Confessions of a Stille Meelezer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 16:20

Hier ook meer lezen dan reageren en dit topic al vanaf vanmorgen een paar keer gelezen en weggeklikt :D . Toevallig laatst voor het eerst een redelijk lang eigen topic gehad, maar ik reageer vrijwel nooit.

Galathil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 16:29

Hier ook een stille meelezer, zijn wel een paar topics waar ik in reageer, maar verder lees ik vooral. :j

geerte

Re: Confessions of a Stille Meelezer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:02

Ik ben ook een meelezer. Ik lees onwijs veel maar plaats vaak niets omdat ik er voor mijn gevoel niet genoeg verstand van heb, geen zin heb dat mensen mij verkeerd opvatten en vaak is alles al gezegd wat ik wil zeggen.

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:05

Ik las dit topic mee maar ik zal even reageren :roll:

MagicMuffin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:10

Hier ook een stille meelezer! 120 posts in 5 jaar :D

Vind het heerlijk om gewoon te kijken en te lezen, volg ook best een aantal volgtopics en kijk elke dag welk en paar keer op bokt. Reageer erg weinig, soms typ ik wat en haal ik het weer weg. Meestal denk ik iets over het onderwerp en lees daarna gewoon verder :P

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 18:11

536 post in 9 jaar haha. Dus 59 per jaar. Dus ik denk dat ik ook onder SM val :')

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 19:36

Gwahir schreef:
Ik krijg net een PB van iemand die zó stil meeleest dat ze in 6 jaar nog geen 25 nuttige posts heeft en daarom hier niet kan reageren :)

:') Dat is de ergste SM waarschijnlijk :=

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 19:43

Ja.. een echte SM'er ( :') ) hier. Hoewel ik af en toe ook nog wel wat post hier en daar, maar niet super actief ben. Op de meeste fora's trouwens.

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 19:50

Bokt staat hier zowat 24/7 aan en ik zit dan ook het grootste deel van de tijd in de meeleesmodus :D Vaak heb ik gewoon niet zoveel te zeggen ergens over..

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:02

Hier nog een stille meelezer. Ik lees heel veel mee, reageer weinig. Behalve in het tindertopic :))

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:05

Aaaah... dus jullie zijn die beruchte meelezers :')

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:05

Ik ben ook een stille meelezer, ben enkel actief in een HK topic, een filmtopic en enkele kraamstaltopics := Lees wel heel veel topics!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:15

Ik ben ook meer een meelezer dan een typer, zeker op het paardengedeelte.

Ik ben het namelijk meestal niet eens met bepaalde stellingen, trainingsmethodes (pressure-release in veel gevallen, dus niet alleen rollkur maar ook bepaalde NH toestanden) of omgang (schriktrainingen). Maar dan ontketen je een vete, èn mensen vinden het niet leuk. Dus waarom zou ik het dan doen? Het heeft geen enkel effect. Mensen die er voor open staan, vragen vanzelf wat ik dan doe of waarom, en de rest kan me gewoon negeren. Volgens mij is dat beter dan een grote discussie starten waar toch geen eind aan komt.

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 20:18

Hier ook 1. Ik heb precies het zelfde, soms wil ik reageren, maar weet ik niet echt wat te typen. :')

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 21:56

Een echte confession trouwens; ik lees mee in topics over zwangerschappen, moeilijke kinderen, huilbaby's en andere kindgerelateerde dingen terwijl ik zelf geen kinderen heb en ook niet zwanger ben...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 22:24

blensink schreef:
Gwahir schreef:
Ik krijg net een PB van iemand die zó stil meeleest dat ze in 6 jaar nog geen 25 nuttige posts heeft en daarom hier niet kan reageren :)

:') Dat is de ergste SM waarschijnlijk :=

:')

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 22:31

Hier ook. Met foto topics weet ik soms niet wat ik moet zeggen.

'mooie foto's' of iets in die richting.. Tjah, klinkt ook zo.. Alsof ik het niet mooi vind? :+

Terwijl sommige hele verhalen opschrijven. Kan ik soms niet verder komen dan 2 woorden. :')

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 22:46

Mijn confession als Stille Melezer: Heel vaak als ik in gesprek ben met mijn vriend, begint dat nog wel eens met: ''Wat ik nou toch weer op Bokt heb gelezen ! :wow: '' En dan komt er een heel verhaal over wat ik meegemaakt heb op bokt.. En dan heb ik het alleen gelezen en vertel t nog door aan buitenstaanders ook, oeps. :o

anniekow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 23:21

148 posts in 4 jaar, maar ook al een aantal jaar ongeregistreerd meegelezen. Eigenlijk om dezelfde redenen die al genoemd zijn, maar ik probeer de laatste tijd wel meer te reageren.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 23:34

Is het erg dat ik zelfs in dit topic meelees en eigenlijk niet de moeite neem om te reageren :D :') ...?

Mylady_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 00:02

Ik meld me ook :o Overal lees ik mee, maar mijn laatste reactie is al wel even geleden ... Waarom? Omdat een opbouwende discussie waaruit meerdere partijen kunnen leren meestal niet aan de orde is hier op bokt. Maar zooo'n leuk leesvoer :D

Reusje0504 schreef:
Een echte confession trouwens; ik lees mee in topics over zwangerschappen, moeilijke kinderen, huilbaby's en andere kindgerelateerde dingen terwijl ik zelf geen kinderen heb en ook niet zwanger ben...

Bopje schreef:
Mijn confession als Stille Melezer: Heel vaak als ik in gesprek ben met mijn vriend, begint dat nog wel eens met: ''Wat ik nou toch weer op Bokt heb gelezen ! :wow: '' En dan komt er een heel verhaal over wat ik meegemaakt heb op bokt.. En dan heb ik het alleen gelezen en vertel t nog door aan buitenstaanders ook, oeps. :o

Aan beide bovenstaande bevind ik mij ook schuldig .... :+

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:10

En toen was het afgelopen met de SM _O-
Niemand weet meer wat zinnigs te plaatsen :=

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:28

Jep, stille meelezer. Ik spendeer redelijk wat tijd op Bokt maar reageer zelden. Ik heb geen zin om Bokkers over me heen te krijgen of vind dat ik niks toe te voegen heb aan een topic. Of soms, bij een vraag waarop ik een antwoord heb, zijn er al een aantal pagina's aan reacties en is het antwoord al gegeven en denk ik: laat maar. Of soms typ ik een heel verhaal om halverwege inderdaad ook te denken: ach laat ook maar, en haal ik m'n tekst weer weg. *kruipt weer onder een hooibaal om verder te gaan met meelezen*

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 23:33

Tekst weghalen is hier ook heel herkenbaar :j
Ook vaak geen zin om goed na te denken over hoe ik iets neer moet zetten dus dan doe ik het maar niet.

Tijdje meegepost in een hk maar ben er toch niet zo goed in om actief te blijven :')

Van paarden weet ik eigenlijk bar weinig, doe er al 10 jaar niets meer mee dus daarvoor zit ik hier al niet meer.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 10:51

Meld zich ook. Ben al een lange tijd op bokt, maar sinds ik geen pony meer heb en eigenlijk nooit meer paardrij, lees ik vaak mee en heel soms reageer ik een keertje in een topic :')