Grappig dat sommige mensen gelijk een conclusie trekken zonder mijn vriend te trekken. Ik ben al vaak genoeg in herhaling gevallen dat het geen crimineel is en dat het een schat van een jongen is. Hij is 21 net zoals mij en houdt er inderdaad van om eens het gaspendaal in te trappen als ik er niet bij ben. Ik heb daar al vaker opmerkingen over gemaakt dat hij dat niet moet doen. Maarja. 21 En eigenwijs

Je weet wel hoe dat gaat.
Mijn vriend heeft al een slipcursus gehad en weet precies hoe veel remweg en ruimte hij heeft. Ik denk dat dat alleen maar in zijn nadeel is gaan werken
omdat hij nu weet hoe hij moet handelen in zulke situaties en daarom rijdt hij zich sneller naar dat soort situaties toe, omdat hij wel denkt dat hij weet hoe hij moet handelen. Ik vind het een belachelijke opmerking dat ik het uit moet maken met mijn vriend om zoiets. We houden van elkaar en ik zou het wel heel zwak vinden als ik het daarom uit zou maken. Het zou natuurlijk een ander verhaal zijn als hij over een paar maanden weer een boete heeft. Dan heeft meneer een heel groot probleem.
Mijn vriend is in zijn gedrag nog echt een jonge hond dus ik probeer hem daar als vriendin zijnde nog zoveel mogelijk in bij te sturen als ik kan, maar ik ben niet zijn moeder. Heel hard gezegd dit, maar als ik nu een ongeluk zou krijgen en hij zou zwaar gewond zijn is dit lekker zijn eigen fout. Had hij maar voorzichtiger aan moeten rijden.
Hij slaapt vanavond bij mijn schoonouders dus dat vind ik zelf wel even fijn.
Ik vind het heel lief dat jullie allemaal reageren en mij tips geven en proberen te helpen. Maar ik heb dit topic geopend om even mijn hart te luchten, en niet 100x hetzelfde commentaar over mij heen te krijgen dat het onverantwoordelijk is en dat hij ontiegelijk hard reed. Natuurlijk weet ik dat hij dat deed maar dit telkens herhalen heeft ook geen zin. Ik voel mij al rot genoeg

@finnens we weten nog niet zeker of hij 2 weken zijn rijbewijs kwijt is. Dat bepaald de officier van justitie. Voor hetzelfde geld is hij hem langer of helemaal kwijt omdat hij al vaker boetes heeft gehad.