Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 18:48

Ik lees ook mee :D Leuk om de verhalen van anderen te lezen. Twee dagen nadat ik helemaal klaar was met Tinder en al dat gedoe er omheen, kwam ik een oude bekende in de feesttent tegen die ik vroeger nooit heb gesproken omdat onze levens te ver uit elkaar lagen. Morgen zijn we al weer 4 maanden samen en erg gelukkig! Wij wonen in het zelfde dorp, wel ideaal om snel even langs te wippen maar als je iets verder uit elkaar woont moet ook geen probleem zijn toch? Zolang het van beide kanten goed zit.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 18:54

Ketly schreef:
Ik lees ook mee :D Leuk om de verhalen van anderen te lezen. Twee dagen nadat ik helemaal klaar was met Tinder en al dat gedoe er omheen, kwam ik een oude bekende in de feesttent tegen die ik vroeger nooit heb gesproken omdat onze levens te ver uit elkaar lagen. Morgen zijn we al weer 4 maanden samen en erg gelukkig! Wij wonen in het zelfde dorp, wel ideaal om snel even langs te wippen maar als je iets verder uit elkaar woont moet ook geen probleem zijn toch? Zolang het van beide kanten goed zit.

Wat super leuk!
Zo kan het ook gaan inderdaad.
Ik heb het ook veel liever op zo'n manier dan via een datingsite of iets dergelijks :+

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 19:55

Afstand is voor mij ook niet een echt probleem, al is dichterbij wel makkelijker natuurlijk.

Een wauw gevoel na een date niet, maar wel dat ik sommige mensen niet uit mn hoofd kan krijgen.
Zoals die collega dus, ondanks dat ik m nog niet heel goed ken, maar kan wel heel leuk met m praten enzo. En een andere collega is een soort van van mening dat we wel kunnen daten :,)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 13:27

Eén date zal ik nooit vergeten. Vre-se-lijk. Ik zat onbedoeld 3 dagen met die kerel opgeschoten. :')

Ik had ‘m leren kennen via Tinder, het klikte leuk op de chat en we gingen afspreken. Hij was kapitein op een of ander schip wat brandstof vervoerde, niet zo’n enorm vrachtschip. De bemanning bestond uit hem en nog een andere man. Ik zou een dagje met hem mee varen, dus ik naar Antwerpen gereden (vanuit midden Nederland), hij woonde daar en zou die dag vanaf daar vertrekken naar Rotterdam. In Rotterdam zou ik dan dus weer van het schip gaan.
Eenmaal in Antwerpen aangekomen waren we eerst nog even het centrum in gegaan, want het schip mocht nog niet weg, dat was wel gezellig. Uurtje of 2 later gingen we weer naar het schip, mijn auto op het dek gezet en we vertrokken. Maar verder dan 100meter kwamen we niet, we mochten niet verder. Schip lag niet aan wal, maar aan zo’n klein loopbruggetje waar we onmogelijk mijn auto er af konden halen. Uiteindelijk na een uur of 2 op het schip bleek het toch niet zo te klikken tussen mij en m’n date en vond ik hem vreeeeselijk vervelend. Het duurde 3 dagen, 2 nachten, voor ik samen met m’n auto van het schip af kon. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 13:30

hilarisch maar niet voor jou op dat moment natuurlijk :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:30

Ik ben een stille meelezer, maar hier moet ik even op reageren.
Wat een horrordate loesVDB _O- Hilarisch nu, maar wat moet dat op dat moment een hel zijn geweest.

Was vanuit hem de klik er ook niet, of vond hij het wel helemaal geweldig?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:04

_Ekenna schreef:
Eén date zal ik nooit vergeten. Vre-se-lijk. Ik zat onbedoeld 3 dagen met die kerel opgeschoten. :')

Ik had ‘m leren kennen via Tinder, het klikte leuk op de chat en we gingen afspreken. Hij was kapitein op een of ander schip wat brandstof vervoerde, niet zo’n enorm vrachtschip. De bemanning bestond uit hem en nog een andere man. Ik zou een dagje met hem mee varen, dus ik naar Antwerpen gereden (vanuit midden Nederland), hij woonde daar en zou die dag vanaf daar vertrekken naar Rotterdam. In Rotterdam zou ik dan dus weer van het schip gaan.
Eenmaal in Antwerpen aangekomen waren we eerst nog even het centrum in gegaan, want het schip mocht nog niet weg, dat was wel gezellig. Uurtje of 2 later gingen we weer naar het schip, mijn auto op het dek gezet en we vertrokken. Maar verder dan 100meter kwamen we niet, we mochten niet verder. Schip lag niet aan wal, maar aan zo’n klein loopbruggetje waar we onmogelijk mijn auto er af konden halen. Uiteindelijk na een uur of 2 op het schip bleek het toch niet zo te klikken tussen mij en m’n date en vond ik hem vreeeeselijk vervelend. Het duurde 3 dagen, 2 nachten, voor ik samen met m’n auto van het schip af kon. :')

omg dit lijkt mij echt vreselijk!
En ze konden ook niet terug varen en je daar weer aan wal zetten?

Was wel de ultieme test meteen :+
alleen zijn jullie dan gezakt _O-

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:08

Nee vanuit beiden was er geen klik. Gewoon echt totaaaal niet. Konden niet gezellig praten, ik ergerde me aan alles wat hij deed.. het was echt een horrordate. :') _O-

Het schip mocht op dat moment helemaal niet varen, dus ook niet naar een ander dok toe. -O- En we mochten ook niet te lang van het schip af, want ze konden zomaar ineens groen licht krijgen om verder te varen. Niemand die wist dat het 3 dagen zou duren. _O-

De bemanning daar hadden allebei een eigen woning op het schip. Bestaande uit een badkamer, woonkamer en keukentje en een slaapkamer met 2 persoonsbed. Ik sliep ‘s nachts op het bed, hij overdag een paar uurtjes, hij moest ‘s nachts wakker blijven voor het schip/de meldkamer ofzo. Dus dat kwam goed uit. _O- :')
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 19-12-17 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:10

Hoe heb je het overleefd? My god...

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:12

Oh my %)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 20:13

Oh hemel LoesVDB, dan ben je meteen genezen van het idee van van spontane dingen doen op dat gebied hè? := Nu is het een mooi verhaal, maar ik kan me voorstellen dat het op dat moment niet om te lachen was...

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:15

Ik heb toen inderdaad weinig gelachen, haha!
Ik heb er één ding van geleerd, zorg dat je altijd, ALTIJD, de mogelijkheid hebt om direct weg te kunnen gaan! :') :))

En hoe ik het overleefd heb.. ja.. goede vraag. :+

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:15

_O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:31

Hilarisch LoesVDB!
Maar serieus, je had niets bij je om 3 dagen te blijven? (onder)kleding, tandenborstel etc? Man ik zou me ook kapot vervelen. Dikke paniek :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:41

Ja laat het sowieso weten hoor meiden. Helaas gaan we het denk ik even over de kerst gooien, want ik ben maandag afgestudeerd en ik mag maandag ochtend mijn diploma en alles uitreiken dus dan is het niet handig.

Wauw knap dat je het overleefd hebt loes haha!

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:52

Nee, had niks mee Goof... Gelukkig vond ik de volgende dag vlakbij een kleine supermarkt waar ik een tandenborstel en schoon ondergoed heb kunnen kopen. _O- Ik had toen ook nog geen internet op mijn telefoon, en tv hadden ze daar niet aan boord. Dat waren dus de 3 langste dagen van m’n leven...

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:35

Pfff dat klinkt vreselijk Loes!! Wel grappig om te lezen :p

Ik weet ff niet zo goed wat ik moet, met die collega. Ik wil er wel iets mee, maar zou niet weten wat? En al helemaal niet hoe ik zoiets aanpakken moet. Werk niet heel direct met hem samen, maar zie m wel vaak op de kantorengang.

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:10

Oh wat verschrikkelijk Loes _O- Hilarisch achteraf, maar horror op dat moment.

HTXL, gefeliciteerd met je diploma!

Gewoon vriendelijk gedag zeggen en misschien een keer iets vragen over of ie leuke plannen heeft mer Kerst, Wiskey? :)

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 23:45

Diertjec schreef:
Oh wat verschrikkelijk Loes _O- Hilarisch achteraf, maar horror op dat moment.

HTXL, gefeliciteerd met je diploma!

Gewoon vriendelijk gedag zeggen en misschien een keer iets vragen over of ie leuke plannen heeft mer Kerst, Wiskey? :)

Vriendelijk gedag zeggen lukt al, hebben ook al een paar x echt een gesprek gehad, die imo echt gezellig waren ook. Kerst is een goede, als ik nog de kans krijg, zal ik die aanhalen! Thanks voor de tip!

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 11:49

ahh loes wat een horror date hahaha..
lijkt mij vreselijk..

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 13:32

Bedankt! Ik heb ook wel een keer zo'n afkraken gehad. Was zo blij dat we enkel even een drankje hadden gepland bij een cafe :').

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 14:06

jeetje Loes, dat is wel echt dramatisch..

Ik heb me ook ooit vreselijk vergist in iemand, uiteindelijk schoonzusje huilend laten bellen dat ik haar écht moest komen helpen. Die kerel ging gewoon niet weg (zat bij mij thuis). Toen ik zei ik echt weg moest kreeg ik zelfs de opmerking of die in ieder geval wel zijn (zeer oninteressante) verhaal af kon maken.

xhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 18:56

Sjimbel schreef:
jeetje Loes, dat is wel echt dramatisch..

Ik heb me ook ooit vreselijk vergist in iemand, uiteindelijk schoonzusje huilend laten bellen dat ik haar écht moest komen helpen. Die kerel ging gewoon niet weg (zat bij mij thuis). Toen ik zei ik echt weg moest kreeg ik zelfs de opmerking of die in ieder geval wel zijn (zeer oninteressante) verhaal af kon maken.

Hier ook nog iemand die zich een keer vreselijk heeft vergist in iemand. Alleen zaten wij gelukkig op een terrasje in de stad, maar telkens als ik wilde gaan kwam hij weer aan met iets waardoor het echt niet ging. Ik had het geluk dat mijn beste vriendin ook in de stad was aangezien zij er naar school toe gaat en toe net klaar was. Dus ik op de wc haar gebeld met de vraag of ze me zo kon bellen, zodat ik hier weg kon :') Niet het meest charmante wat ik ooit heb gedaan :')

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:05

Haha dat is best een slimme xhaflinger. Hier is de date definitief naar volgende week donderdag verplaats. Heb alleen morgen nog tijd om en kerst cadeautjes te halen en een toetjes recept te bedenken voor eerste kerstdag. Dus wist echt niet waar ik de tijd vandaan moest halen :’). Gelukkig had ze veel begrip.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 19:25

Je had ook nog met haar kerstkado's kunnen kopen haha!

Xhaflinger, goed opgelost! Soms heb je dat dat je gewoon echt geen klik hebt.

Ik heb jullie hulp nodig :+
Ik loop stage in het ziekenhuis, daar heb ik nu al 2x iemand zien lopen.. knappe kerel! Een phycisian assistent in opleiding. Dus ik heb even achterhaald hoe hij heet en zijn Facebook en LinkedIn afgespoord :Y) Ik kon geen relatiestatus of leeftijd ontdekken, maar hij zal ergens achterin de 20 zijn ongeveer.
Maar wat nu.. hem op de man af vragen of hij een keer wat wil doen durf ik niet! Plus dat hij niet vaak op de afdeling is en ik patiënten bij me heb op zulke momenten.
Maar wat doe ik dan, stuur ik hem een bericht via Facebook, mail ik hem op zijn werkmail.. doe ik niks?
Ik loop daar tot en met januari stage, dus als het niks wordt dan ben ik snel genoeg van hem af _O-