musiqolog schreef:WowAmigo schreef:Ik ben nog altijd dankbaar dat de mobiele telefoon werd uitgevonden nádat ik met mn bff van die tijd de “hiphop” periode hadden gehad![]()
Samen dansjes bedenken en die dan t liefst goed in t zicht van iedereen uitvoeren. Met petjes en shirtjes met capuchons enzo. Génánt.
O, dat vind ik eigenlijk wel heel cool. Tenminste, ik weet niet hoe die dansjes eruit zagen, maar vrouwen doen nog veel te weinig aan hiphop. Rappers hebben (zeker in Nederland) alle kleuren van de regenboog, dat wel, maar het zijn 99 van de 100 keer mannen. Waarom hebben jullie niet doorgezet? Waren jullie nu rolmodel geweest!
Geloof me, wij niet
Wij noemden t hiphop, maar t was eigenlijk in de tijd van Snap en al die andere meuk, dus ik geloof niet dat we heel credible waren

maar we wisten niet wat we met dat geld moesten voor de dieren. Toen kochten we er maar snoep van

deed ik regelmatig of ik zelf een paard was. Bouwde hele parcoursen in de achtertuin als m'n ouders weg waren. Of deed een kur op muziek met bijbehorend piaffe etc...