Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-17 23:24

APCIII schreef:
Telt dit als blunder, of moet ik me gewoon diep schamen?

Een fel-lichtblauw zomerjasje van de Lidl, waarvan de rits stuk is (en het rits-ding inmiddels eraf is) die half-dicht gehouden wordt door het inmiddels flink versleten klittenband.

Maar door het onderste én bovenste drukknoopje dicht te doen, is het klittenband precies sterk genoeg bij normale weersomstandigheden... ...die we vandaag en gisteren dus niet hadden :x

Uhm waarom niet gewoon nieuwe halen :P

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:25

Nude leggings/crop tops >;)

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:25

Gianti schreef:
Skessa_ schreef:
Broeken met gaten. Vooral die open knieën vind ik afschuwelijk lelijk.

Crocs

Croptops

"Jasmine" broeken

En bij mannen/jongens een broek die halverwege dr kont hangt

*snif* wat is er mis met croptops -O-

Heel veel als een collega die aan heeft en naast je bureau staat, terwijl je zelf zit. Echt.. wegwezen graag! Maar verder... lekker dragen. Alleen niet op ooghoogte voor mij. :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:27

Ik vind croptops gewoon ordinair :=

Ook als je er wel het perfecte figuurtje voor hebt. Maar ieder z'n ding hoor :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:27

Ayasha schreef:
lieveli schreef:
Wanneer mensen vragen of ik nog foto's van vroeger heb.

Nee.

Alle foto's van tussen mijn 14e en 16e zijn 'verdwenen'. Niemand hoeft mijn gothic fase te zien.

Als ik mijn man moet geloven ben ik nog steeds een halve goth, was daar wat mis mee dan?! >;)

Ik heb al een paar keer met mijn ogen gerolt bij dit topic. Dat ik iets niet mooi vindt maakt het nog geen blunder :+

Pet heb ik nog bijna dagelijks op... :+ en heb ook kleren met tekst op.. ben toch echt de 14 al voorbij maar eentje zegt 'bite me' dus das antwoord zat gok ik. :D

Als jij aansnoertopjes en rokjes met kant van zwart fluweel en vleermuismouwen my god... Mag ik dan aub een foto van je? :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:28

Gianti schreef:
Skessa_ schreef:
Broeken met gaten. Vooral die open knieën vind ik afschuwelijk lelijk.

Crocs

Croptops

"Jasmine" broeken

En bij mannen/jongens een broek die halverwege dr kont hangt

*snif* wat is er mis met croptops -O-

Niks... boven een hoge rok, op het strand, met uitgaan, op vakantie of naar het zwembad.
Maar niet naar school, werk oid. :n

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:28

Gianti schreef:
APCIII schreef:
Telt dit als blunder, of moet ik me gewoon diep schamen?

Een fel-lichtblauw zomerjasje van de Lidl, waarvan de rits stuk is (en het rits-ding inmiddels eraf is) die half-dicht gehouden wordt door het inmiddels flink versleten klittenband.

Maar door het onderste én bovenste drukknoopje dicht te doen, is het klittenband precies sterk genoeg bij normale weersomstandigheden... ...die we vandaag en gisteren dus niet hadden :x

Uhm waarom niet gewoon nieuwe halen :P

Uitverkocht, dat heb je met die tijdelijke acties he :+

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:29

troi schreef:
Koia schreef:
Als ik kijk naar het foto topic van wat mensen vandaag dragen denk ik alleen maar 'jezus wat een saaie eenheidsworst..' en diezelfde mensen lopen hier anderen af te zeiken over wat éeeeeeeecht niet kan. Stap eens af van die eeuwige 'skinny met sneakers en shirtje'..probeer eens iets anders..een spacelegging met muffintop ofzo :D

*\o/*

Idd! Oh wat moeten we weer in de pas lopen.

Anders kan het echt niet. Wat kan dan niet? Leven? Gaat prima hoor met sokken in sandalen.

Doe eens raar! Daar knappen veel mensen vreselijk van op!

Sokken in slippers zitten ook fijn! Maar kom op joh, dat ziet er toch gewoon voor schandaal uit. Betekent niet dat ik me er niet mee durf te vertonen. Ga me echt niet omkleden om even boodschappen te doen hoor. Dan lachen mensen maar even, over het algemeen kijkt iedereen al chagrijnig genoeg :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:30

Baaah nude leggings :r Ga dan gewoon naakt denk ik dan..
Die 'fluwelen' look van de laatste tijd vind ik idd ook echt verschrikkelijk
Hmm.. waar heb ik nog meer een hekel aan, ik denk toch wel überhaupt het feit dat iedereen bij mij op school met dezelfde schoenen loopt tegenwoordig :+ Nike Air max 2017 en alles in die richting

Avelienvd

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:31

Tuinbroeken...

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:32

bilnaden...
Do i need to say more?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:35

lieveli schreef:
Ayasha schreef:
[quote

Als jij aansnoertopjes en rokjes met kant van zwart fluweel en vleermuismouwen my god... Mag ik dan aub een foto van je? :D

Lange rok goed?

Fluweel vind ik nog steeds mooi maar de stof kan tegen weinig vind ik.. vleermuis-mouwen vind ik ook mooi.. Maar ik vind Crop-tops en broeken met brede pijpen (flared?) ook mooi dus ik ben een lopende mode-blunder. Ik durf nl ook wel eens in jogging naar de Lidl... :oo

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:37

Oh en jeans vesten/broeken met gigantische rozen of wat dan ook op geborduurd. Gewoon nee.
Veel te lange shirts bij mannen vind ik ook verschrikkelijk

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:39

Zo een beetje alles van de coolcat? :')

Wat is dit ? _O-
Afbeelding

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:40

Haha ik blijf mode zoiets aparts vinden. Hoe mensen menen te bepalen wat anderen wel of niet 'kunnen' dragen, en die mening verschilt dan nog per persoon én per seizoen. Nou sorry ik kan het allemaal niet bijhouden en het boeit me eerlijk gezegd ook niets. Ik draag waar ik mij fijn in voel, soms met de nadruk op wat lekker zit en soms met de nadruk op wat ik mij leuk vind staan. Op dit moment bv houdt dat in: Teva's }:) een grijze spijkerbroek, een shirt (zowaar geen tekst maar een print maar heb er héél veel met teksten) en een vestje van sweatherstof. Modeblunder? Oh vast, maar het zit heerlijk.
Gisteravond naar het theater was het zomerschoentjes met klein hakje, (geen idee hoe dat heet, een soort pumps denk ik maar dan met een bandje erover) ook een grijze (spijker)broek, mouwloos shirtje met watervalhals met een rustige bloemenprint erop en een lichtgroene cardigan erop die aansloot bij het shirt. Aangevuld met kettinkje, oorbellen en wat mascara en lippenstift. Wat ik nu aanheb valt in de categorie 'zit fijn' en wat ik gisteravond aanhad in de categorie 'vind ik mij leuk staan'.

Maar wat hier al eerder gezegd werd, dat je iets niet mooi vindt wil toch niet meteen zeggen dat het echt niet kan om dat te dragen? Dan konden we met zijn allen niet veel meer aan zeg, als alles wat iemand ter wereld niet mooi vindt niet meer kan :=

Moet wel zeggen dat ik het erg eens ben met die eerder genoemde zin: Kleden naar het lichaam wat je hebt, niet wat je wil hebben. Van de week in de Takko (Oeh modeblunder op zich zeker?) een meisje wat minimaal net zo stevig was als ik (ik ben maatje 44 zeg maar) maar zich daar totaaaaaal niet naar kleedde. Veel te strakke broek, veel te strakke en te klein truitje en dan een bh top eronder die dus qua model totaal niet aansloot bij het shirtje. Terwijl zij met wat kleding het pashokje in verdween begon pa een gesprekje met me, over dat vrouwen en kleding passen toch zo moeilijk was, en dat ze gisteren nog zo'n leuke jurk voor haar gekocht hadden, stond haar heel leuk en vond zij en de winkeldame ook maar ja, toen had ze haar vriendinnen foto's gestuurd en dat moest hem toch maar niet worden. Nu ben ik van mening dat vriendinnen 100x betrouwbaarder zijn op dat gebied dan pa of winkeldame (zoals een vrouw naast mij opmerkte: wildvreemden in de winkel doen het ook goed qua eerlijke mening hihi) maar als mijn vriendinnen mij er zo bij zouden laten lopen zoals dat meiske deed dan zou ik toch maar iemand anders zoeken om om een mening te vragen :=

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:48

Ik ben ook een wandelende modeblunder als ik dit topic zo lees :=

En ponylief lacht mij ook altijd uit...
Afbeelding

Maar even serieus... Dit topic gaat over modeblunders en ik vind het geem modeblunder als iemand in een croptop loopt terwijl ik croptops niet mooi vind.
Leggings als broek, te kleine maten kleding en sokken in sandalen schaar ik wel onder 'modeblunder'. Veel andere dingen schaar ik onder 'niet mooi.'

Dus is een blunder niet gewoon een gemeenschappelijk ongetoloreerd iets? En de rest een mening? :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:49

Eigenlijk vind ik alles van polyester een mode blunder. In de winter is het hartstikke statisch en in de zomer ruikt het na een uur al of je er de hele week in loopt. Althans bij mij wel. En verder jassen met bontkraagjes in de zomer en witte broeken in de winter zijn not done. Slecht ondergoed. Glanspanty's. Hoge hakken wanneer je kromme benen hebt of er echt niet op kan lopen. En zo weet ik er nog wel een paar.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 23:59

Om een positieve reactie te geven, ik vind het soms wel erg fijn om gezette mensen in prachtige outfits te zien. Die hun juist zo flatteeren dat ze er mooier bij lopen dan menig slank ding

Ik heb die gave niet :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:21

Exitium schreef:
Veulen84 schreef:
Okee, ik durf nu nooit meer mijn wandelsandalen met sokken aan... Naja tot morgen dan. Sommige dingen zijn gewoon te lekker en daarom verheven boven mode.

Grootste 'mode blunder'. Mannen die zonder t-shirt lopen... Juk.

Mag dat binnenshuis en op m'n balkon wel? :+ Temperatuur was het er hier de afgelopen weken wel voor namelijk. :')

Als niemand het kan zien mag alles. (Anders mag ik nooit meer die foute legging met leren stukken aan de zijkant aan)

Maar kom op, niet naar de supermarkt...

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:32

Mode IS de blunder.
Oscar Wilde zei het al héél treffend: Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:35

Kuggur schreef:
Mode IS de blunder.
Oscar Wilde zei het al héél treffend: Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months.

_/-\o_

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:37

Spijkerrokjes vind ik vreselijk, vooral met een legging eronder.

En ook joggers in rare strakke broeken vind ik niet om aan te zien.

Het zijn niet echt blunders natuurlijk, iedereen is vrij om te dragen wat hij/zij wil. :D

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:44

Mijn modeblunders zijn begaan toen mijn moeder mijn kleding nog voor me kocht. :+

Nu draag ik wat mijn lichaam past met mijn eeuwige hippie-tintje. Ongetwijfeld uit de mode, maar het past me goed en is een zeer goede methode om geen mode blunders te kunnen maken. :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 00:45

Veulen84 schreef:
Exitium schreef:
Mag dat binnenshuis en op m'n balkon wel? :+ Temperatuur was het er hier de afgelopen weken wel voor namelijk. :')

Als niemand het kan zien mag alles. (Anders mag ik nooit meer die foute legging met leren stukken aan de zijkant aan)

Maar kom op, niet naar de supermarkt...

Dat sowieso niet, dan doe ik wel zwarte jeans met een bandshirt (en ik ken de band wél) aan. :') Maar men zou me op m'n balkon kunnen zien als ze omhoog kijken. :P