Een aantal van Panama Jack vind ik heel tof, maar 99/109 euro is toch wel heel wat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friezenfan2 schreef:Na het lezen van die topic zie ik overal reclame voor sandalen op duiken.
Maar deze zien er erg fijn uit
http://www.toms.co.uk/featured-shops/sc ... oe-sandals
Toms lopen erg lekker, ik heb 3 paar maar nog geen sandalen.
Dus ga ik maar zoeken als ik in londen ben denk ik
Tigress schreef:Ik ben dol op teva's! Vrijdag weer mijn nieuwe gekocht, model Tirra
[ Afbeelding ]
Stoer, maar toch een vrouwelijke touch. Zit heerlijk, heb er vandaag ook een hele dag tijdens fotomeeting op gelopen

oomens schreef:Wat is precies het probleem met Teva's? Zitten lekker, geven zelfs in flink oneffen terrein voldoende steun, gaan niet zomaar uit en zijn waterbestendig. Eventueel zou je anders ook nog Columbia kunnen proberen. Bijna net zo onverwoestbaar, maar je voeten bruinen in een net iets ander patroontje.
noviceh schreef:missfalki schreef:Top, waren volgens mij nog niet voorbij gekomen zo iets zoek ik eigenlijk wel ...
bij welke winkel keten te koop (om te passen/testen....)
Groet Karin.
Uuhhmmm....ja, dat is een goeie! Spanje? Althans, daar komen de mijne vandaan. Google eens op 'avarcas' dan vind je wel wat. Ze vallen kwa maat precies goed, zijn niet (te) warm en door het leer vormt het naar je voet.
)Varekaj schreef:La case del lagarto! Ik zweer bij deze sandalen.
Ze worden handmatig gevlochten van boottouw op een rubber zool met leder voetbed. Vroeger kon je ze op elke markt in Frankrijk vinden, nu is het helaas een stuk lastiger. Je hebt ze in allerlei modellen en kleuren, van stoer naar elegant en alles er tussenin. Ik heb verschillende paren en doe er makkelijk 5 jaar mee, zelfs langer. Ook voor wandelingen op een stevig grindpad kan je ze gebruiken, de zolen zijn dik genoeg en stevig.
[ [url=m/Oj8mRL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: je hebt er ook zonder dingetje tussen de tenen
onpaard schreef:Ik heb het topic door gekeken en op de vraag: Mooie én comfortabele sandalen. Kan dat? Is mijn antwoord nee dat kan niet.
Maar gelukkig, smaken verschillen.