Joh TS, kan je wel zo reageren op me.
Je gal spuwen, brullen, tieren, schreeuwen.. zegt meer over jou dan over mijn normale bericht.
Jij bent door rood gereden, bewust.
Je wist het...Je deed het, tot 2keer toe.
De enige die hier schuld betreft ben jij.
En daar zal je voor moeten betalen.. Hoe rot het ook is.
Je zoekt nu allemaal uitwegen: Er waren geen tegenliggers op de foto te zien...
So what?? Je rijdt door rood, wat niet mag, en nog eens levensgevaarlijk kan zijn ook.
En je zoekt geen smoezen zeg je...Maar je wurmt je wel overal tussenuit, wat iemand ook zegt.
Kijk eens goed naar je eigen berichten:
quarterH schreef:Nu ben ik benieuwd of ik iets kan proberen om in ieder geval een van de 2 kwijtgescholden te krijgen.
Gewoon willen proberen.. Omdat het zo duur is.
quarterH schreef:ik heb 2 boetes gekregen, moet de foto's nog bekijken of ik het ook daadwerkelijk gedaan heb.
Oke, zou kunnen dat je slecht gekeken hebt, en het echt een foutje was.
Maar tot 2x toe, dan behoort jou geen rijbewijs toe...
Als je 2x rood over het hoofd zou zien... Gewoon over het hoofd, hoe dan!?
quarterH schreef:En weet iemand hoe het zit met oranje?
Zoals ik in mn vorige bericht al vroeg: Hoe ben jij aan je rijbewijs gekomen?
Dit is algemene verkeerskennis...
Oranje = remmen! Mits het nog veilig kan ivm evt achterliggers.
quarterH schreef:Als dat niet zo is, pech. Als het wel zo is, mooi meegenomen. Het is een behoorlijke klap geld in een maand dus lijkt me niet heel raar dat als er een (legitieme) reden is om dit niet te hoeven betalen, je die optie bekijkt. Thats it.
Die legitieme reden had je je dan al kunnen bedenken.
Legitieme reden is: Hulpdiensten(En dan mag je niet eens het kruispunt oversteken!)
quarterH schreef:Ik hoor altijd verhalen van mensen die zeggen boetes ed aan te vechten en niet hoeven te betalen (en lees het op websites als je googled op boete aanvechten)....
Het gaat je om het geld, wat ik overigens wel snap, het is een klap geld.
Maar jij hebt geen legitieme reden...
quarterH schreef:Ow, en nogmaals, ik heb de foto's intussen gezien en hierop is te zien dat er geen ander/tegenmoetkomend verkeer is. Dus voor de mensen hier die bang zijn dat ik het risico neem iemand van de sokken te rijden, geen zorgen, is niet aan de orde geweest.
Die foto's geven geen beeld wat er links en rechts van het kruispunt zich bevind...
100% niet.
Deze foto's pakken namelijk je nummerplaat en een deel van de weg en je auto.
Maar zeker geen 20MP 50x50 formaat met het gehele kruispunt + Al het overige verkeer.
Ter illustratie hoe een foto eruit ziet: http://www.blueingreen.nl/afb/flitsfoto.jpg
Er hoeft maar een idiote droeftoeter op de scooter door te rijden met 45.... Aldanniet door rood/net groen...Die kan jij dan wel mooi op je motorkap hebben...
Het gaat me bij dit laatste niet om wie gelijk heeft, maar om wat er kan gebeuren als er 1 of meerderen door rood rijden.
Verder wil ik je vragen(Als ik zo vrij mag zijn
) je toon een beetje aan te passen.... Want hoe jij tekeer gaat in je frustraties is echt ver beneden volwassenheid...
Je hebt een fout gemaakt, erkent dit, en zal op de blaren moeten zitten....
Oja, voor alle andere bokkers in de mooie discusssie over verkeerslichten en flitsers:
Een flitspaal flits pas na een aantal seconden. Dus je had donkerrood te pakken..
Een flitspaal flitst 2x, om te zien of je daadwerkelijk doorgereden bent, of nog een stop hebt kunnen maken.
Tegenovergestelde verkeerslichten kunnen weldegelijk binnen 2/3 seconden op groen zijn... Hier heb ik ervaring mee..
Niet alles staat in NL even flex afgesteld...
Rood = rood , en fout!
Dan nog een tip voor alle overige weggebruikers:
Houd afstand van vrachtwagens.
Ik rij er niet zomaar achteraan, als je +- 10 meter afstand hebt, zie je het stoplicht.
Dan hou ik liever die afstand, dan dat ik een rood lichtje pak.
Ik trek gewoon niet tegelijk op, ik wacht gewoon even tot de vrachtwagen deels opgetrokken is.
Ben verder niet boos hoor.