Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mkango schreef:Muze schreef:De Contigo? Ja, die zijn heel makkelijk te reinigen.Kun je die van jou wel goed schoonmaken?
Ijskoud water krijg ik hoofdpijn van dus t hoeft van mij niet heel koud te blijven.Ik heb een Contigo Splash (500ml) en als je de dop eraf draait, heb je plek zat om hem iig met een afwasborstel af te wassen.
Bovendien kunnen ze ook bovenin je vaatwasser.
Ik heb de mijne al zeker een jaar of 7. Wel één keer een nieuwe dop moeten kopen omdat ik hem had laten vallen toen 'ie vol zat en hij net op een randje van een nogal massieve traptrede in een collegezaal terechtkwam, maar als je bedenkt hoe vaak ik dat ding uit m'n handen heb laten kletteren, valt het best mee. En hij lekt ook niet.
Suzanne F. schreef:Ik ben daarin echt heel laks en ik leef ook nog steeds.Dat was al bekend toch? Altijd goed schoonmaken.
Als ik al dat soort artikelen moet geloven, kan ik elke dag m’n huis van top tot teen schoonmaken met antibacteriële chemicaliën, want overal zitten wel “miljoenen bacteriën”.
Suzanne F. schreef:Dat was al bekend toch? Altijd goed schoonmaken.
superpony schreef:Wat jammer. Ik vind ze erg leuk, mooi maatje en het goede doel goed. Maar dan houdt het op. Heb al teveel flesjes geprobeerd.
Kever schreef:Lous schreef:Ik heb 3 keer een Join the Pipe cadeau gekregen van de bedrijven waar ik werkte.Alledrie na1 keer laten vallen de tuit kapot/afgebroken.
Dan hebben wij een goede batch gekregen denk ikMijn hele team van 25 man is er super tevreden mee