SindyKaya schreef:Maar nu is voor mij het beste om geen contact meer te houden op geen enkele manier.
Ik weet waar ze woont, en dat is niet echt bij mijn werk in de beurt, mijn neefjes en nichtjes wonen daar wel in de beurt dus ik denk dat ze daarom naar die winkel kwam.
Ik heb ook geen verdere contact meer met oom's en tante's, maar hun doen wel vriendelijk als ik ze tegen kom.
Ik hoop dat het allemaal wat duidelijker is nu en de meeste vragen beantwoord heb.
Lieve Cindy,
Ik lees jouw topic met een knoop in mijn maag. Wat heb jij op jonge leeftijd toch een hoop ellende meegemaakt! Hartverscheurend dat jouw oma zo reageert en je daarmee zo kwetst. Ik denk dat ze het zelf ook allemaal geen plekje heeft kunnen geven.
Ik vind het heel verstandig van je om voor jezelf te kiezen. Ik denk ook dat het goed is jezelf in bescherming te nemen en geen contact met je oma te zoeken. Daar zit blijkbaar nog te veel onverwerkt verdriet en frustratie.
Je hebt niets verkeerd gedaan, jou valt niets te verwijten. Goed dat je dat ook beseft.
Ik herinner mij vrolijke topics van jou. Creatief en liefdevol met je pony bezig.
Blijf liever daar je energie steken en in de mensen die echt om je geven!