Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
anne_bento schreef:safina schreef:Ga nu vast. En dan doe je net of je niet goed begrepen hebt dat het pakket vanmiddag pas komt. Kan je vanmiddag nog een keer.
Edit: en dan zeg je: hier is mn nummer. Als het er is, bel je me dan? Dan beloof ik dat ik koffie voor je meebreng.
Dat is echt een goed idee want als hij er dan niet is dan kun je morgen terug gaan

). En verder is ie ongeveer evenlang als ik (1.82m), misschien paar cm langer. Hij lachte weer vriendelijk naar me, toen ik zei dat ik een pakketje kwam ophalen. Hij vroeg naar m'n naam en ging voor me zoeken. Er lag maar 1 pakket klaar en die was niet voor mij! Oeps! "Dat is vreemd", loog ik
"hij zou al afgeleverd moeten zijn".. Hij vroeg aan me wanneer het gebracht zou moeten zijn en ik antwoordde in de ochtend. Hij zei dat dat wel vaker voor kwam! Normaal brengen ze het om 10 uur of om 15 uur, legde hij uit. Ik mocht hem na 15 uur anders wel bellen om te vragen of pakket er dan wel zou zijn. "Op welk nummer kan ik bellen", vroeg ik heeeeel subtiel en nonchalant. Hij gaf me zijn visitekaartje. Toen ik deze wilde pakken, zei hij: "oh wacht, ik geef je ook wel m'n mobiele nummer!!" (Yes! Yes! Yes! schreeuwde ik in m'n hoofd!!). Hij schreef zijn nummer op de achterkant van het kaartje en gaf het aan me. Ik zei dat ik hem vanmiddag dan zou bellen.