Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketly schreef:Ik lees ook meeLeuk om de verhalen van anderen te lezen. Twee dagen nadat ik helemaal klaar was met Tinder en al dat gedoe er omheen, kwam ik een oude bekende in de feesttent tegen die ik vroeger nooit heb gesproken omdat onze levens te ver uit elkaar lagen. Morgen zijn we al weer 4 maanden samen en erg gelukkig! Wij wonen in het zelfde dorp, wel ideaal om snel even langs te wippen maar als je iets verder uit elkaar woont moet ook geen probleem zijn toch? Zolang het van beide kanten goed zit.
_Ekenna schreef:Eén date zal ik nooit vergeten. Vre-se-lijk. Ik zat onbedoeld 3 dagen met die kerel opgeschoten.![]()
Ik had ‘m leren kennen via Tinder, het klikte leuk op de chat en we gingen afspreken. Hij was kapitein op een of ander schip wat brandstof vervoerde, niet zo’n enorm vrachtschip. De bemanning bestond uit hem en nog een andere man. Ik zou een dagje met hem mee varen, dus ik naar Antwerpen gereden (vanuit midden Nederland), hij woonde daar en zou die dag vanaf daar vertrekken naar Rotterdam. In Rotterdam zou ik dan dus weer van het schip gaan.
Eenmaal in Antwerpen aangekomen waren we eerst nog even het centrum in gegaan, want het schip mocht nog niet weg, dat was wel gezellig. Uurtje of 2 later gingen we weer naar het schip, mijn auto op het dek gezet en we vertrokken. Maar verder dan 100meter kwamen we niet, we mochten niet verder. Schip lag niet aan wal, maar aan zo’n klein loopbruggetje waar we onmogelijk mijn auto er af konden halen. Uiteindelijk na een uur of 2 op het schip bleek het toch niet zo te klikken tussen mij en m’n date en vond ik hem vreeeeselijk vervelend. Het duurde 3 dagen, 2 nachten, voor ik samen met m’n auto van het schip af kon.
Diertjec schreef:Oh wat verschrikkelijk LoesHilarisch achteraf, maar horror op dat moment.
HTXL, gefeliciteerd met je diploma!
Gewoon vriendelijk gedag zeggen en misschien een keer iets vragen over of ie leuke plannen heeft mer Kerst, Wiskey?
Sjimbel schreef:jeetje Loes, dat is wel echt dramatisch..
Ik heb me ook ooit vreselijk vergist in iemand, uiteindelijk schoonzusje huilend laten bellen dat ik haar écht moest komen helpen. Die kerel ging gewoon niet weg (zat bij mij thuis). Toen ik zei ik echt weg moest kreeg ik zelfs de opmerking of die in ieder geval wel zijn (zeer oninteressante) verhaal af kon maken.