Hoe snel seks met vriendje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 13:55

zillionke schreef:
Om van het label maagd af te komen en hij het voelde alsof hij zo veel moeite deed dat ik hem wel iets moest terug geven. Zo had ik 3 dagen van te voren met een vriendin afgesproken en die zei aah ik mis die jongen niet maar gewoon de seks. Dat was echt geweldig zei ze.

Ja, want zo werkt dat met seks.
Zo halen jonge meisjes hun rijbewijs, verdienen een leuk zakcentje of komen aan drank.
Als een jongen moeite doet, moet je met hem naar bed en das wel handig want dan ben jij gelijk geen maagd meer dus kan niemand je meer plagen met je label. Kun je super stoer zeggen dat je ontmaagd bent door een gast die moeite voor je deed. Ofzo...
Leuke vriendin trouwens.. heb je wat aan:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 13:58

RoyceMack schreef:
zillionke schreef:
Om van het label maagd af te komen en hij het voelde alsof hij zo veel moeite deed dat ik hem wel iets moest terug geven. Zo had ik 3 dagen van te voren met een vriendin afgesproken en die zei aah ik mis die jongen niet maar gewoon de seks. Dat was echt geweldig zei ze.

Ja, want zo werkt dat met seks.
Zo halen jonge meisjes hun rijbewijs, verdienen een leuk zakcentje of komen aan drank.
Als een jongen moeite doet, moet je met hem naar bed en das wel handig want dan ben jij gelijk geen maagd meer dus kan niemand je meer plagen met je label. Kun je super stoer zeggen dat je ontmaagd bent door een gast die moeite voor je deed. Ofzo...
Leuke vriendin trouwens.. heb je wat aan:)

Ik vind dit wel erg overtrokken hoor. Jonge vrouwen kunnen ook gewoon seks hebben omdat ze het prettig vinden en omdat ze graag seks willen hebben in plaats van om er iets uit te halen. En dat is gelijk het enige belangrijke, dat je het doet omdat je het graag wilt doen en niet omdat iemand je onder druk zet of omdat je het gevoel hebt dat je er niet bij hoort als je nog maagd bent.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 13:59

^ dat is hier dus niet van toepassing en ik reageerde op TS haar post.
Natuurlijk weet ik hoe het werkt met seks. Het was ook zeer sarcastisch bedoeld maar dat voelde je wel aan toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:00

RoyceMack schreef:
^ dat is hier dus niet van toepassing en ik reageerde op TS haar post.
Natuurlijk weet ik hoe het werkt met seks. Het was ook zeer sarcastisch bedoeld maar dat voelde je wel aan toch?

Eigenlijk niet, maar nu snap ik hem inderdaad wat beter :)

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:05

Goof schreef:
zillionke schreef:
Om van het label maagd af te komen en hij het voelde alsof hij zo veel moeite deed dat ik hem wel iets moest terug geven.

Dat is gewoon ruilhandel. Hij doet iets voor mij, dus laat ik hem maar seks geven. Dat is een hele, hele slechte reden om seks te hebben.
En seks hebben omdat je wil kunnen zeggen dat je geen maagd meer bent is de tweede hele, hele slechte reden om seks te hebben.

Helemaal eens met Goof ^

Janinevv

Re: Hoe snel seks met vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:08

Haha ik ben ook nog steeds maagd met mijn 19e en ben er stiekem ook wel beetje trots op, of ik wat mis nee.

Genoeg vriendjes gehad maar nooit echt zo serieus dat ik er meer mee wilde doen.
Ik wacht gewoon op de juiste en waar ik mij goed bij voel :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:13

Sjonge, TS ik zou wat meer aan je zelfbeeld en eigenwaarde gaan doen. Je bent zoveel meer waard dan dit :(:) Je laat jezelf gebruiken voor het plezier van een ander

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:30

Sorry TS, maar ik kan er gewoon echt niet bij dat je op een dergelijke manier over maagdelijkheid/seks/moeite doen denkt... Een kind van 14 ziet wat voor ongelofelijk flapdrol die gozer is. Natuurlijk is het een ongelofelijke klootzak, maar dat je hier ingestonken bent... :n

Ik ga dan ook niet meer reageren. Je bent alleen te helpen door jezelf. Hopelijk doe je iets met de goede adviezen die hier worden gegeven en open je je ogen.

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:45

Tessa_93 schreef:
Wat een raar figuur

Soort zoekt soort denk ik dan altijd
TS komt op mij over als een gewillig slachtoffer. Lekker laten dan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:54

Een makkelijk slachtoffer en een gewillig slachtoffer zijn twee heel verschillende dingen. TS is eerder een gemakkelijk slachtoffer.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 16:24

Wow mensen, wat zijn jullie genadeloos zeg... Ik vraag me allereerst heftig af hoe oud TS is. Er zijn zoveel meiden die onder druk gezet worden om verder te gaan dan ze eigenlijk zouden willen, nergens voor nodig om haar dan zo af te fikken als ze uiteindelijk wel zwicht. Van wat ik lees lijkt ze me redelijk jong nog, en dan heb je alles niet zo helder voor ogen als wanneer je een stuk ouder bent. Alsof niemand hier ooit fouten heeft gemaakt, kom op zeg.

Voor TS zou ik willen zeggen, laat je niet teveel leiden door wat anderen doen, het gaat om jouw lijf en jouw wensen, nooit ergens in meegaan omdat je je verplicht voelt, je bent namelijk niemand iets verplicht. Iedereen die je wat anders vertelt, liegt.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 16:26

Als je 20 bent :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 17:15

hyppolyte schreef:
Wow mensen, wat zijn jullie genadeloos zeg... Ik vraag me allereerst heftig af hoe oud TS is. Er zijn zoveel meiden die onder druk gezet worden om verder te gaan dan ze eigenlijk zouden willen, nergens voor nodig om haar dan zo af te fikken als ze uiteindelijk wel zwicht. Van wat ik lees lijkt ze me redelijk jong nog, en dan heb je alles niet zo helder voor ogen als wanneer je een stuk ouder bent. Alsof niemand hier ooit fouten heeft gemaakt, kom op zeg.

Voor TS zou ik willen zeggen, laat je niet teveel leiden door wat anderen doen, het gaat om jouw lijf en jouw wensen, nooit ergens in meegaan omdat je je verplicht voelt, je bent namelijk niemand iets verplicht. Iedereen die je wat anders vertelt, liegt.

Ze is 18 maar ik betwijfel of ze echt is. Allemaal rare topics en rare verhalen.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-17 17:52

ik ben 18 jaar en lieveli hoezo rare topics? Kan ik toch ook niks aan doen dat ik dat meemaak.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:00

Nou, je komt nogal met aparte verhalen aanzetten waar een groot deel van de mensen wel toch heel anders mee dealt dan het lukraak op Bokt te kwakken. Beetje wereldvreemd bijna. Ik zou gewoon volgende keer eens 2x nadenken voordat je dat weer doet en het er lekker met je vriendinnetjes of je ouders of iets over hebben als je met zo'n issue zit. :j

En het enige wat ik op dit verhaal te zeggen heb: laat het een les wezen voor de volgende keer.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 18:07

zillionke schreef:
ik ben 18 jaar en lieveli hoezo rare topics? Kan ik toch ook niks aan doen dat ik dat meemaak.

Wat memories zegt.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-17 19:48

Dat is de reden waarom ik het niet snel met mijn omgeving deel omdat ik ben bang dat ik niet serieus genomen kan worden dat terwijl ik wel een moeder heb die altijd voor me klaar staat

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 19:51

Wat is nog net geen seks?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:15

quera schreef:
Wat is nog net geen seks?

Ik gok zo maar proberen hem er in te krijgen maar dat dit niet ging.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:16

En toen pats boem was ze ontmaagd?

Toch blijf ik dat knap vinden als je nog net geen seks hebt gehad!!
Hoe naief ben je?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:20

Precies stamper

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 20:21

Hey hey rustig aan allemaal... Het is nog altijd TS haar keus en haar lichaam. Leef en laat leven..

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-17 21:18

We gingen eerst samen naakt in bad en toen hadden we voorspel en toen gebeurde het bijna ofja hij wou hem erin krijgen maar deed te veel pijn dat terwijl ik wel genoeg opgewonden was. Maarja ik kan ook geen tampon in krijgen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:19

zillionke schreef:
We gingen eerst samen naakt in bad en toen hadden we voorspel en toen gebeurde het bijna ofja hij wou hem erin krijgen maar deed te veel pijn dat terwijl ik wel genoeg opgewonden was. Maarja ik kan ook geen tampon in krijgen.

Dus conclusie....... Je bent niet ontmaagd...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 21:21

Stamper schreef:
zillionke schreef:

Dus conclusie....... Je bent niet ontmaagd...

Inderdaad. Of je er blij mee bent of niet; je bent nog steeds maagd TS.