Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vonneke schreef:Waarom zou je afspraken maken over een openbare parkeerplek? Volgens mij gaat het daar al mis.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Beetje rekening houden met elkaar kan maar het is niet voor niets openbaar. Dan loop je maar wat verder.
Hoe doe je dat als er ergens visite is? Mogen die ook nergens parkeren?
MizzMontana schreef:Waar ik nu woon is bijvoorbeeld afgesproken dat iedereen aan dezelfde kant van de straat parkeert. Was eerst aan twee kanten waardoor het een enorm geslinger werd, gewoon een praktische overweging.
Als visite dit anders doet dan is dat zo en zegt er niemand wat van. Maar doordat de hele buurt het doet, doet visite het haast automatisch ook.
van de 1ste tot de 15de aan de ene kant, van de 15de tot einde van de maand aan de andere kant
hilarisch! 
voor mij dus helemaal niet vreemd.
gelukkig nu geen last meer van, ik woon in een doodlopend einde van een straat en kan mijn auto eigenlijk altijd kwijt. Hebben we het op uitgezocht
(gekheid natuurlijk, al hebben we zoveel parkeerellende gehad dat we wel goed naar parkeergelegenheid hebben gekeken.)
Leo schreef:Maar het toppunt was toen ik 's avonds laat in pyjama op de bank zat en hij stond er op dat ik mijn auto verplaatsen zou want de dure audi van zijn ouders kon niet op het gras staan. Pardon? Hij heeft me toen via Fb benaderd en voor de deur gestaan, ik heb niet thuis gegeven, er zijn grenzen.
het lef alleen al om het te vragen!
MizzMontana schreef:[naam] schreef:Waarom zou je afspraken maken over een openbare parkeerplek? Volgens mij gaat het daar al mis.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Beetje rekening houden met elkaar kan maar het is niet voor niets openbaar. Dan loop je maar wat verder.
Hoe doe je dat als er ergens visite is? Mogen die ook nergens parkeren?
Waar ik nu woon is bijvoorbeeld afgesproken dat iedereen aan dezelfde kant van de straat parkeert. Was eerst aan twee kanten waardoor het een enorm geslinger werd, gewoon een praktische overweging.
Als visite dit anders doet dan is dat zo en zegt er niemand wat van. Maar doordat de hele buurt het doet, doet visite het haast automatisch ook.
MizzMontana schreef:Leo schreef:Maar het toppunt was toen ik 's avonds laat in pyjama op de bank zat en hij stond er op dat ik mijn auto verplaatsen zou want de dure audi van zijn ouders kon niet op het gras staan. Pardon? Hij heeft me toen via Fb benaderd en voor de deur gestaan, ik heb niet thuis gegeven, er zijn grenzen.
Seriously??![]()
Ik zou dus liever met mijn man zijn "dure" auto in het gras staan dan met mijn gebakje. Weet ik tenminste zeker dat ik weer weg kom
MizzMontana schreef:[naam] schreef:Maar daar zijn geen parkeervakken?
Het is een straat waar je wel met twee auto's elkaar kan passeren, maar zonder vakken en zonder parkeerverbod.
MizzMontana schreef:Leo schreef:Maar het toppunt was toen ik 's avonds laat in pyjama op de bank zat en hij stond er op dat ik mijn auto verplaatsen zou want de dure audi van zijn ouders kon niet op het gras staan. Pardon? Hij heeft me toen via Fb benaderd en voor de deur gestaan, ik heb niet thuis gegeven, er zijn grenzen.
Seriously??![]()
Ik zou dus liever met mijn man zijn "dure" auto in het gras staan dan met mijn gebakje. Weet ik tenminste zeker dat ik weer weg kom
MizzMontana schreef:Kelly_ann schreef:First world problems![]()
Ik heb parkeerplekken voor de deur en sta met regelmaat 2 straten verderop.
Die wandeling van 5 minuten overleef ik wel, en de meeste ander mensen ook.
(niks beters te doen denk ik
) Alsof ik het ook maar iets uit maakt of hij voor de deur staat,als er ingebroken wordt zie je dat 9 van de 10 keer toch niet...