Ben wel bij de EJ geweest maar heb me keurig beperkt tot het hoogst noodzakelijke
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Mooie blazer, vest, twee truien, nog een shirtje en een blouse, geen idee of ik nu alles heb genoemd, maar scheelde een hoop geld in ieder geval haha xSCWx schreef:@F_inley, zo dat is een goeie deal zeg. Die laarzen zijn mega duur.
Ik heb voor €40 Happy Socks gekochtik ging 's middags naar Dirk voor de €3 per paar aanbieding maar schijnbaar was het 's ochtends bij opening gelijk stormloop en alles uitverkocht.
Ik zit nu nog een beetje te surfen maar ben nog niet echt goede koopjes tegengekomen. Ik heb wel 2 blousen nodig maar die pas ik liever in de winkel.

. 

Nessie schreef:Ik heb een nieuwe rijlegging gekocht:
[ Afbeelding ]
Ben wel bij de EJ geweest maar heb me keurig beperkt tot het hoogst noodzakelijke
Ufurio4e schreef:Nessie schreef:Ik heb een nieuwe rijlegging gekocht:
[ Afbeelding ]
Ow dat lijkt mij een heerlijke rijlegging. Ik heb een gewone sport legging maar zit er toch aan te denken als ik bevallen volledig over te stappen naar leggings. Ben jij er ook zo tevreden over?