Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Ontbijten op het werk? Dat doe ik.
Ik zorg gewoon dat ik onbijt op het werk heb sta.. tegen de tijd dat ik daar ben, ben ik klaar om wat te eten.Ik eet gewoon achter m'n bureau.
M'n partner ook..
En toen ik in London op school werkte (leerkracht) deed ik het voordat de bel ging. Scheelt je toch weer tijd.
Sjira schreef:Enige jammere is dus dat het niet ZIJN probleem is maar dat van iedereen in zijn omgevingWas het maar zijn probleem, dan deed ie er tenminste wat aan!! (Beetje cru gezegd natuurlijk maar slaat wel de spijker op z'n kop).
Sjira schreef:Het klopt dat dit probleem bij zijn werkgever ligt, zijn broer en vader dus. Maar dat is verder ook niet de vraag. Hij moet gewoon veranderen, dit kan niet langer zo. En hij wilt ook echt veranderen, allen het lukt gewoon niet. Het zit er zo ingebakken. Hij is inderdaad veel te lang verwend en is zich er naar gaan gedragen.
Eilish schreef:Maar waarom wordt zijn salaris zo wisselend gestort? Daar heb ik nog geen antwoord op gezien, of ik moet eroverheen gelezen hebben. Ik zou eerder daarover om de tafel gaan zitten met zijn vader, zeker als je het huis van hem wilt kopen. Volgens mij mag het wettelijk gezien ook niet, wat iemand al eerder in het topic gezegd heeft.