geerte schreef:Ik snap deze quest niet zo goed, je moet zeep verzamelen maar hoe?
Taken doen.
Bij mij pakt die het wel alleen via de computer, dus misschien dat dat bij meer mensen zo is.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) omdat ik nóg een ei/huisdier/speciale kleur drankjes wil, enz.
Silver_Fox schreef:@xyzutu2 ohh maar met geld kan je juist hele leuke outfits kopen straks
Daarom vind ik het ook zo boeiend (en heb ik het in mijn omgeving ook aan andere (professionele) clickertrainers aangeraden; je voelt zo namelijk echt hoe het voelt voor het paard. Enwat ik hierboven beschreef, namelijk dat standaardbeloningen beter werken als je af en toe een jackpot toevoegt (in het geval van Habitica een verrassingsei, in paardentraining een lekkerder stukje voer) komt natuurlijk recht uit de clickertrainingsleer.
Maar ieder seizoen hebben ze leuke grappige limited only outfitjes. En geloof me, dan wil je heel graag goud
ook om queestes te kunnen kopen waar je dan weer speciale pet eieren voor kan krijgen die je niet kan krijgen door taken te doen (en om health potions te kopen als je bijna doodgaat omdat je uitstelt
) Silver_Fox schreef:Oh en de enchanted armoire! Die was ik vergeten, voor 100 goud krijg je dan een random item of experience, geen eieren (voor je geld, haha).
@LindyH, lol ja. Meestal hebben ze een onder water thema in de zomer en een ijs thema in de winter. En konijnenpakjes voor Pasen
voor 100 goud krijg je iets, maar je weet niet wat en je hoeft niet nog iets extra's te betalen.
Silver_Fox schreef:@xyzutu2, oh tof heb je al een class gekozen? Ja het is een soort grabbeltonvoor 100 goud krijg je iets, maar je weet niet wat en je hoeft niet nog iets extra's te betalen.
De Rogue en Mage trokken me ook wel, alleen wil ik niet te snel door het spel heen gaan en volgens mij ga je zowel bij de Rogue als de Mage veel sneller door de klasses heen omdat je dan extra experience points krijgt. Over de Rogue las ik ook steeds dat die eigenlijk te sterk is voor queestes/het spel. Hoewel die extra drops natuurlijk wel errug aantrekkelijk waren.
Het lijkt me leuk om mee te doen aan de Boktgroep, als ik mijn huidige quest heb afgemaakt stuur ik berichtje met mijn uuid!
Wordt alleen wel pas morgen of zondag want ik ben nu op vakantie.