Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiVa schreef:@Chocobroodje: Zijn korte termijn geheugen is niet meer oké. Als ik iets zeg en hij is bezig met andere dingen, merk je vaak dat hij 5 min later gewoon vergeten is wat ik hem heb gevraagd. Maar daar heeft hij leren mee omgaan, er zijn methoden genoeg om dit aan te pakken. Opschrijven, duidelijker zijn en ik als partner het net iets meer gaan herhalen.
Dat hij mag werken op de ambulancedienst: wees maar zeker dat ze hem onderste boven gekeerd hebben. Ze hebben geen punt gevonden dat de schade te ernstig is, dat hij niet kan beslissen over zijn doen en laten of geen verantwoordelijkheid kan nemen. Het is ook zo dat dit niet evolueert of verbeterd. Het is stabiel en heeft er ook 'geen' last van (bv, hoofdpijn, duizelig zijn, dit is al helemaal niet van toepassing...)
Dit komt door vergiftiging van dampen die hij heeft ingeademd, het is niet zo dat hij een 'klop' op zijn hoofd heeft gehad..
Resistance schreef:KiVa schreef:@Chocobroodje: Zijn korte termijn geheugen is niet meer oké. Als ik iets zeg en hij is bezig met andere dingen, merk je vaak dat hij 5 min later gewoon vergeten is wat ik hem heb gevraagd. Maar daar heeft hij leren mee omgaan, er zijn methoden genoeg om dit aan te pakken. Opschrijven, duidelijker zijn en ik als partner het net iets meer gaan herhalen.
Dat hij mag werken op de ambulancedienst: wees maar zeker dat ze hem onderste boven gekeerd hebben. Ze hebben geen punt gevonden dat de schade te ernstig is, dat hij niet kan beslissen over zijn doen en laten of geen verantwoordelijkheid kan nemen. Het is ook zo dat dit niet evolueert of verbeterd. Het is stabiel en heeft er ook 'geen' last van (bv, hoofdpijn, duizelig zijn, dit is al helemaal niet van toepassing...)
Dit komt door vergiftiging van dampen die hij heeft ingeademd, het is niet zo dat hij een 'klop' op zijn hoofd heeft gehad..
Is dit niet iets waar mannen in het algemeen last van hebben?
Zonder gekkigheid, wat een ongelofelijke eikel is het, TS. Mijn advies: dit komt nooit meer goed en je moet ook niet willen dat het weer goed komt.
safina schreef:Ik ken vrouwen die ervoor kiezen om te leven met zo'n vent. Die sluiten er hun ogen voor. Maar je moet er maar zin in hebben....
Resistance schreef:KiVa schreef:@Chocobroodje: Zijn korte termijn geheugen is niet meer oké. Als ik iets zeg en hij is bezig met andere dingen, merk je vaak dat hij 5 min later gewoon vergeten is wat ik hem heb gevraagd. Maar daar heeft hij leren mee omgaan, er zijn methoden genoeg om dit aan te pakken. Opschrijven, duidelijker zijn en ik als partner het net iets meer gaan herhalen.
Is dit niet iets waar mannen in het algemeen last van hebben?
Indestal schreef:Een vent die tegen me liegt, verdwijnt en onvindbaar is...is koffers pakken...
safina schreef:Hij moet zijn koffers pakken. Inderdaad. ....maar wij hebben natuurlijk wel makkelijk praten. Het is niet bepaald makkelijk om na een lange relatie met iemand te breken. En je moet stevig in je schoenen staan en gevoel voor eigenwaarde hebben om dat te kunnen.
Vrouwen die aan foute mannen blijven plakken....er zijn hele boeken over geschreven.... Da's niet voor niks.
slimmerik schreef:TS werk aan je gezondheid !!
En kijk uit dat je knieen niet kapot gaan met het kruipen voor hem.....
Jildau schreef:safina schreef:Hij moet zijn koffers pakken. Inderdaad. ....maar wij hebben natuurlijk wel makkelijk praten. Het is niet bepaald makkelijk om na een lange relatie met iemand te breken. En je moet stevig in je schoenen staan en gevoel voor eigenwaarde hebben om dat te kunnen.
Vrouwen die aan foute mannen blijven plakken....er zijn hele boeken over geschreven.... Da's niet voor niks.
Natuurlijk is dat niet makkelijk maar ik denk dat velen ook uit ervaring spreken en weten hoeveel beter en leuker het leven kan worden na de breuk. En dat gun je de TS.
Jis_ schreef:slimmerik schreef:En kijk uit dat je knieen niet kapot gaan met het kruipen voor hem.....
Je kunt het ook allemaal heel zwart wit zien.....en dat ook nog eens voor een ander