Mijn man zei dat ik lange tenen heb gekregen en een kort lontje...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik ben 18 en 1m50 met schoenmaatje 36 
Dokter concludeerde dat het puur genetisch is en ik wel gewoon mooi in proportie ben.

Ik denk dat het (deels) te maken heeft met mijn lengte, hoe dichter iemand "op" je komt staan, hoe meer je omhoog moet kijken, dus nee, blijf maar gewoon op een metertje van me af staan
Letizia schreef:Haha, hoewel ik eigenlijk geen moeite heb met mijn lengte, erken ik het bang zijn voor elleboogjes, over het hoofd gezien worden en daarom op je getrapt worden, sigaretten die ergens op oog hoogte worden vastgehouden.
Ik had laatst agressietraining en een van de oefeningen die we moesten doen, was dat de een op de ander af moest lopen en jij dan aan moest geven waar de grens van je persoonlijke ruimte was. Mijn ruimte was behoorlijk grootIk denk dat het (deels) te maken heeft met mijn lengte, hoe dichter iemand "op" je komt staan, hoe meer je omhoog moet kijken, dus nee, blijf maar gewoon op een metertje van me af staan
Felicxa schreef:Nog eentje om aan de lijst to the voegen: Een noriker optuigen. Ik kreeg dat beest echt niet fatsoenlijk opgetuigdVeel te groot, stond constant op m'n tenen of op een krukje en dan nog lukte sommige dingen nauwelijks.
deksel schreef:Felicxa schreef:Nog eentje om aan de lijst to the voegen: Een noriker optuigen. Ik kreeg dat beest echt niet fatsoenlijk opgetuigdVeel te groot, stond constant op m'n tenen of op een krukje en dan nog lukte sommige dingen nauwelijks.
Lol, mijn verzorgpony is een vrij oude Noriker, maar ik ben wel groter dan haar. Hoe groot is jouw Noriker?
In het begin had ik ook moeite met haar opzadelen, maar toen was ik ook 10cm kleiner of zo XD.
En indd, een Noriker op je voetjes doet erg veel pijn.

Dat is echt enorm, ook voor een Noriker. Mijn verzorgknol is (gok ik) rond de 1.55m, zoiets. Maar wel lekker breed (en dik).