Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Boomerang schreef:Jouw grootste vijand is je angst om alleen te zijn. Dat durf je blijkbaar niet aan en dus kies je ervoor om met deze sukkel samen te zijn.
Het maakt niet uit wat hij doet, hoeveel hij pint en er nu friet of wiet van koopt. Het probleem zit in jou, jij denkt niet alleen te kunnen zijn.
Dit kan nog heel lang voortduren en dit stopt alleen als jij voor jezelf gaat kiezen. Hij wordt nooit een droomman. En dit soort types zoeken vrouwen zoals jij, om lekker lang op te teren en te indoctrineren. Na jou komt gewoon de volgende.
SaraViavia schreef:Ik geloof niks van zijn verhaaltje dat hij steeds geld gaat pinnen om vervolgens in de cafetaria contant te betalen, zodat hij daar niet teveel uitgeeft. Volgens mij kan geen mens in z'n eentje voor 20 euro bij een cafetaria eten, als je bedenkt dat een zeer grote friet kapsalon al maximaal 9-10 euro is. Ik denk dat hij er andere dingen van koopt. Maar wat hij ook koopt, wat hij doet klopt echt niet. Probeer aub eens nee te zeggen! Succes!
CurlyCoat schreef:Hij heeft gisteren €20 gepint.
Hij pint idd altijd gewoon bij de bank en nooit bij de snackbar oid zelf.
Heb het hem weleens gevraagd waarom hij niet gewoon daar pint, dan krijg ik als antwoord dat hij dan max €20 heeft om uit te geven en anders nog veel meer besteld.
Volgens mij kan je voor €20 al heel ruim bij een snackbar eten, en zit je dan toch echt wel vol..
Omdat ik op deze manier niet kan zien dat hij het ook echt aan de snackbar uit geeft, blijf ik bang dat hij het stiekem aan wiet uit geeft.
Gisteren heeft hij €20 gepint omdat hij van de week ook op het werk moet eten zegt hij.
Imo kan je dan ook gewoon brood meenemen, of ligt dat aan mij?
MarjanB schreef:Ayasha schreef:Is je vriend eigenlijk zo'n grote eter want om als 1 persoon aan 20 euro te komen in de snackbar moet je toch wel je best doen, zelfs in deze tijden.
Haha misschien verkopen ze er ook koffie
Zonder gekheid, ik weet niet wat een joint kost?
MarjanB schreef:Ayasha schreef:Is je vriend eigenlijk zo'n grote eter want om als 1 persoon aan 20 euro te komen in de snackbar moet je toch wel je best doen, zelfs in deze tijden.
Haha misschien verkopen ze er ook koffie
Zonder gekheid, ik weet niet wat een joint kost?
Van 10 euro per gram tot 5 euro per gram...