Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:37

Ik vind het mooi staan :j een beetje strakkere broeken.
Maar mijn man wil het niet, die zou hem te strak vinden. Is wel heel persoonlijk. Als het lekker zit zou ik gewoon deze nemen. Loopt altijd ook wel wat uit.

Johnnydepony
Berichten: 1427
Geregistreerd: 15-05-11

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:41

Ik vind hem echt net te strak. Als je zelf ook al twijfeld zou ik hem ruilen. Anders krijg je er misschien spijt van en laat je de broek alsnog in de kast liggen. Ik heb ook niet het idee dat het een heel aansluitend model moet zijn. Meestal hebben die skinny of slim fit modellen ook smallere pijpen.

Jennyj01
Berichten: 5379
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 07:14

Skinny en strakker voor mannen is hip op het moment. Dus vanuit fashion oogpunt zit het goed. Maar vind je het ook lekker zitten?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37456
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 07:51

Zal best dat het mode is maar kan me ook niet voorstellen dat het lekker zit op kruisnivo. Als vrouw vind ik krapjes daar al niet echt ok zitten. Een goede vriend worstelt er ook mee. Al is die juist kleiner dan gemiddeld maar sportschool dus steviger benen. Dit model broek is het dan gewoon niet

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 08:01

Ach, ik heb er ook jaren aan moeten wennen dat de herenoverhemden tegenwoordig allemaal getailleerd of heel erg getailleerd zijn, en niet meer gewoon recht zoals in de jaren '90 en begin '00.
Hoopte eerst dat dat, zoals de meeste modegrillen, met een of twee jaar wel over zou zijn, en dat het gewoon uit te zitten was door even te wachten met kleding kopen.
Niet dus.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37456
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 08:04

Daar komt die goede vriend niet eens in. :') domweg te krapjes. Bij de vrouwen is die hype helaas al jaren. Kom ik met schouders en borsten ook niet in. Maar verklaard wel waarom mannenkleding soms ook niet meer lekker zit.

Waar komt dat het moet strak zitten eigenlijk vandaan?

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 08:16

Strak zittende broeken zijn juist heerlijk <3 , moet er niet aan denken dat het niet strak zit.

TS het is absoluut geen modeflater :j Maar kijk vooral naar jou gevoel! Als jij het lelijk vind of je vind het niet lekker zitten moet je zelf de afweging maken een andere broek ja of nee.

Achterom
Berichten: 23114
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 08:22

Manlief vindt dat soort broeken ook niet fijn, ondanks dat het best mooi staat, net als bij TS :j
Hij is dan wel weer blij met die wat meer getailleerde overhemden, die ouderwetse zijn echt van die hobbezakken bij hem :+

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:30

Wat een verschillende meningen. Ik vind een iets strakkere broek mooi, te los vind ik al gauw slordig staan. Je moet gewoon de perfect fit hebben, niet te los, niet te strak.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:46

Als je naar een winkel wil waar ze zo'n beetje alles aanbieden en ook echt goed advies kunne geven, moet je naar Roetgerink (in Enter). Ze hebben daar echt tig merken, van zeer casual tot aan maatpakken. Dus van alles wat. Ook echt heel kundige adviseurs :) Is niet goedkoop, maar als je tijdens de sale gaat kan je daar echt wel leuk slagen.

Britta31

Berichten: 13243
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:49

Ligt er ook aan hoe oud je bent.Bij mijn man van 53 zou dit niet staan,jonger natuurlijk wel.

MichieldeM
Berichten: 842
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Veluwe

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-17 10:33

Bedankt voor alle adviezen! Ik heb hem toch maar gehouden, dan hoef ik niet terug naar de winkel en blijkbaar is het geen enorme flater :)

KletsKoekje
Berichten: 3310
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Ik heb geen idee hoe ik me kleden.. (man)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 11:04

Ik vind het goed staan hoor :) Fijn dat je geslaagd bent

KiMmK

Berichten: 537
Geregistreerd: 21-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 21:27

Zalando _/-\o_ Vriend van 2.04m koopt daar vrijwel al zijn kleding