerken vrolijk door. Zelfs op zondag, zucht, tis niet meer wat het geweest is. De heidenen rukken op

Elisa2 schreef:Ik woon op de BibleBelt en hier word de zondagsrust gerespecteerd..wat een verschil met voorgaande dagen zeg. Het is muisstil buiten..ben heel benieuwd hoe dat om 12 uur gaat zijn.
Agossie schreef:Het viel me ineens op dat er weer meer geknald werd... En ja hoor, het is gestopt met regenen...![]()
Is er niet ergens een hutje op de hei waar ik kan gaan wonen rond de jaarwisseling?
Mocht je voor volgend jaar willen kijken, pb'en we ff, maar kans dat de mensen van dit jaar alweer boeken voor volgend jaar.