Ik ben nog niet klaar maar dit is tot nu toe het resultaat: Er moeten her en der nog wat zilveren ballen in en bovenin moet nog wat meer opgevuld worden. Lichtsnoer is alleen zo lang dat ik een paar meter overhoudt. Maar heb nog een glazen soort van weckpot, dus daar doe ik de rest dan in en zet het op m'n 'tv-meubel'.
En aangezien ik nu een boompje van 50cm over heb wil ik die volhangen met een lichtsnoertje, zilveren balletjes en bontmuisjes zodat de katten hun eigen kerstboompje hebben.
leonie1988
Geplaatst: 03-12-16 23:01
Wat een geweldig topic!
Ik kan helaas dit jaar geen boom opzetten, zit tijdelijk bij mijn ouders. Volgend jaar wel weer. En gelukkig zetten mijn ouders ook een boom neer dus ik hoef het niet helemaal te missen
Maar onwijs bedankt dat ik op deze manier toch veel mooie bomen kan zien, krijg ik meteen inspiratie voor volgend jaar ik wil nu namelijk ook zo'n zelfde tafeltje als Jolien87, ook met die lampjes erin. Heel leuk!
Dit is mijn boompje alleen heb er normaal 2 lichtsnoeren in, maar de rest deed t niet en dressoir is nu nog meer opgeleukt met cadeautjes en nog wat andere dingetjes
Jaaa wat een leuk topic en wat een leuke bomen komen er voorbij
Ik mocht op donderdag (1 december) eindelijk van m'n vriend Onze eerste kerstboom! Vriend heeft zelfs nog helemaal nooit een kerstboom gehad dus hij was heel schattig compleet in de war: "Doe je de lichtjes er eerst in..?"
Movement
Geplaatst: 04-12-16 02:12
Jolien87 schreef:
Ik heb onze nieuwe boom vandaag opgezet. Het was even gokken of we wel voldoende ballen e.d. hadden maar ik ben tevreden.