Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spatter schreef:Schelden vind ik niet okee, zeker niet met de woorden waar TS voor uitgemaakt wordt maar knallende ruzies horen in mijn ogen wel bij een goede relatie.
Het geeft aan dat je je druk maakt om hoe de ander met je omgaat en hoe druk je je maakt over wat de ander doet.
Af en toe moeten alle ergenissen er toch uit , dat lucht op en levert ook weer goede sex op
Mars schreef:Ik vind dan juist het voorkomen van knallende ruzies dmv goede communicatie een basis voor fijne relatie. Dus ergernissen meteen uitspreken. Als je het laat sudderen kun je idd wachten op de knal en persoonlijk houd ik daar dus absoluut niet van

bruintje123 schreef:Mars schreef:Ik vind dan juist het voorkomen van knallende ruzies dmv goede communicatie een basis voor fijne relatie. Dus ergernissen meteen uitspreken. Als je het laat sudderen kun je idd wachten op de knal en persoonlijk houd ik daar dus absoluut niet van
Hier ben ik het mee eens.
Wij hebben zelden knallende ruzies, kan eigenlijk niet eens herinneren wanneer ooit.
Hier word het eerder uitgesproken. En dat kan best wel eens met stemverheffing zijn, maar niet knallend.

Maar dan ook echt helemaal geen rem of filter...
Hoe gek het ook mag klinken, het zijn helemaal geen tokkies... Misschien doen ze het ook niet als er minder bekende mensen bij hun zitten, dat weet ik eigenlijk niet... (wij zijn heel erg close)... Misschien zien ze ons niet echt als "vreemden" waardoor ze het gewoon doen als wij er zijn.
Tink89 schreef:bruintje123 schreef:
Hier ben ik het mee eens.
Wij hebben zelden knallende ruzies, kan eigenlijk niet eens herinneren wanneer ooit.
Hier word het eerder uitgesproken. En dat kan best wel eens met stemverheffing zijn, maar niet knallend.
Precies dat. Wij praten met elkaar, altijd en over alles. Knallende ruzie hebben we nog nooit gehad, maar dat wil absoluut niet zeggen dat we passieloos of saai zijn. We merken het gewoon meteen aan elkaar als er iets dwars zit en praten daarover. Ik zie echt niet in waarom je met deuren moet gooien, moet schreeuwen of zou moeten schelden. Je bent toch geen puber meer?

bruintje123 schreef:Ik zou me er toch wel opgelaten bij voelen als ze echt gaan lopen ruziën waar je bij bent.
Niet erg gezellig ook niet.

(kan je nagaan hoe het voor hun was.
)
Kimbers schreef:Waarom zou je in hemelsnaam doen alsof alles koek en ei is wanneer dit niet zo is? Al zou ik willen, zo goed kan ik niet eens acteren.
NatasjavE schreef:Kimbers schreef:Waarom zou je in hemelsnaam doen alsof alles koek en ei is wanneer dit niet zo is? Al zou ik willen, zo goed kan ik niet eens acteren.
Doen of alles koek en ei of een ordinaire ruzie zijn twee uiterste. Je kan best iets zeggen als er op een bepaald moment iets gebeurt of gezegt wordt.
Maar echt een ruzie uitvechten waar andere bij zijn vind ik echt onbeleefd richting je bezoek.
Dan kan je beter zeggen deze parkeren we even...