Mooie horloges

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 14:16

ik ben zelf heel blij met mijn Kapten & Son!
Je kan ze via de website helemaal zelf personaliseren, zowel bandje als het klokje :)

Afbeelding

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-17 15:54

Heel mooi!
Mijn bandje is inmiddels een stuk donkerder, maarja.. dat heb je met leer he :+

YellowLeaf

Re: Mooie horloges

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 16:01

Je hebt een prachtig horloge Dreamy! Heb je misschien een foto van de verkleuring? Ik overweeg namelijk om z'n soort bandje te bestellen voor mijn horloge!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-17 16:41

Nu:
Afbeelding
Toen:
Afbeelding

:+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:03

Wow dat is echt een compleet ander bandje geworden!

Zie nu dit topic. Jaren horloges gedragen, maar toen tijdje even niet. Nu werd ik echt doodgegooid met Rosefield reclames en bleef kriebelen (vond ze wat duur) maar toch gekocht. Vind vooral subtiele detail van de gouden kettinkjes mooi.

Afbeelding

Vind het ook wel leuk om er eentje te hebben met een neutraler kleur bandje, bruin oid, dus even verder spieken in dit topic :))

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 17:12

Ik ben nogsteeds ontzettend blij met mijn Daniel Wellington. Heb er ook ringen, oorbellen en een kettinkje bij van Ti sento milano .
Ben nu aan het sparen voor een horloge van Skagen en dan wil ik ook een goud sieradensetje bij.
Afbeelding

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:41

Mooie horloges komen er hier voorbij zeg :)

Ik heb jarenlang geen horloge meer gedragen maar sinds een paar maanden wel weer, nu kan ik ‘m niet missen haha!

Oozoo vintage, zwart leren bandje, gouden frame en wijzers en een blauw-zwart marmer-achtige achtergrond. Vind hem nog steeds erg mooi :)

Afbeelding

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:49

Ik heb naar mijn werk altijd een simpele zwarte oozoo vintage. Leren bandje zit fijn en het wijzerplaatje is mooi dun.

Voor netjes heb ik een komono.
Afbeelding

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 19:51

Mijn eerste echte horloge afgelopen januari voor mn verjaardag gekregen. Helemaal verliefd, heb wel de mannenversie die had een even groter wijzerplaatje. Vind ik mooier, maakt mn polsen nog iets smaller haha. Ik draag ze wel aan de verkeerde pols inderdaad, heb op mn andere een tatoeage en vind het zonde hem daar overheen te doen.

Daniel Wellington.
Afbeelding

Vind zelf die mannelijke horloges met leren banden en echt dat uurwerk zichtbaar (zoals die van Captain) erg gaaf dus ga ook maar via ali eens een bestellen om te kijken of t wat is voor mij :D

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:08

Ik moet ook echt mijn horloges meer dragen. Tig jaar geleden heb ik deze gekocht, Segments by Ventura. En dan de versie rechtsonder. Vind hem nog steeds mooi :)
Afbeelding

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:23

Albion schreef:
Mooie horloges komen er hier voorbij zeg :)

Ik heb jarenlang geen horloge meer gedragen maar sinds een paar maanden wel weer, nu kan ik ‘m niet missen haha!

Oozoo vintage, zwart leren bandje, gouden frame en wijzers en een blauw-zwart marmer-achtige achtergrond. Vind hem nog steeds erg mooi :)

[ [url=m/4Qx4y5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, deze is echt mooi! Vooral die wijzerplaat <3

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:48

loadihra schreef:
Ik kom maar even binnen vallen met een vraag als stille mee lezer :)

Iemand bekend met dit horloge? En is het niet onhandig dat die opgewonden moet worden?
[ [url=m/Lp1EKc.png]Afbeelding[/url] ]

Deze vind ik zo mooi hè <3

Die houten zijn ook tof!

Zelf heb ik nu alleen nog deze:

Afbeelding
Een Ice Watch uit Style collectie van 3 of 4 jaar terug inmiddels geloof ik. Draag ‘m dagelijks! Inmiddels wel een nieuw passantje, die er helaas niet meer in die kleur was. Dus heb nu een zwarte.

Op het verlanglijstje staat nog een Apple Watch sowieso <3 ik werk bij een Apple reseller en ik ben geloof ik de enige nog met een oldschool normaal horloge in de winkel :') ooit ooit ooit :))

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:56

Horloges <3 ik heb het van mijn vader geërfd, die had ook graag veel mooie horloges.
Die rosefields vind ik mooi zeg, wel wat klein en subtiel voor mijn doen :') ben nogal groot gewend.

Momenteel heb ik deze weer om, wederom van mijn vader geweest, dit erfstuk gaat dan ook nooit weg. Het is een handgemaakte limited edition van een horlogemaker van hier uit de buurt. Alles kon zelf samengesteld worden, kleur, wijzerplaat, extra klokjes, band, etc. Dit een platinum kast met goud, en bruin krokodillenleren band. Het is ook een automatic, en aan de achterkant kun je erin kijken en de tandwielen zien. Ik had hem mishandeld, maar hij is net weer helemaal opgeknapt <3
Afbeelding

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 20:59

Wow heel mooi! Die emotionele waarde maakt ‘m dan nog mooier :j gelukkig kon die opgeknapt worden!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 21:03

Gelukkig wel ja! De twee kleine knopjes waren afgebroken, en van binnen moest er iets vervangen. Wel leuk, heb de oude onderdelen weer mee gekregen :D ben er nu een stuk zuiniger op, ben er altijd verliefd op geweest.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:14

Misschien een domme vraag maar heb een tijdje nu een nieuw horloge via alie en ben er nog steeds verliefd op! Alleen, waar haal je geschikte batterijtjes? (Hij was binnen een dag leeg :') )

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:16

Heel gaaf horloge Santigo!
Indd die sentimentele waarde maakt het nog mooier, maar daarbuiten al enorm mooi!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:28

Ik ben helemaal verliefd op mijn Rotary. Ik ging voor een hele andere, maar uiteindelijk 'klopte' deze gewoon helemaal met mijn stijl en hij past zich overal aan aan. Hij is kinetisch, dus loopt op de pols. Superfijn :) En hij heeft deze interessante feature :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:44

Steffiee_ schreef:
Ik heb een WoodWatch!
Geen originele foto van, dus wel even gegoogled:

[ [url=m/fYICUz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Valentijnscadeautje van mn lieve vriendje, en zo ongelooflijk blij mee :)

Ik geloof dat ik zojuist een horloge besteld heb. >;)
Ach je moet jezelf af en toe een beetje verwennen. :D

Ik word helemaal hebberig van dit topic. Maar nu mag ik van mijzelf echt de komende tien jaar niets meer kopen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 22:50

eclair98 schreef:
Misschien een domme vraag maar heb een tijdje nu een nieuw horloge via alie en ben er nog steeds verliefd op! Alleen, waar haal je geschikte batterijtjes? (Hij was binnen een dag leeg :') )

De juwelier heeft ze wel, maar volgens mij Blokker/Action/BigBazar/PlentyParts/etc ook, kwestie van batterij eruit halen en vergelijken met andere batterijen daar en evt vragen aan een medewerker.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:40

gekvanfleur schreef:
Steffiee_ schreef:
Ik heb een WoodWatch!
Geen originele foto van, dus wel even gegoogled:

[ [url=m/fYICUz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Valentijnscadeautje van mn lieve vriendje, en zo ongelooflijk blij mee :)

Ik geloof dat ik zojuist een horloge besteld heb. >;)
Ach je moet jezelf af en toe een beetje verwennen. :D

Ik word helemaal hebberig van dit topic. Maar nu mag ik van mijzelf echt de komende tien jaar niets meer kopen.

Heb ik ook een beetje last van..
Alleen geeft amazon aan dat ik $50 invoerrechten ofzo moet betalen op twee horloges van bij elkaar $30?

Maar wat een mooie horloges komen hier langs zeg <3

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:47

Komen weer mooie horloges voorbij!
En inderdaad yltje, ik vind hem zo al prachtig, maar voor mij issie persoonlijk nog 10x zoveel waard. En 't ding is al fiets veel waard _O-

Voor de liefhebbers van de tandwieltjes, dit is dus de achterkant. Het gedeelte waar ro1 op staat beweegt, waardoor je dus echt de hele binnenkant kunt zien.
Afbeelding

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:57

Ik wil heel graag een Cluse, Rosefield of Daniel Wellington maar momenteel even het geld niet voor.
Nu heb ik deze van de Kruidvat, was in de aanbieding dus heb m maar meegenomen want vond m wel leuk.
Afbeelding

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:00

Ik heb dit horloge van Rosefield. Voor de afwisseling ook nog een simpel bruin bandje er bij.

Afbeelding

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:45

Mooie horloges komen er voorbij! <3

Dit zijn die van mij:

Afbeelding

Afbeelding

(De onderste foto's zijn niet zelf genomen)

Afbeelding

Afbeelding

Het wordt wel weer tijd voor een nieuwe erbij :D en ik wil graag een horloge met iets van een functie of app die mijn loop (of rij) route opslaat kwa locatie en afstand etc. Weet alleen nog niet welke (: