Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-17 19:00

Je gaat er echt wel overheen komen, zolang je hem maar niet meer binnenlaat. Want je kunt er van uit gaan dat dit zich gaat herhalen. En zo niet dan zal je altijd wantrouwend blijven en dat is absoluut geen basis voor een relatie. Wanneer je familie borg staat voor de hypotheek, kan in Nederland ook voor kinderen die niet genoeg hypotheek kunnen krijgen, dan zit de kans er inderdaad in dat je daar gewoon kunt blijven. Mooi, regel de boel en zorg goed voor jezelf. Meneer heeft zeker spijt maar als je pas spijt krijgt wanneer iedereen je schop onder de kont geeft ben je al veel te ver gegaan. En hulp zoeken?? Hij is fout, op een heel ernstige manier en als ik jou was zou ik heel goed nadenken of je dit nog wel weer wilt ondergaan. Zijn moeder hoopt natuurlijk dat jij hem nog een kans geeft, moet je zelf weten maar is niet zo slim.

Agnes

Re: Vriend stuurt suggestieve sms'jes naar andere meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:16

Ben trots op je dat je nu doorzet, chapeau! Maar neem hem NOOIT terug want een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Ga eerst je wonden likken en zorgen dat je financieel alles goed voor elkaar krijgt. Geniet van je paarden en kom tot rust. Dan kom je vanzelf weer een leuke jongen tegen en ook zonder dat, je kunt het alleen, ben je sterk genoeg voor. Succes meis!

FemkeVH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:41

Dat je zijn ouders als het ware achter je hebt staan zegt al iets van de situatie, en dat doet jou als persoon wel goed denk ik. Hun steun kun je dus verwachten. Het blijft een lastige situatie natuurlijk, wat je keuze ook gaat zijn, je staat volledig in het gelijk!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 11:55

Sierro schreef:
Hoi allemaal, bedankt voor alle steun... Ondertussen ben ik er nog steeds niet uit of ik er overheen ga komen, maar mijn familie heeft wel aangeboden er alles aan te doen om ervoor te zorgen dat ik het hier ook alleen kan trekken. Hij is ondertussen wel serieus door het stof aan het kruipen en is ook door zijn familie keihard op zijn plaats gezet; zijn mama heeft ook al gezegd dat hij bij haar niet terecht kan, zijn broer is helemaal van de kaart... Dus hij heeft niet alleen mijn leven kapot gemaakt, maar ook het zijne. Ik heb nu gewoon tijd nodig om te kijken hoe het verder gaat. Maar nogmaals bedankt voor alle steun, dit heeft me enorm geholpen en eventuele schuldgevoelens bij mezelf toch wel de kop ingedrukt. :)

Tuurlijk ga je er overheen komen. Waarom niet? Wees blij dat je van zo iemand af bent want dat verdien je helemaal niet. Geniet van je huisje, hoelang het ook nog duurt en anders is er ergens anders vast en zeker ook een mooi plekje. Waar je ook zit je zal er altijd zelf wat van moeten maken, dat geldt voor iedereen! Dus stay positive en je bent al ontzettend moedig geweest dus jij kan dit! Hopelijk kan je lekker blijven zitten, ik duim voor je!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 18:55

Kwanyin schreef:
Sierro schreef:
Is vooral de lening, en dat is geen kleintje...

Dus mijn geluk is misschien niet enkel en alleen het materialistische, maar het draagt wel bij... Zoals ze zeggen; geld maakt niet gelukkig. Wel, het helpt wel hoor! Want of ik gelukkig ben als ik mijn paarden en/of honden moet opgeven, daarop kennen we denk ik allemaal het antwoord...

Ik zou je 2 dingen willen vragen:

Waaraan kan jij weten dat jouw vriend niet ooit dezelfde stappen gaat willen ondernemen als waar jij nu over twijfelt? Je laat eigenlijk blijken dat je leven voor de rest wel leuk is, koophuis, dieren, geen financiële zorgen...en dat die stap in het onbekende vreselijk eng is. Als je al dat gedoe niet wil is het beter je kop in het zand te steken en gewoon verder te doen.
Maar je vriend laat nu al blijken dat jij niet zijn enige bent. En nu vindt hij het blijkbaar nog leuk, een vriendin die thuis het bed warm houdt en kookt en wat speelgoed voor ernaast. Maar wat als hij over pakweg 5 jaar toch een van die meisjes die hij ontmoet leuker gaat vinden, en dat hij jou wegstuurt? Ben je ook alles kwijt, sta je alleen aan de andere kant en ben je misschien een stuk minder sterk voorbereid dan nu. Denk er zeker over na dat dit ook kan gebeuren als jij besluit dat jij de relatie wel nog goed genoeg vind.

En wat ik mij ook afvraag, stel je voor dat je over 10 jaar over straat wandelt. Wat zou jij willen dat de mensen achter je rug om fluisteren?
"Kijk daar, dat is die vrouw van x"
"Oh ja, hoe gaat het met haar?"
"Goed goed. Herinner je dat verhaal nog toen ze samen was met die y? Bleek nogal een triest persoon te zijn. Veel andere vrouwen er op na houden enzo...dat terwijl ze het zo goed samenhebben. Ze heeft hem buitengezet. Een aantal jaren heel vervelend geweest, heel veel dingen moeten uitzoeken en oplossingen zoeken en veel moeten opgeven, veel moeten vechten. Maar moet je zien, ze is er maar mooi doorheen gekomen. Sterker dan ooit te voren. Ze schijnt nu samen te zijn met een hele leuke en betrouwbare vent. Ik hoorde dat ze binnenkort gaan trouwen."

of heb je liever:

"Kijk daar, dat is de vrouw van X"
"Van X? Die vreemdganger? Heeft die niet al het halve dorp gehad? Volgens mij heeft mij al eens een bericht op facebook gestuurd"
"Ja klopt die ja. De keren dat hij haar bedrogen heeft zijn niet meer op een hand te tellen."
"Maar arme vrouw, heeft die nooit iets doorgehad? Niemand die het haar ooit heeft verteld?"
"Jawel hoor, dat wist ze tien jaar geleden al. Toen heeft ze al een paar keer geprobeerd het te doen stoppen, maar het is nooit gelukt. En het gerucht gaat dat ze het huis wel leuk vindt en dat ze het fijn vindt dat ze paarden kan houden...dus knijpt ze maar een oogje dicht en doet ze alsof ze van niets weet."

Wat jou het meeste aantrekt, even door een hele zure appel heen in een onzekere toekomst die héél goed kan meevallen daarna, of heel fel tegen. Je kan natuurlijk ook dakloos op straat in een kartonnen doos terecht komen (maar laten we daar maar niet vanuit gaan). Of een toekomst die zeker is, maar dan moet je ofwel sterk genoeg zijn om te accepteren dat je vriend die dingen doet, ofwel sterk genoeg om te accepteren dat je waarschijnlijk de komende decennia in een ongelukkige relatie zit omdat je diep vanbinnen weet dat je vriend dit doet, maar hé "het huis en de paarden hé". En dan is er dus ook een kinderwens. Ga je die dan in de kast opbergen, of ga je toch aan kinderen beginnen met de man die waar je je eigenlijk niet goed bij voelt in de relatie, maar hé je huis en de paarden hé.

sorry maar dit vind ik beetje belachelijk. ja roddels zullen altijd blijven, maar wie het zich aan trekt is zelf een 'zielige'
als ik me eens moest aantrekken van wat er over mij verteld zou worden, kan ik beter de trein pakken. aan verhalen moet je letterlijk en figuurlijk schijt hebben. weet natuurlijk niet of ts dit heeft. maar dan heb je geen leven als je alles aantrekt van wat andere over je vertellen.
laat lekker banketstaaf denk ik dan altijd maar
dat je ts er van bewust wilt maken oke. maar dit zou voor niemand niets uit moeten maken, lekker laten banketstaaf die verhalen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:48

Ik denk dat je de clue een beetje mist. Het gaat er helemaal niet om wat mensen achter je rug zeggen. Het gaat om wat er met je leven is gebeurd tien jaar later. Wat erover gezegd kan worden, niet dat mensen roddelen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:53

Jeetje wat een naar verhaal ik ben benieuwd hoe het nu gaat met je TS. Wat een ellende sterkte...

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 20:58

bruintje123 schreef:
Daarnaast was ik zo'n trut geweest dat ik op dat laatste appje zelf terug had geappt, maar ik wilde niet bij jou liggen vuile snol. groetjes de vriendin.

Ik had gestuurd "het bed is niet groot genoeg voor ons 3 en jij bent niet welkom" :+

Of

Ik hoop dat je groot genoeg woont want hij komt er nu aan. Met koffer. En ik hoef hem niet meer terug.

Mijn ex met wie ik voor het eerst ging samenwonen deed exact zo. Inclusief naaktfoto's van dames die ik ook kende in zn mailbox. Dames die zelf ook relaties hadden en zelfs kinderen. Ik heb hem 4 jaar lang een kans gegeven maar hij heeft het nooit geleerd. Wat een opluchting toen hij weg was.
Ik was 10 kilo aangekomen puur van het emotie eten. Die waren er zo weer af. Ik was echt zo blij dat ik de stap had gezegd om alleen verder te gaan. Achteraf gaf hij toe dat hij s*x verslaafd was. Maar goed ik kan daar niet mee leven. Iemand die zijn libido blijkbaar niet binnenhuis kan houden.

En nog een tip. Laat je testen op soa :+ je weet het immers nooit hoe vaak en in wie hij hem geroerd heeft.

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-17 21:16

Sterkte TS..
Zijn jullie langer dan 3 maanden in dat huis wonende ? Dan mag je het wel verkopen.

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 15:34

Kwanyin schreef:
Ik denk dat je de clue een beetje mist. Het gaat er helemaal niet om wat mensen achter je rug zeggen. Het gaat om wat er met je leven is gebeurd tien jaar later. Wat erover gezegd kan worden, niet dat mensen roddelen.

het soort vinger wijzen ?

maar er kan zoveel gezegd worden, of het nu juist is of niet. ik persoonlijk vind niet dat je dat op nr 1 moet zetten, als jij je zo wilt laten 'misbruiken' door je partner wie is diegene die er over praat dan om daar over te oordelen ?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 17:05

Maar nee, het gaat toch niet over wie wat over je zegt?

Laat ik het simpeler zeggen: wil je over tien jaar staan als een vrouw verloofd met een leuke man die je respecteerd en waar je je goed in de relatie voelt, of wil je over tien jaar in een relatie zitten waar je vanbinnen weet dat je vriend zich niet trouw gedraagd, er altijd een wantrouwen en angst is dat het weer gebeurd, maar he destijds was het zo niet handig met het huis en paarden enzo om er uit te stappen dus blijf je maar in de relatie...dat wat mensrn zeggen moet je er uit laten, daar ging het niet om, het ging gewoon over welk toekomstbeeld je zelf wilt hebben. Voor mij part vervang je die zin door "als je in de spiegel staat over 10 jaar, wat wil je dan over jezelf kunnen zeggen?"

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 17:17

Abercrombie schreef:
En nog een tip. Laat je testen op soa :+ je weet het immers nooit hoe vaak en in wie hij hem geroerd heeft.

Jep, goed idee!

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 18:58

Kwanyin schreef:
Maar nee, het gaat toch niet over wie wat over je zegt?

Laat ik het simpeler zeggen: wil je over tien jaar staan als een vrouw verloofd met een leuke man die je respecteerd en waar je je goed in de relatie voelt, of wil je over tien jaar in een relatie zitten waar je vanbinnen weet dat je vriend zich niet trouw gedraagd, er altijd een wantrouwen en angst is dat het weer gebeurd, maar he destijds was het zo niet handig met het huis en paarden enzo om er uit te stappen dus blijf je maar in de relatie...dat wat mensrn zeggen moet je er uit laten, daar ging het niet om, het ging gewoon over welk toekomstbeeld je zelf wilt hebben. Voor mij part vervang je die zin door "als je in de spiegel staat over 10 jaar, wat wil je dan over jezelf kunnen zeggen?"

dat is natuurlijk ieder voor zich. sommige mensen zijn gewoon echt blind verliefd.

wat komt tekst toch altijd anders over als dat het bedoeld word. zo irritant haha
bedankt voor je geduld hah

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 19:28

ts, hoe is de situatie??

schirocco24

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:08

TS hoe gaat het nu?

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:23

Emita schreef:
VivaLaVida schreef:
Maar denk je ook echt dat hij alleen gekust heeft?

Ik vraag mij hetzelfde af.. Ik wil echt niet speculeren maar als hij ook al zn ex langs heeft laten komen zonder dat je er iets vanaf wist, en als je kijkt naar de soort appjes die ze met elkaar uitwisselen... Dan denk ik dat hij je alleen maar minder boos heeft geprobeerd te maken door te zeggen dat ze alleen gekust hebben. Maar eerlijk gezegd denk ik dat het bullshit is... Ik zou het niet geloven, volgens mij is er ook wel het een en ander tussen de lakens gebeurd. Maar uiteraard kan ik het mis hebben...

Je wilt niet speculeren, maar waarom doe je dat dan wel? Wat schiet TS hier nou mee op?

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 13:46

Even praktisch: Ga samen naar de notaris waar jullie je akte voor het huis hebben getekend. Afhankelijk van jouw inkomen (dat moet je met de bank bespreken), zul jij al dan niet de lening van het huis kunnen overnemen. Dan moet je inderdaad ook je ex uitkopen. Gezien jullie daar nog maar pas wonen, zal dat maar een kleine som zijn (waarschijnlijk hebben jullie alleen nog maar interesten afbetaald?);

Indien geen van beiden de lening op zich kan nemen, dan moet er verkocht worden.

Hoe erg de situatie ook is, jullie hebben met twee dat huis gekocht, als jullie uit elkaar gaan, om welke reden ook, fair of niet fair, jullie zullen er beiden voor opdraaien.

Ik zat in hetzelfde schuitje, ik ben zelf weggegaan, mijn ex heeft de lening overgenomen. Ja, het is hard voor hem, maar hij heeft wel een eigendom nu, ik niet.

Pas als dat allemaal geregeld is, kan je denken aan stallen verhuren etc.

martine096

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:09

Lieve ts, ik heb niet het hele topic gelezen maar ik vind het echt onzettend naar voor je. Hij verdient jou niet. Heel veel sterkte, alles komt uiteindelijk wel goed. :(:) Je bent een sterke vrouw.

GreaseMonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 14:13

TS wat ben jij sterk!!! New dawn, new day!!!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 11:40

Hoe is het inmiddels met je?

Anchee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 22:14

Ja inderdaad ts, hoe gaat het nu? Heb je al iets meer zekerheid over de toekomst?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 00:42

TS, ik wil je heel veel sterkte en wijsheid wensen.

jij komt er wel.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 20:43

Ts, hoe gaat het nu met je

BiHB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:08

Stille meelezer, hoe is het nu TS?
Ben je al wat wijzer over je financiële situatie ??

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 18:16

Oh wat lijkt me dat verschrikkelijk zeg, zo heb je toch geen moment rust?
Mijn keuze zou denk ik een paar incidenten geleden al gemaakt zijn, je hebt hem genoeg gewaarschuwd.
Blijkbaar heeft hij toch niet voldoende aan jullie relatie.

Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Denk er goed over na, het enige wat ik je kan zeggen is dat je dit niet waard ben. Kies voor jezelf hoe moeilijk dat ook is.

Ik heb in het verleden een vergelijkbare relatie gehad, en die nasleep voel ik nog steeds. Je vertrouwd uiteindelijk niemand meer. En ik denk dat je partner al te veel heeft verpest om je vertrouwen nog terug te verdienen.

Edit: nu pas de rest gelezen, goed dat je voor jezelf hebt gekozen TS!