Meest vage toiletten onderweg..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:49

Afbeelding

In de Eurostar van Londen naar Brussel :))

En op de heenweg in de Eurostar was de hele binnenkant van de deur een spiegel, kon je lekker naar jezelf kijken :')

Anoniem

Re: Meest vage toiletten onderweg..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 14:54

Ohjeetje. Toen ik door Thailand reisde en ergens naar de wc ging. Zag er zo chic uit allemaal! Heel schoon! Ik doe de deur van de wc open, zo'n gang wc en wat zie ik. Jawel, een gat in de grond.

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:19

Ik ga als ik moet altijd bij de Mac Donalds

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 15:21

Mri schreef:
In het kader van oliebol with a view.. .
In de jungle in Loas, boomhut op 50(?)m hoogte
<3

[ [url=m/TOTvM4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze is wel egt heel gaaf! haha wat een uitzicht!!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 18:37

Warboel schreef:
[ [url=m/mhdeHu.jpg]Afbeelding[/url] ]

In de Eurostar van Londen naar Brussel :))

En op de heenweg in de Eurostar was de hele binnenkant van de deur een spiegel, kon je lekker naar jezelf kijken :')

Spijt dat ik destijds niet naar het toilet ben geweest in de Eurostar. Die is leuk!

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 22:54

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:03

Misschien niet heel raar, maar die toiletten bij tankstations in Duitsland (misschien ook we in NL hoor) hebben zo'n automatische bril reiniger... die het altijd gaat doen als ik er nog op zit... draai je ineens met wc bril en al 90 graden, ook een apart iets. Heb ik echt bij alle wc's in Duitsland gehad toen we naar Denemarken gingen.. en niemand anders heeft het. Ik zit denk ik raar ofzo

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:12

theadora99 schreef:
Misschien niet heel raar, maar die toiletten bij tankstations in Duitsland (misschien ook we in NL hoor) hebben zo'n automatische bril reiniger... die het altijd gaat doen als ik er nog op zit... draai je ineens met wc bril en al 90 graden, ook een apart iets. Heb ik echt bij alle wc's in Duitsland gehad toen we naar Denemarken gingen.. en niemand anders heeft het. Ik zit denk ik raar ofzo

Ik zie het al voor me _O- ik ga regelmatig naar zulke wc's en ben er ook altijd bang voor, maar gelukkig heb ik tot nu toe nog niet op een draaiende gezeten!

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 23:48

Ik kom ff binnenvallen, na 3 weken oost-europa met trein hebben gedaan valt me 1 ding op: bijna nergens hebben ze sloten op de wc. Waarom? En hoe doen locals dat in restaurants? Respecteren dat een deur dicht is :+?

Heb echt met angst aan de deuren gehangen als ik zie hoe agressief sommige mensen deuren openmaken :')...

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 08:50

Haha Annibel die nummer 8 is wel erg creatief!

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:25

Destination schreef:
theadora99 schreef:

Ik zie het al voor me _O- ik ga regelmatig naar zulke wc's en ben er ook altijd bang voor, maar gelukkig heb ik tot nu toe nog niet op een draaiende gezeten!

Dan beweeg je teveel :Y) Dan ziet de sensor dat en gaat hij dus doorspoelen en reinigen, ik heb het ook altijd, maar inmiddels goede timing om net op tijd te gaan hurken voordat ik rondjes draai _O-

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:29

Ja!!In Belgie. Dat was echt vreemd.

Zaten in een restaurant te eten en ik moest naar de wc. Moest ik naar achter, een halletje door, langs de keuken, door naar buiten. Buiten stond een soort bunker waar de wc in zat. Alles was van steen, behalve de wc-bril.
Het was koud, donker en kil. En buiten..... :')

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:33

In Vietnam in de trein. Op een gegeven moment trok die blijkbaar niet goed meer door waardoor er een hele laag water in de wc zat. Maar door het geschut moest je soms tijden het plassen half aan de kant springen dat je niet nat werd. Later bleek hij helemaal overstroomt te zijn. En lag er dus een plas water in de trein. En ook een keer onderweg een een soort goot met op een paar plekje steentjes en daar kon je als vrouwen naast elkaar gehurkt plassen. Was ook een bijzondere. Uit eindelijk in een sta wc met over poep op de wanden en ik stonk erna nog verschrikkelijk.Maar nood brak daar even alle regels en waardes. Had wel even medelijden met mijn reisgenoten erna

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 10:49

Redford schreef:
Roodvos schreef:
In de categorie ranzig staan de toiletten in Caen tijdens de WEG in 2014 hoog op de lijst :r

Ik was al kind nooit zo handig met die Franse hurktoiletten. Mijn moeder deed mij daarom klompjes aan. Die kon ik dan zelf even uitspoelen O:) .

Oh wat was ik blij dat ik de toiletten bij het perscentrum had ondekt :) gewone normale toiletten.

potverdrie, dat had ik toen moeten weten. ik liep toen met krukken en had geen kracht in mijn ene been. probeer dan maar eens op een hurktoilet te gaan hurken :( -:(- ik heb rare krachttermen uitgebracht die dagen :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 03:19

Vd week in Mexico bij een Maya tempel op een berg; zelfs de locals renden met een vies gezicht het WC gebouw uit :=
Ik erin.. holy crap.. veel mensen aan de diaree die niet konden mikken en GEEN water.... je kunt je visualiseren hoe de wc's eruit zagen....

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 07:04

Niet t toilet zelf, maar wel een raar iets. Op vakantie in Zweden waren we naar t koninklijk paleis. Ik moest naar de wc (samen met half Azië) en stond daar rustig te wachten. Kwamen er uit 1 hokje 4 Aziaten lopen! Hoe dan:')? Wc was aardig ruim, maar 4 man?!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 08:03

In Centraal Azie heb ik wel de "mooiste" gezien. Uiteindelijk een hele reportage gemaakt. Helaas iets te laat begonnen, de gaten in de grond die in een cirkel waren (zodat je prachtig uitzicht had op de dames tegenover je hurkend over een gat :') ) in Turmenistan staan niet op de foto. Ook de gootjes waar je je behoefte in moest doen op een rij staan er niet duidelijk op, als je op het einde van de rij zat zag je alles van de buren voorbij komen. :')

Let op, sterke maag nodig. :P
https://www.youtube.com/watch?v=rGUCBq0edpo

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 08:07

Es_ther schreef:
Niet t toilet zelf, maar wel een raar iets. Op vakantie in Zweden waren we naar t koninklijk paleis. Ik moest naar de wc (samen met half Azië) en stond daar rustig te wachten. Kwamen er uit 1 hokje 4 Aziaten lopen! Hoe dan:')? Wc was aardig ruim, maar 4 man?!

Ja! In de VS hetzelfde meermaals gezien! Zo 4 a 5 dames uit één hokje :oo

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 11:58

Aaagh Neonlight dat filmpje! Getver. Vooral dat mensen gewoon op de rand kakken...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:05

Sommige gaten hingen over een afgrond heen waar een bult uitwerpselen van 6 meter hoog lag. De aanblik was overigens nog niet het ergste, maar goed dat er geen geur bijgeleverd werd, want dat was echt ranzig. Nat wc-papier voor je neus was daartegen de oplossing overigens. :')

China was toen een verademing, waar we dus die wc hadden met het zakje erin. :)) Meest smerige wc's waren in Turkmenistan en Oezbekistan.

Wij hebben ze overigens allemaal gebruikt. Het werd uiteindelijk een sport, waar iedereen het maar ophield of aan wildplassen/poepen deed waren wij de die-hards. :')