In de Eurostar van Londen naar Brussel

En op de heenweg in de Eurostar was de hele binnenkant van de deur een spiegel, kon je lekker naar jezelf kijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Misschien niet heel raar, maar die toiletten bij tankstations in Duitsland (misschien ook we in NL hoor) hebben zo'n automatische bril reiniger... die het altijd gaat doen als ik er nog op zit... draai je ineens met wc bril en al 90 graden, ook een apart iets. Heb ik echt bij alle wc's in Duitsland gehad toen we naar Denemarken gingen.. en niemand anders heeft het. Ik zit denk ik raar ofzo
Destination schreef:theadora99 schreef:Misschien niet heel raar, maar die toiletten bij tankstations in Duitsland (misschien ook we in NL hoor) hebben zo'n automatische bril reiniger... die het altijd gaat doen als ik er nog op zit... draai je ineens met wc bril en al 90 graden, ook een apart iets. Heb ik echt bij alle wc's in Duitsland gehad toen we naar Denemarken gingen.. en niemand anders heeft het. Ik zit denk ik raar ofzo
Ik zie het al voor meik ga regelmatig naar zulke wc's en ben er ook altijd bang voor, maar gelukkig heb ik tot nu toe nog niet op een draaiende gezeten!
Redford schreef:Roodvos schreef:In de categorie ranzig staan de toiletten in Caen tijdens de WEG in 2014 hoog op de lijst![]()
Ik was al kind nooit zo handig met die Franse hurktoiletten. Mijn moeder deed mij daarom klompjes aan. Die kon ik dan zelf even uitspoelen.
Oh wat was ik blij dat ik de toiletten bij het perscentrum had ondektgewone normale toiletten.
Es_ther schreef:Niet t toilet zelf, maar wel een raar iets. Op vakantie in Zweden waren we naar t koninklijk paleis. Ik moest naar de wc (samen met half Azië) en stond daar rustig te wachten. Kwamen er uit 1 hokje 4 Aziaten lopen! Hoe dan:')? Wc was aardig ruim, maar 4 man?!