Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ierusju schreef:Ik ben van mezelf geen vroege vogel. Uit mijzelf word ik vaak pas tegen een uur of 10/11 wakker, haha. Ik vind dit soort tijden dus ook echt he-le-maal niets. Helemaal niet nu het nog zo donker is...
Mensen die pas om 19u thuis zijn hebben in de avond geen daglicht meer op stal. Iloveiswan schreef:Goeiemorgen. Hier ging wekker ook al half 6. Straks reizen naar werk en om 10 uur beginnen. Hopelijk valt drukte mee in ov![]()
O ierusje als ik blijf liggen word ik ook zolaat pas wakker.![]()
Baal trouwens vraag al weekkkeen of mijn vriend mijn achterlicht wilt repareren zodat ik kan fietsen en niet hoef te lopen. rara wat er het niet doet vandaag
Bagheera_206 schreef:ierusju schreef:Ik ben van mezelf geen vroege vogel. Uit mijzelf word ik vaak pas tegen een uur of 10/11 wakker, haha. Ik vind dit soort tijden dus ook echt he-le-maal niets. Helemaal niet nu het nog zo donker is...
Nog even volhouden... Eind deze maand gaat helaas de klok nog een uur terug, maar 21 december worden de dagen al weer langer.![]()
Voordeel van ons vroege vogels is dat we weer op tijd zijn voor de paardjes.Mensen die pas om 19u thuis zijn hebben in de avond geen daglicht meer op stal.