Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gisteren ook uit eten geweest, maar dat was traktatie van m'n werk
Spijkerbroek was kapot dus nieuwe gekocht, en nachtcrème en poeder want die waren allebei op. Verder niks, was stiekem wel op zoek naar een top voor vanavond maar zag niks leuks dus dat was makkelijk
.
. Tevens een plantje weggegooid die behoorlijk dood was en ondanks dat het plekje nu heel kaal is, kan dat wel wachten tot volgende maand. Gua geurkaarsen en nagellak (mijn grootste verslavingen) gaat het ook goed, heb eigenlijk nog niets gezien waarvan ik in de verleiding ben gekomen. Als het zo door blijft gaan, vlieg ik februari zo voorbij haha. Maargoed, we zijn pas 4 dagen op weg.
.

) maar zij heeft betaald telt dat kan ook ? hahah
Ook nog de supermakrt in geweest en broodjes en drinken gehaald. Ik ben namelijk onderweg om een nieuwe rat op te halen en thuis was t brood op. Maar niet op t station, dat scheelt al enorm!
En ik woon nog thuis..
lindamusters schreef:Ik faal enorm, gisteren de action leeggekocht. En een broodje op school en vandaag ook weer eens een keer. Maar het feit dat ik in de action dus twee besteksets heb gekocht, was van salo dus wel een goed merk en die sets zijn normaal 50 en nu 19,95.. Maar ipv 1x alles 6 keer heb ik nu 12 van allesEn ik woon nog thuis..
ikke schreef:lindamusters schreef:Ik faal enorm, gisteren de action leeggekocht. En een broodje op school en vandaag ook weer eens een keer. Maar het feit dat ik in de action dus twee besteksets heb gekocht, was van salo dus wel een goed merk en die sets zijn normaal 50 en nu 19,95.. Maar ipv 1x alles 6 keer heb ik nu 12 van allesEn ik woon nog thuis..
Dat heet sparen voor je uitzet![]()
Ik had een vriendin die al geruime tijd een stofzuiger en nog zo wat serieuze goederen op zolder had staan voor haar uitzet. Die was al geruime tijd serieus mee bezig.
lindamusters schreef:ikke schreef:Dat heet sparen voor je uitzet![]()
Ik had een vriendin die al geruime tijd een stofzuiger en nog zo wat serieuze goederen op zolder had staan voor haar uitzet. Die was al geruime tijd serieus mee bezig.
Ik ben inderdaad al wel bezig met mijn uitzet maar ik denk achteraf dat mijn vriend en ik wel vooruit kunnen met 6 messen in plaats van 12.. Maar mijn eerste redenering was, ja als de hele familie er dan is om te eten met kerst...
Ik had afgesproken met mijn vader dat ik de oorlogskranten samen met hem zou kopen, en dat is goed gegaan
Alleen, er stond een ander mooi boek, voor een niet al te hoge prijs. En tegen deze challenge en mijn principes in, heb ik hem toch gekocht
MAAR met veel meer bewustzijn en ik ga niet naar de kiosk, dan wordt ik gek vanmezelf.
. Yv_ schreef:Ik ga morgen waarschijnlijk flink failen, maar wel met een goed doel! Ga afspraak bij de huisarts maken voor een gesprekje over die medicijnen om te stoppen met roken en als het allemaal goed gaat gelijk die kuur. Dus dan fail ik, maar uiteindelijk is het allemaal voor een goed en beter doel dus ik rechtvaardig mezelf.
)
daar ga ik al