Show jouw kerstpakket!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 13:42

Afbeelding

5 x de Linda :)

Ons bedrijf gaat momenteel niet bepaald goed financieel :o dus het is al heel wat dat we iets uit mochten kiezen via Kadokeuze.nl.

chamion
Huisheks

Re: Show jouw kerstpakket!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 14:15

Ik zie echt hele leuke pakketten langs komen. Via het bedrijf waar ik nu nog maar kort werk (en net 3 dagen officieel na proefperiode) heb ik een bon twv 20 euro voor bol.com gekregen. Geen idee wat ik van het andere bedrijf krijg. Zal wel 3 keer niks wezen. Ze kijken namelijk naar de uren die je draait en niet naar je inzet (ik sta 10 uur ingeroosterd maar werk gemiddeld het dubbele) en ik moet de 25ste, de 27ste en de 28ste werken en ik sta op 1 januari om half 8 weer klaar (en daarvoor moet ik kwart over 6 mijn nest uit, kan beter niet slapen volgens mij) Vorige jaar iets waar ik niks aan had (en dat wisten ze dat gaven ze achteraf toe) en het jaar daarvoor helemaal niks, waren ze mij vergeten. Toen kreeg een choco kerstpop achteraf omdat ze het zo stom vonden van zichzelf....

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:05

Marjoow schreef:
Ik heb van stage VVV bonnen twv €70,00...
Van de appie moet ik nog krijgen maar zal wel weer een AH bon zijn :')

bol cadeau bon van 25 is het van appie ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:13

lovelyfiefy schreef:
Marjoow schreef:
Ik heb van stage VVV bonnen twv €70,00...
Van de appie moet ik nog krijgen maar zal wel weer een AH bon zijn :')

bol cadeau bon van 25 is het van appie ;)

Ah okee! Lekker :D

mellen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:23

We hebben een tegoed bon van tintelingen gekregen. De spullen die erop staan vond ik niet leuk dus heb ik voor een bon van bol.com gekozen. En natuurlijk meteen iets besteld
Afbeelding

Voor het hardlopen draadloze oortjes. Al geprobeerd en ze zitten lekker en het geluid is goed

NikieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:42

Afbeelding

Ik heb ook mijn kerstpakket gekregen vandaag, had niet verwacht er een te krijgen omdat ik alleen zaterdagen werk maar toch :)
Als het op de foto niet duidelijk zou zijn, er zit alcoholvrije champagne in, celebrations chocolaatjes, mini kweekkas, droge worst , panettone, cocktailshaker, glazen, chocola en nog wel wat haha :p

Edit: foto vergeten :p
Laatst bijgewerkt door NikieV op 17-12-16 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:44

NikieV schreef:
Ik heb ook mijn kerstpakket gekregen vandaag, had niet verwacht er een te krijgen omdat ik alleen zaterdagen werk maar toch :)
Als het op de foto niet duidelijk zou zijn, er zit alcoholvrije champagne in, celebrations chocolaatjes, mini kweekkas, droge worst , panettone, cocktailshaker, glazen, chocola en nog wel wat haha :p

Je foto is inderdaad niet heel duidelijk :+

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:47

Wij kregen muntjes die we konden besteden op een kerstpakkettenmarkt.
Op deze markt stonden allemaal winkels uit ons dorp, waar je dus van alles uit mocht zoeken.
Ik had muntjes van m'n stage en van m'n bijbaantje, dus dat was een mooi aantal.
Ik heb verschillende dingen gevonden: een luchtje, twee (handlettering)boeken, theeglazen en een frituurpan :+
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 17-12-16 15:48, in het totaal 1 keer bewerkt

NikieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:48

Alwiene schreef:
NikieV schreef:

Je foto is inderdaad niet heel duidelijk :+

Ohh hahahaha! Nu wel? :p

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:50

Haha ja, nu wel. Leuk pakket hoor :)

NikieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 15:59

Alwiene schreef:
Haha ja, nu wel. Leuk pakket hoor :)

Ja vind m ook erg leuk

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 16:26

Hannemarie schreef:
Wij kregen muntjes die we konden besteden op een kerstpakkettenmarkt.
Op deze markt stonden allemaal winkels uit ons dorp, waar je dus van alles uit mocht zoeken.
Ik had muntjes van m'n stage en van m'n bijbaantje, dus dat was een mooi aantal.
Ik heb verschillende dingen gevonden: een luchtje, twee (handlettering)boeken, theeglazen en een frituurpan :+

Dat vind ik nog eens een origineel idee om het op die manier te doen! :j

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:51

Wat een super leuke pakketten komen er voorbij zeg! :D

Mijn vriend mocht kiezen; een cadeaubon, geld naar het goede doel of een traditioneel pakket. Ik ben dól op kerstpakketten dus vorig jaar heb ik hem zonder twijfel gedwongen om voor een pakket te gaan maar die viel nogal tegen, dit jaar dus voor een bon gegaan, 30 euro. Niet heel veel, maar hij krijgt ook nog een bonus afhankelijk van de prestaties van het bedrijf en ze hebben regelmatig leuke feestjes.

Ik krijg normaal geen pakket aangezien ik niet werk, maar dit jaar een kerstpakketten-uitwisseling gedaan met Alwiene, dit is het pakket wat ik van haar heb gehad; ben er super blij mee! Nu maar hopen dat zij ook blij is met het pakket dat haar kant op komt :D

Afbeelding

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-16 23:57

Wat een leuke pakketten komen er voorbij!
Waar ik werk hadden we vandaag de kerstborrel en zouden we (volgens de mail) ook de kerstpakketten krijgen, maar die kunnen we van de week ophalen zeiden ze. Ben wel benieuwd. :D

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:06

Ik heb vandaag mijn kerstpakket opgehaald.
Werk via 2 uitzendbureaus, en een van de bedrijven waar ik 3 weken heb gewerkt had me uitgenodigd voor de kerstmarkt.
Heb voor 30 euro mogen uitzoeken.
Echt super leuk en totaal niet verwacht!
Van een van de uitzendbureaus hebben we met nieuwjaar een borrel waar we ook een geschenk krijgen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:21

Wij hebben de eerste pakketten ook al binnen. Van mijn werk een traditioneel kerstpakket met allerlei levensmiddelen en als extraatje een fietstas in felgroen met de logo van het bedrijf erop. daarnaast nog een eindejaarsuitkering.

Van ons vrijwilligerswerk hebben we beiden hetzelfde pakket gekregen met daarin chips, koekjes, thee, mooie glazen, spekjes en korting voor Landal.

Mijn man zijn werk is even afwachten, hij is via een uitzendbureau gedetacheerd, maar met sinterklaas had hij ook een klein cadeautje gekregen dus misschien komt er nog wat.

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:47

Ik heb op mijn vrijwilligerswerk vandaag een vvv bon van 25 euro gekregen. Ben er blij mee :j !

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 00:58

Ik heb van de woonvorm een goodiebag gekregen na het SinterKerstGala met een VVV-bon van €15,-, een fotolijstje, een chocoletter, een minimarsje, een nogablokje, een zakagenda, een zaklampje, een pen en een ballon.

Toen ik nog werkte kreeg ik altijd 'traditionele' kerstpakketten met eten, vaak wijn en dan nog iets erbij:
1x een pizzapan, 1x een tapasset, 1x een setje van 2 theeglazen met theelepels enzo en 1x een bigass trolleyweekendtas.
Altijd blij met de pakketten en de dingen waar ik zelf niets mee kon daar kon ik meestal wel anderen blij mee maken. :)

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 19:50

Tsjah, vorig jaar was het wel beter maar iets met een gegeven paard... :o

Afbeelding

Dit jaar een blenderpakket, receptenboekje en shoptegoed bij Albert Heijn. De meeste collega's vinden het flut maar ik ben er wel happy mee en het past prima bij m'n goede voornemen om gezonder te gaan leven. :D

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 20:05

Nog ingepakt. Bestaat uit een schaal, chocolaatjes, koekjes, kerstbeker, kaartje en een kerstboomkaars.

Maar het aller leukste is de foute kerst Olaf trui!!
Afbeelding
Afbeelding

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 20:09

Zo'n trui erbij is inderdaad erg leuk!

Een paar jaar geleden ook een blender pakket gehad. Op zich leuk, maar ik had al een blender.
Maar inderdaad, een gegeven paard... :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 22:43

OLAF <3 Ik ben jaloers op je trui

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 22:45

Leuke pakketjes allemaal!
Ben benieuwd wat ik dit jaar krijg :P

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-16 22:58

Ik vrees met grote vrees dat ik van de langst werkende baas niks ga krijgen. Er ligt nu nog niks klaar voor de mensen terwijl is dit bedrijf altijd heel vroeg met de pakketten....

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-16 15:17

Ik kreeg net via de post een bon van bol.com van €10 van mijn werkgever.
Van mijn andere werkgever kreeg ik net een mailtje waarin ik vriendelijk wordt bedankt voor mijn inzet en dat mijn kerstpakket gedoneerd wordt aan het goede doel...
Mijn vriend krijgt al 13 jaar geen pakket of kerstborrel van zijn werkgever