5 x de Linda

Ons bedrijf gaat momenteel niet bepaald goed financieel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NikieV schreef:Ik heb ook mijn kerstpakket gekregen vandaag, had niet verwacht er een te krijgen omdat ik alleen zaterdagen werk maar toch
Als het op de foto niet duidelijk zou zijn, er zit alcoholvrije champagne in, celebrations chocolaatjes, mini kweekkas, droge worst , panettone, cocktailshaker, glazen, chocola en nog wel wat haha :p
Alwiene schreef:NikieV schreef:Ik heb ook mijn kerstpakket gekregen vandaag, had niet verwacht er een te krijgen omdat ik alleen zaterdagen werk maar toch
Als het op de foto niet duidelijk zou zijn, er zit alcoholvrije champagne in, celebrations chocolaatjes, mini kweekkas, droge worst , panettone, cocktailshaker, glazen, chocola en nog wel wat haha :p
Je foto is inderdaad niet heel duidelijk
Hannemarie schreef:Wij kregen muntjes die we konden besteden op een kerstpakkettenmarkt.
Op deze markt stonden allemaal winkels uit ons dorp, waar je dus van alles uit mocht zoeken.
Ik had muntjes van m'n stage en van m'n bijbaantje, dus dat was een mooi aantal.
Ik heb verschillende dingen gevonden: een luchtje, twee (handlettering)boeken, theeglazen en een frituurpan