connie64 schreef:ben ik de enige die lang haar echt vies vind? ieuw......
Eh onder je oksels ja....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Just_bo schreef:Oh ik herken alles! Mijn haar is gelukkig de laatste tijd een hoop verbeterd door wat kleine veranderingen in mijn 'routine'
Hopelijk hebben jullie wat aan m'n tips
- zijden kussensloop ipv katoenen
- shampoo / conditioner zonder SLS, parabenen, siliconen etc
- pure kokosnoot- en arganolie
- tangle teezer
- zo'n plastic elastiekje wat lijkt op een soort ouderwets telefoonsnoer![]()
Voor al m'n veranderingen:
[ [url=m/FzEUEc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/0A7dHq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hoop dat ik nog meer tips tegenkom

Danique schreef:Just_bo schreef:Oh ik herken alles! Mijn haar is gelukkig de laatste tijd een hoop verbeterd door wat kleine veranderingen in mijn 'routine'
Hopelijk hebben jullie wat aan m'n tips
- zijden kussensloop ipv katoenen
- shampoo / conditioner zonder SLS, parabenen, siliconen etc
- pure kokosnoot- en arganolie
- tangle teezer
- zo'n plastic elastiekje wat lijkt op een soort ouderwets telefoonsnoer![]()
Voor al m'n veranderingen:
[ [url=m/FzEUEc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na:
[ [url=m/0A7dHq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik hoop dat ik nog meer tips tegenkom
Wauw wat een verbetering!
Ik heb zelf niks te klagen wbt. de problemen in dit topic, ik heb dun en stijl haar wat met 1 dag vet wordt. Zeker nu ik iedere dag moet wassen ivm. duiken in zout water...
Echter krijg ik bij sommige foto's echt knipneigingen, wat ontzettend zonde en onverzorgd, die droge pluizige koppies. En dat wordt dan omschreven als 'krullen'. Dat zijn het bij sommige echt niet...
Ik zie echt veel dode kapsels, uitgedroogde en dode punten...
Ik wil echt niemand voor de knieen schoppen en ik heb ook geen idee hoe het is om zulk haar te moeten onderhouden maar bij sommige denk ik echt, waarom wil je het zo lang houden als je haar er zo verdrietig van uit gaat zien... Knip er een stuk af, een model in, probeer juiste producten te vinden ipv. shampoos met siliconen en parabenen etc. in plaats van voet bij stuk houden. Het zou er zoooo veel mooier uit kunnen zien!
Ik bedoel niemand specifiek, heb ook geen namen bij foto's bekeken maar dit viel me op...
), mijn haar is op dit moment blond/grijs.

En ik vind het een fijn idee dat ik nu iemand anders heel blij kan maken met mijn haar.
Emmaa_ schreef:Ben ik het mee eens hoor Danique. Vind veel haar hier er gewoon uitzien alsof het heel droog/beschadigd is en zou daar toch echt wel de schaar in zetten. Eigen keuze natuurlijk, maar ik vind het vaak een beetje een onverzorgde look geven, wat zonde is imo.

Daarnaast durf ik er de schaar ook niet zo zeer in te zetten omdat ik bang ben dat ik er ontzettend veel spijt van ga krijgen. Het is echt een stukje mij en ben niet anders gewent. Toen ik er de vorige keer een cm of 20 af liet knippen was het ook echt even slikken

LoveUggs schreef:Ik snap wel wat je zegt hoor Danique, ik ben namelijk gezegend met zo'n mooie pluizenboel onderin, maar ik kan je wel vertellen dat het tot een week nadat ik bij de kapper ben geweest goed zit, en daarna heb ik weer pluis.. Bij mij is het dus echt niet specifiek omdat het allemaal zo dood is als wat en door gespleten haarpunten, maar gewoon puur omdat het echt lastig haar is.
Ik wil niet zeggen dat ik stiekem niet een beetje trots ben met mijn volle bos, maar soms is het gewoon ontzettend lastig/vervelend. Ik ben de laatste 1.5 jaar ook best wat aangekomen en heb een bolle kop van mezelf, wanneer ik mijn haar een stuk korter knip komt die bolle kop er alleen maar meer uit..Daarnaast durf ik er de schaar ook niet zo zeer in te zetten omdat ik bang ben dat ik er ontzettend veel spijt van ga krijgen. Het is echt een stukje mij en ben niet anders gewent. Toen ik er de vorige keer een cm of 20 af liet knippen was het ook echt even slikken
LoveUggs schreef:Ik snap wel wat je zegt hoor Danique, ik ben namelijk gezegend met zo'n mooie pluizenboel onderin, maar ik kan je wel vertellen dat het tot een week nadat ik bij de kapper ben geweest goed zit, en daarna heb ik weer pluis.. Bij mij is het dus echt niet specifiek omdat het allemaal zo dood is als wat en door gespleten haarpunten, maar gewoon puur omdat het echt lastig haar is.
Ik wil niet zeggen dat ik stiekem niet een beetje trots ben met mijn volle bos, maar soms is het gewoon ontzettend lastig/vervelend. Ik ben de laatste 1.5 jaar ook best wat aangekomen en heb een bolle kop van mezelf, wanneer ik mijn haar een stuk korter knip komt die bolle kop er alleen maar meer uit..Daarnaast durf ik er de schaar ook niet zo zeer in te zetten omdat ik bang ben dat ik er ontzettend veel spijt van ga krijgen. Het is echt een stukje mij en ben niet anders gewent. Toen ik er de vorige keer een cm of 20 af liet knippen was het ook echt even slikken