. Toevallig laatst voor het eerst een redelijk lang eigen topic gehad, maar ik reageer vrijwel nooit. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vaak heb ik gewoon niet zoveel te zeggen ergens over..
'' En dan komt er een heel verhaal over wat ik meegemaakt heb op bokt.. En dan heb ik het alleen gelezen en vertel t nog door aan buitenstaanders ook, oeps.
...?
Overal lees ik mee, maar mijn laatste reactie is al wel even geleden ... Waarom? Omdat een opbouwende discussie waaruit meerdere partijen kunnen leren meestal niet aan de orde is hier op bokt. Maar zooo'n leuk leesvoer
Reusje0504 schreef:Een echte confession trouwens; ik lees mee in topics over zwangerschappen, moeilijke kinderen, huilbaby's en andere kindgerelateerde dingen terwijl ik zelf geen kinderen heb en ook niet zwanger ben...
Bopje schreef:Mijn confession als Stille Melezer: Heel vaak als ik in gesprek ben met mijn vriend, begint dat nog wel eens met: ''Wat ik nou toch weer op Bokt heb gelezen !'' En dan komt er een heel verhaal over wat ik meegemaakt heb op bokt.. En dan heb ik het alleen gelezen en vertel t nog door aan buitenstaanders ook, oeps.