Hulp nodig: 34 jaar en een bakvissenprobleem :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:01

Persoonlijk zou ik dat nooit zo durven sturen via de mail maar goed. Als hij hier totaal niet op reageert dan zou ik het er lekker bij laten. Dan heeft hij geen interesse.

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 10:56

Hi ts... was benieuwd hoe het nu verder is? Heb je nog wat respons op je actie gehad?

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:42

Ik persoonlijk denk dat je de meeste kans maakt en het veiligst is om eerst een vriendschappelijke band op te bouwen.

Gewoon, hoe was je weekend? Probeer door deze gesprekken te kijken wat zijn interesses zijn en mensen praten graag over hobbies en interesses en dat zijn neutrale onderwerpen, verdiep je dan zelf in die omderwerpen zodat je makkelijk in het gesprek mee kan doen...als hij uit is geweest, vraag of hij graag uit gaat en wat hij leuk vind, welke gelegenheden etc....breng gesprek bv naar de natuur, dat je zelf graag buiten bent, misschien heb je een hond?

Mijn ervaring is dat als je een gezellige band hebt, je makkelijker tussen neus en lippen door naar binnen kan gooien of hij een partner heeft,a ls hij bv naar een speciale gelegenheid is geweest, of vakantie...uiteindelijk leer je door deze koffie gesprekken wat voor type hij is en of jullie raakvlakken hebben, dan is de move zo gemaakt en zal hij die zelf doen.

Neem van mij aan dat een man nooit tijd investeert in een vrouw die hij of niet interessant vind, of juist niet zijn type is, mannen zijn daar hard in....zijn mate van bereidwilligheid in gesprekjes met jou zullen dat nl laten zien....en dan heb je geen blauwtje, was je gewoon een geinteresserde aardige collega..

Een date zal ook veel gemakkelijker verlopen als je al een achtergrond hebt opgebouwd op kantoor met kletspraatjes...

Zie nu dat je al een move hebt gemaakt.....als je niets hoort, ga er dan maar van uit, dat je HET niet bent en beraam je op je houding als je hem gaat zien....

Persoonlijk vind ik.....never dip your pen in company’s ink.....maar dat vind ik..
Laatst bijgewerkt door Indestal op 29-10-17 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbiezira

Re: Hulp nodig: 34 jaar en een bakvissenprobleem :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:43

Denk dat je in het verkeerde topic zit, Indestal :D

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:45

Dacht het niet...

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 11:52

Ts Bn toch ook wel benieuwd! Al iets gehoord ondertussen of heb ik iets gemist?

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 12:09

Topic even doorgelezen had gehoopt dat er al nieuws was!

Dacht trouwens in eerste instantie dat het om aquarium ging ofzo...vanwege bakvissen _/-\o_