Leeftijd:24
Was je al bekend met het fenomeen lucide dromen: Nooit van gehoord
Dit wil ik graag bereiken door lucide dromen: Dit probeer ik nog uit te zoeken
Waarom vind ik dit topic nu pas??
Ik droom echt de vreemdste dingen

De laatste die ik me herinner is van 2 dagen geleden (ik kan ze redelijk goed onthouden omdat ik meestal zodra ik wakker wordt mijn vriend stuur om die wazige droom tot in detail te vertellen haha)
Hij ging eigenlijk verder op een droom van een paar maanden geleden waarin ik gedroomd had dat mijn paarden waren uitgebroken en ik had ze dan maar thuis in de zandbak gezet (deze is volledig omheind met poorten omdat dit de speeltuin van ons restaurant is). Hier konden ze niet uitbreken en zo had ik tijd om de draad te herstellen in de wei.
2 dagen geleden dus het volgende:
Ik kwam achterom de oprit thuis opgereden en zag die 2 paarden in de zandbak liggen. Ik schiet in paniek want "Sh*tttt die paarden staan nog in de zandbak!!! Ik ben mijn paarden vergeten en die hebben al maanden geen eten of drinken meer gehad!!"
Dus ik vlieg uit de auto, binnen een emmer halen en snel buiten de kraan open gedraaid, water laten lopen om de paarden te laten drinken want ze lagen echt plat in het zand (naar mijn idee dus helemaal uitgedroogd). Met dat het water in de emmer klettert springt mijn jongste paard recht, schudt zich uit en gaapt mij als een schaap aan.. "Oef, hij leeft nog".
Snel met de emmer naar de speeltuin, doe de deur open en schrik me rot: er ligt een vrouw die ik niet ken in het zand met mijn paarden de praten