En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:29

Spatter slaat de spijker op zijn kop, waarom belt hij niet de HAP of 112? Als mijn vriend zo een reactie zou hebben zou ik iig gelijk een van die 2 bellen.

Verder zou ik gewoon juridisch wat dingen op papier laten zetten. Spullen verdelen en zorgen dat jij een auto krijgt die een trailer kan trekken.
Hij doet allemaal wel heel mooi alsof jij het probleem bent maar daar geloof ik niet in.
Natuurlijk zijn er vast dingen die jij niet goed hebt gedaan. Maar meneer heeft ook zat fout gedaan, hij komt een beetje egoïstisch over.
Bijna alsof hij niet bij jou wil zijn.... Hij werkt echt veel te veel om een fijne relatie te onderhouden. Als mijn vriend zo veel zou werken zou ik ook tegen hem zeggen joh he ik ben er ook nog. En als hij dan nog steeds zijn 3 banen boven mij verkiest zou ik zeggen daar is de deur. Jij cijfert je zelf weg voor hem omdat jij van hem houd. Maar ik krijg het idee dat hij de laatste maanden een beetje klaar is geraakt met jou.
En nee je hoeft hem niet op te wachten in lingerie tussen 2 diensten. Maar een keer kan dat wel, ik denk dat er van beide kanten veel frustratie is. En daar gaan jullie niet uit komen. Hij wil werken en jij wil aandacht, hij gaat je die aandacht niet geven want zijn werk gaat voor. Ik zou hem zijn spullen geven en een maand om het bedrijf te verhuizen. En lekker voor jezelf gaan kiezen. Jullie paden gaan gewoon niet meer dezelfde kant op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:40

Een vos verliest z'n haren, maar nooit z'n streken. Als iemand een keer per ongeluk in een dronken bui op een feestje met de verkeerde zoent: soit. En een keer verliefd worden op een ander kan ook gebeuren als je al jaren samen bent.

Maar een man die op het internet gaat speuren naar andere vrouwen en contact gaat leggen....en vervolgens de auto pakt en naar zo'n vrouw toe rijdt.... Dan is het geen impulsieve vergissing, maar een doordachte actie. Dan is dat vreemdgaan gewoon de aard van het beestje. Dat gaat niet meer over. Dat is het soort viespeukerige man die nooit te vertrouwen zal zijn.

Ik ken vrouwen die ervoor kiezen om te leven met zo'n vent. Die sluiten er hun ogen voor. Maar je moet er maar zin in hebben....

Storm

Re: En daar sta je dan, betrap je hem bij een ander....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 11:48

112 bellen? Hij zit zelf op de ambulance. Hij zou dan zelf toch moeten kunnen beoordelen of ze naar het ziekenhuis moet. En zo te lezen valt het wel mee tijdens een aanval.
Ik betwijfel zelf eigenlijk ook of ze wel aanvallen krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:38

KiVa schreef:
@Chocobroodje: Zijn korte termijn geheugen is niet meer oké. Als ik iets zeg en hij is bezig met andere dingen, merk je vaak dat hij 5 min later gewoon vergeten is wat ik hem heb gevraagd. Maar daar heeft hij leren mee omgaan, er zijn methoden genoeg om dit aan te pakken. Opschrijven, duidelijker zijn en ik als partner het net iets meer gaan herhalen.
Dat hij mag werken op de ambulancedienst: wees maar zeker dat ze hem onderste boven gekeerd hebben. Ze hebben geen punt gevonden dat de schade te ernstig is, dat hij niet kan beslissen over zijn doen en laten of geen verantwoordelijkheid kan nemen. Het is ook zo dat dit niet evolueert of verbeterd. Het is stabiel en heeft er ook 'geen' last van (bv, hoofdpijn, duizelig zijn, dit is al helemaal niet van toepassing...)
Dit komt door vergiftiging van dampen die hij heeft ingeademd, het is niet zo dat hij een 'klop' op zijn hoofd heeft gehad..

Is dit niet iets waar mannen in het algemeen last van hebben? :+

Zonder gekkigheid, wat een ongelofelijke eikel is het, TS. Mijn advies: dit komt nooit meer goed en je moet ook niet willen dat het weer goed komt.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:43

Resistance schreef:
KiVa schreef:
@Chocobroodje: Zijn korte termijn geheugen is niet meer oké. Als ik iets zeg en hij is bezig met andere dingen, merk je vaak dat hij 5 min later gewoon vergeten is wat ik hem heb gevraagd. Maar daar heeft hij leren mee omgaan, er zijn methoden genoeg om dit aan te pakken. Opschrijven, duidelijker zijn en ik als partner het net iets meer gaan herhalen.
Dat hij mag werken op de ambulancedienst: wees maar zeker dat ze hem onderste boven gekeerd hebben. Ze hebben geen punt gevonden dat de schade te ernstig is, dat hij niet kan beslissen over zijn doen en laten of geen verantwoordelijkheid kan nemen. Het is ook zo dat dit niet evolueert of verbeterd. Het is stabiel en heeft er ook 'geen' last van (bv, hoofdpijn, duizelig zijn, dit is al helemaal niet van toepassing...)
Dit komt door vergiftiging van dampen die hij heeft ingeademd, het is niet zo dat hij een 'klop' op zijn hoofd heeft gehad..

Zonder gekkigheid, wat een ongelofelijke eikel is het, TS. Mijn advies: dit komt nooit meer goed en je moet ook niet willen dat het weer goed komt.

safina schreef:
Ik ken vrouwen die ervoor kiezen om te leven met zo'n vent. Die sluiten er hun ogen voor. Maar je moet er maar zin in hebben....

Misschien vinden een aantal van deze vrouwen en wel prima. Hebben zij minder zin in sex dan hun man en is dit de oplossing voor hun, omdat het houden van er nog is.

Dat is een groot verschil vaak tussen mannen en vrouwen. Mannen kunnen sex loskoppelen van liefde er is dan alleen lust. Vrouwen hebben meestal sex als er gevoelens van liefde bij komt kijken, niet alleen lust.

Ik ken ook zo'n stel, en die had ook nog eens een ongelukkig huwelijk dan snap ik het echt niet dat je bij elkaar blijft.

Resistance schreef:
KiVa schreef:

Mannen hebben daar geen last van, de vrouw heeft daar last van. :P

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:54

De meeste mannen zijn oost indisch doof of "vergeten" spontaan wat er gevraagd wordt, heb je geluk zeggen ze, " ja, zo ....." en dat zo komt niet zo....dus doe je het zelf maar. :D en dan zijn wij de zeur _O-

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 12:57

Een vent die tegen me liegt, verdwijnt en onvindbaar is...is koffers pakken...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:04

Indestal schreef:
Een vent die tegen me liegt, verdwijnt en onvindbaar is...is koffers pakken...

En even meld kom hier niet naar toe ik zie je morgen....

Welke problemen er ook spelen, zo gaan we niet met elkaar om.

Ik zou hier heel snel klaar mee zijn.

Maar TS, als je die aanvallen inderdaad hebt laat je zelf wel onderzoeken. Er wordt geroepen epilepsie maar voor hetzelfde geld is het iets anders. Of niks uiteraard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:37

Hij moet zijn koffers pakken. Inderdaad. ....maar wij hebben natuurlijk wel makkelijk praten. Het is niet bepaald makkelijk om na een lange relatie met iemand te breken. En je moet stevig in je schoenen staan en gevoel voor eigenwaarde hebben om dat te kunnen.

Vrouwen die aan foute mannen blijven plakken....er zijn hele boeken over geschreven.... Da's niet voor niks.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:44

safina schreef:
Hij moet zijn koffers pakken. Inderdaad. ....maar wij hebben natuurlijk wel makkelijk praten. Het is niet bepaald makkelijk om na een lange relatie met iemand te breken. En je moet stevig in je schoenen staan en gevoel voor eigenwaarde hebben om dat te kunnen.

Vrouwen die aan foute mannen blijven plakken....er zijn hele boeken over geschreven.... Da's niet voor niks.

Natuurlijk is dat niet makkelijk maar ik denk dat velen ook uit ervaring spreken en weten hoeveel beter en leuker het leven kan worden na de breuk. En dat gun je de TS.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 13:56

Er wordt aan de hand van wat verhalen van de kant van de TS bepaalt dat dit een foute man is. TS is niet gelukkig, man is niet gelukkig en omdat hij een keer een scheve schaats rijdt is hij de pineut. Vaak heb je 2 mensen nodig om een ongelukkig huwelijk te krijgen. (De mensen die om het vreemd gaan vreemd gaan even buiten beschouwing latend, dat zijn inderdaad "de vossen die hun streken niet verliezen")

Ik belicht het gewoon even anders. Misschien is het een rotzak zoals hij nu wordt neergezet, misschien is het een man die ook niet meer weet hoe het goed te krijgen en daardoor domme dingen doet en zegt.

Vind het overigens een flinke verdenking dat hij zou liegen over de gezondheid van zijn vrouw. Hij wint er niks mee. Ook niet het excuus om vreemd te gaan, dat zit hem al in het vinden dat hij te weinig sex krijgt.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 14:35

hij zal daar bij aanwezig zijn. Heeft mij gemeld dit te doen.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 14:40

Als iemand anders jou dit verhaal zou vertellen, wat voor advies zou jij diegene geven TS? :)

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 14:48

@Upendo: Dat ze vooral moeten doen wat hun hart zegt, maar dat ze hun verstand niet mogen vergeten. En dat is wat ik nu ook aan het doen ben.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 15:01

Ik hoop dat jouw man ook zijn fouten in gaat zien TS, en misschien wil hij je niet kwijt maar dan mag ook hij jou terug gaan winnen, en soms is ieder een andere weg in slaan de beste keus.....heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 15:07

KIva: respect dat jij hem niet gelijk laat barsten. MAar probeer er wel voor jezelf een grens in te trekken. Als hij zijn fouten niet toegeeft. En niet voor jullie samen wilt gaan. Dan nog meer voor jezelf kiezen.

ik hoop echt dat het goed komt tussen jullie. Aangezien hij wel van je houdt. En ind 7 jaar zomaar opgeven is ook niet wat je even 123 doet. Maar ook hij moet dat wel bij jou aangeven dat hij er voor wilt gaan!! voor jullie samen.

ind net wat jis_ zegt hij moet jou terug willen winnen. En niet alleen andersom.

tuurlijk had jij je eerder kunnen testen. Maar net wat je zelf aangeeft jij dacht al een half jaar vrij ervan te zijn. Ik vind het wel erg jammer dat hij jouw daarin niet wilt steunen. nu moet jij na een collega om verhaal te kunen doen bij de dokter. mocht de dokter nog vragen hebben. Ik vind dat eigenlijk jou man dan mee hoort te gaan.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 15:12

Volgens mij wilde hij wel mee alleen TS is boos om wat er gebeurd is natuurlijk en heeft de houding ik dop mijn eigen boontjes wel, ook begrijpelijk. Ik zou het wel doen maar ieder zijn keus.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 15:56

TS werk aan je gezondheid !!

En kijk uit dat je knieen niet kapot gaan met het kruipen voor hem.....

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:04

slimmerik schreef:
TS werk aan je gezondheid !!

Dit dus!! :)

Ts: waar of wie heeft vastgesteld dat hij een burn out oid heeft? Volgens mij nog niemand toch?

Hij hoeft niet eens zijn eigen excusus te bedenken, want dat doe jij al voor hem. 7 jaar gooi je niet zomaar weg nee, maar daar heeft hij blijkbaar totaal geen moeite mee.

Net als de redenen waarom:
- je zou aanvallen hebben. Maar zijn collega van de ambu vond het blijkbaar niet heel schokkend, en gezien die er verstand van hebben...
-je zou niet genoeg seks hebben. Ehmmm wie had er ook alweer drie banen en kon nooit weg.

En jij neemt nu ook nog de schuld op je, maar dat verdien je niet. :+:
Niemand zegt dat je hem geen kans mag geven, maar deze situaties zijn niet nieuw en je zult zeker niet de eerste zijn die haar vent uiteindelijk denkt steeds te moeten 'redden' terwijl er allang geen redden meer aan is.

Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:09

Jildau schreef:
safina schreef:

Natuurlijk is dat niet makkelijk maar ik denk dat velen ook uit ervaring spreken en weten hoeveel beter en leuker het leven kan worden na de breuk. En dat gun je de TS.

Absoluut!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 16:48

slimmerik schreef:

Je kunt het ook allemaal heel zwart wit zien.....en dat ook nog eens voor een ander

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 17:17

Jis_ schreef:
slimmerik schreef:

Je kunt het ook allemaal heel zwart wit zien.....en dat ook nog eens voor een ander

Wij kunnen alleen oordelen op wat we lezen en er vanuit gaan dat de TS hetgeen wat ze schrijft niet verzint. Puur daarop gebasseerd vind ik dat ze veel te veel de schuld op zich neemt en komt het over alsof ze niet in een fijne gelukkige relatie zit. Een man die je ditgeen aan doet wat hier omschreven staat, daar moet je vind ik gewoon bij weg gaan. Nu is dat uiteraard makkelijker gezegd dan gedaan maar zo zwart-wit zie ik het wel.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 19:18

@gekvanfleur : exactly my thoughts.

JustMeKV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-17 19:39

@Jis_: Ik hoop er idd nog op dat hij zijn fouten zal inzien. En hij inziet welk kans ik hem nu geef.
Laatst bijgewerkt door JustMeKV op 02-02-22 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-17 19:40

Wat erg voor je allemaal.Daarbij is je huwelijk niet alleen een emotioneel iets maar hebben jullie ook zakelijke banden.Misschien is het nog te redden?