Waar waren jullie vroeger bang voor?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 05:32

In groep 5 gingen we jurassic Park kijken en daar kwam een of andere vulkaan uitbarring in voor. Toen begon mijn leraar te vertellen dat er op de wereld 1 vulkaan is die de hele wereld kan verwoesten. Man wat heb ik daar lang nachtmerries over gehad zeg,... Op een gegeven moment maar gaan denken dat er biks en chocomel uit kwamen als ie uitbarstte want dat was toch maar veel minder eng...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 09:08

Cayenne schreef:
De Moddermonsters (Under the Mountain) zorgde hier ook voor heel wat nachtmerries.
Vooral de scenes dat ze door die buizen en gangen krioelden :=

Ja dit! Ik heb heel lang gezocht waar die scène uit kwam waar ik zo bang voor was, maar ik denk dat het de moddermonsters waren. Ik herinner me ook heel goed dat er eentje (of was het een persoon?) door het plafond in een gang/ruimte verdween...

En als heel klein kind was ik bang geworden door Warreltaal. Ik dacht dat, als het hard waaide, ons huis ook weg zou waaien.

Potate

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 09:59

melanie0906 schreef:
In groep 5 gingen we jurassic Park kijken en daar kwam een of andere vulkaan uitbarring in voor. Toen begon mijn leraar te vertellen dat er op de wereld 1 vulkaan is die de hele wereld kan verwoesten. Man wat heb ik daar lang nachtmerries over gehad zeg,... Op een gegeven moment maar gaan denken dat er biks en chocomel uit kwamen als ie uitbarstte want dat was toch maar veel minder eng...

Jaaa dat is de vulkaan van yellowstone! Toch blij om te weten dat ik niet de enige was!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-17 13:58

Toen ik heel klein was, was ik bang voor Sinterklaas. Later had ik iets geks met Nils Holgerson. Ik moest steeds huilen bij het liedje en dan op het moment dat de rendieren door de lucht vlogen. Geen idee waar dat mee te maken had, ik vond het gewoon zo'n zielig liedje. :+

Moddermonsters waren idd ook wel eng. Ik keek ook The Freggles, die waren soms ook eng.
Later ging ik horrorfilms kijken zoals Poltergeist. Nou dan kon je me opvegen hoor. Ik kijk nu ook geen horror meer, ik kan er echt niet van slapen. Ben echt bang als ik iets met geesten zie.