Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mizora schreef:Ondergoed, sokken en t-shirt elke dag schoon.
Beha, broek, vesten 2x per week.
Handdoeken vroeger ook 2x per week maar tegenwoordig dagelijks omdat ze niet altijd droog zijn de volgende avond en dan hebben alle bacterieën zich flink kunnen vermenigvuldigen, ook is een net niet droge handdoek echt niet fijn om je mee af te drogen.
Farjen schreef:Ik draag op mijn werk elke dag een nieuw pakje.
Zelf woon ik op 10 min van mijn werk, zodra ik thuis kom wissel ik van kleren (huispak of sportkleren), om de 2 à 3 dagen wissel ik van tenue maar ik draag ze op 3 dagen misschien een 5tal uur![]()
Handdoeken gebruik ik 2 keer, sokken en ondergoed dagelijks verversen.
Hoe doen jullie dat met je paardrijkleding? Soms hangt er na een half uur al modder opMaar ik vraag me vaak of het het teveel wassen niet slecht is voor het kunstleren zitvlak..
Supervixen schreef:Jeetje dus jij gebruikt elke dag zo'n geel doekje? Wat een verspilling. Waarom was je geen vaatdoekjes?
Johanna01 schreef:Elke dag schone kleding, ondergoed tweemaal daags. Ook de kinderen. Een broek probeer ik voor mijzelf wel twee keer te dragen, voor zover dat te doen is met 2 kleine kindjes waarvan de ene veel spuugt en de andere lekker smeert.
savannah030x schreef:Sheran schreef:Ik zweet eigenlijk nooit dus dingen blijven heel lang fris. BH wissel ik ook echt niet dagelijks hoor, ik heb maar 2 BH's (duur zat) en ik ga niet elke dag wassen. Is ook niet zo goed oor de meeste kleding. Shirtjes wisselen een beetje, van die dingen met lange mouwen wissel ik meestal om de 2 dagen ongeveer. Hemdjes daar doe ik veel langer mee. Ik kijk gewoon nog of het fris ruikt en of het nog in model zit. Een spijkerbroek kan ik rustig een week aanhebben, laten luchten en dan weer aantrekken.
Dacht dat ik de enige was met 2 bh's thank god haha
Supervixen schreef:Jeetje dus jij gebruikt elke dag zo'n geel doekje? Wat een verspilling. Waarom was je geen vaatdoekjes?