Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bruintje123 schreef:woofie schreef:Het was ook een mooie tijd...de saamhorigheid onder de mensen was vele malen groter dan nu.
Burenhulp was vanzelfsprekend en niet opgelegd door de regering.
De deur hoefde niet op slot er brak niemand in.
Geen hangjongeren die zich verveelde, we hadden allemaal genoeg te doen. Terwijl er geen pc was of smartphone.
Negertje was inderdaad een negertje en niet bij alles wat de discriminatiekaart getrokken, namen van koekjes hoefde dan ook niet veranderd te worden.
Sinterklaas was erg spannend en werd ook niet verpest door een klein groepje. En omdat het niet op 20 zenders op tv was te zien zag je ook geen nepperds.
Melk zat nog in glazen flessen die hergebruikt werden. Er waren geen 1001 toetjes.
Je ging nog te voet of met de fiets naar school in plaats van weggebracht worden met de auto.
ook de mensen die verder weg woonde.
We reden paard zonder cap, zonder bodyprotector en er stond niet een gillende moeder overstuur aan de kant. En vielen we er af hoorde dat erbij ipv de manege op facebook zwart maken dat hij onbetrouwbare paarden had.
ik heb zelfs mijn studentenkamerdeur op slot omdat 1 huisgenoot niet te vertrouwen is.

Daphne__ schreef:[ Afbeelding ]
Riding star! Dit spel was zóóóó leuk. Wil het nog altijd graag spelen, heb hem nog, maar werkt op geen enkele pc. Ze zouden hem echt opnieuw moeten uitbrengen, gewoon precies zoals hij was, maar dan voor op de pc van nu!
Emmaa_ schreef:Daphne__ schreef:[ Afbeelding ]
Riding star! Dit spel was zóóóó leuk. Wil het nog altijd graag spelen, heb hem nog, maar werkt op geen enkele pc. Ze zouden hem echt opnieuw moeten uitbrengen, gewoon precies zoals hij was, maar dan voor op de pc van nu!
Woooooow ja. Sowieso al die paardenspellen. Heb daar echt zo ongelofelijk veel uur aan besteed
ArankaM schreef:Boeken: De mooiste vis van de zee, grote beer & kleine beer, ponyclub de bokkensprong, Kiki, lekker weertje koekepeertje van Carry slee (hier had ik ook een programma op de computer van)
CD: Hakim, K3, kinderen voor kinderen
Computer: max?? In het spookkasteel/ naar de stad . Was erg leuk, maar ik kan het niet vinden op internet
Edit: max en het gele sokjes spook![]()
[ [url=m/meBzKe.png]Afbeelding[/url] ]
Echt puur jeugdsentiment hier

MiReRe schreef:Ik was even de tv programma's vergeten...
The DJ Cat show, de drie dikke dames, oma Fladder, de troetelbeertjes, Dommel, He-man, vrouwtje theelepel, Candy, Nathalie, Kleine huis op de Prairie, Familie Robinson, Theo en Thea, Mevrouw ten Kate, David de Kabouter, Ministars, Mini Playbackshow, Wedden dat, Doet 'ie het of doet 'ie het niet?, Honeymoonquizz, Surpriseshow, Soundmixshow, Patsboemshow, Gek van de week, Showmasters, Seabert, Paling en Co, Jerry Springer, Jambers
Storm schreef:Oehhhhh!!!
Gameboy, tamagotchi, likkoekjes, kubussen, my little pony's, loloballen, LA gear, op een onbewoond ei-ei-eiland, ovide, Beverly Hills 90210, k' Neeltje, Next Milton, Tjolk, cassettebandjes, knightrider, raider!!!!