Sint Maarten lopen - Waarom woon ik nou zo ongeliefd?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:18

Hier ook Sint Maarten gelopen met de kids op de pony. Niet ver geweest, alleen even naar de buren, maar wonen in een buitengebied. Dus toch half uurtje onderweg geweest.

Afbeelding

Afbeelding

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:19

Fanfare komt nu net langs ons huis.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:20

Hier was t ook rustig, 5 groepjes aan de deur, maar we wonen ook niet erg gunstig. Ik heb met mn dochter gelopen, en er zijn een paar hele gezellige straatjes dichtbij, dus ik snap t wel :')
Ze heeft met een klein rondje een beste zak snoep opgehaald :+

Alwiene

Re: Sint Maarten lopen - Waarom woon ik nou zo ongeliefd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-16 20:25

@Alfi2010 is die tekst door de foto's bedoelt als reclame? Of als anti-diefstal? Of wat is je doel ermee? Zie dat het ook op de Facebook bij elke foto gedaan wordt, maar vind het persoonlijk ontzettend storen op de foto en daarmee niet leuk meer om uitgebreid naar de foto te kijken. Dus ben zo benieuwd naar de motivatie er achter? :)

Hier nog steeds niet meer dan dat ene groepje van 3. Probleem is dat ALS ze hier komen, ze altijd vrij laat zijn omdat er eerst optocht is enzo. Maar als ik nog met mijn pakjes naar de andere straat wil om ze kwijt te raken (voel er niks voor ze weer uit te pakken :') Dan moet dat ook weer niet zo laat dat er geen kinderen meer zijn :=

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:25

Komt niemand meer hier hahaha. Wonen aan de andere kant van het kanaal wat het 'centrum' is in het dorp, maar de kinderen lopen precies strategisch hier net aan langs. Snap ik ook wel, valt meer ye halen in de bouw met de huizen dicht bij elkaar en het is koud dus ze willen snel.

Oh, we horen wat... slaan ons vast over

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-16 20:29

Oh ik had nog niet koud gepost of ik hoorde weer wat aankomen! Een groepje van 3 wat grotere jongens dit keer die erg bang waren dat ik de bel niet hoorde want ze belden wel 4 keer achter elkaar :')
Maar ze hebben netjes gezongen en vroegen beleefd of ik wist hoe laat het was haha.

Heb nog 18 pakketjes over nu :')

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:30

8 kleine dametjes net aan de deur, die mis ik dan weer he :') ik stond tegen 2 jongens aan te kijken haha. De kleine hummeltjes vind ik leuk.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-16 20:32

xniieeenke schreef:
8 kleine dametjes net aan de deur, die mis ik dan weer he :') ik stond tegen 2 jongens aan te kijken haha. De kleine hummeltjes vind ik leuk.

Ja waarom heb jij dan ook die deur niet open gedaan? :')

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:33

Nou mama was heel snel en ik moest plassen :')

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:34

Wij zijn net weer thuis met onze kleine smurf.
Afbeelding

Hier in de straat een paar huizen gehad en nog even naar opa en oma geweest.

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:35

@Alwiene: tekst is bedoeld als anti-diefstal (en inmiddels natuurlijk ook een beetje als reclame). Zette vroeger nooit een logo op mijn foto's. Tot ik mijn foto's op de site van een professioneel fotograaf tegen kwam als zijnde door haar zelf gemaakt. Sindsdien altijd een logo erop als de foto's ergens openbaar staan, en dan zodanig dat eraf knippen geen optie is. Helaas dus noodgedwongen.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-16 20:44

@Alfi2010, Nou die fotograaf moest je dan in elk geval maar niet professioneel noemen, want een prof jat geen foto's haha. Waar een wil is is een weg trouwens, eraf knippen kan niet, eraf fotoshoppen vrij makkelijk ;)

Ik lees op Facebook dat vrienden van ons ook Sint Maarten lopen, met hun dochtertje. Super leuk, alleen uhm, het meiske moet nog 1 jaar worden?? Dus hoezo zingen? Lopen? Nope. Ik vind het echt een geweldig feest hoor, maar vind dit wel een beetje erg overdreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:46

Ik vind lopen het minimale ... , had net een meisje aan de deur met 2 grotere kinderen en die kon al lopen maar durfde nog niet te zingen . Vind ik heel anders dan een baby op padski sturen

Alfi2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:48

@Alwiene: Ik vond de actie met de gestolen foto's ook niet professioneel, maar volgens haar website was ze professioneel fotograaf. En het ergst vond ik nog dat het een kennis was. Had ze het even gevraagd had ze de foto's mogen gebruiken, maar zomaar ongevraagd op je site zetten.....nee! Inmiddels geen kennis meer zoals je zal begrijpen.
Fotoshoppen kan altijd, maar dan moeten ze er in ieder geval wat meer moeite voor doen.
Ouders van de kinderen op de foto's hebben overigens toestemming gegeven voor publicatie en kunnen altijd de foto krijgen zonder logo en in een hogere resolutie.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:49

Ik woon ook 'ongeliefd'. Alle kinderen gaan naar de straat aan de overkant. Hier wonen we op de tweede verdieping en dat duurt natuurlijk veel te lang :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 20:52

Hier word wel gelopen maar mensen die meedoen zetten een kaars in de vensterbank. Dus als je dat niet hebt bellen ze ook niet aan.
Wij doen er niet aan mee. Stom gebedel vind ik het en ik vind kinderen ook helemaal niet leuk :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:14

40 kinderen aan de deur gehad en veel nieuwe vrienden gemaakt met mijn spooklollies.

Afbeelding

Wel zijn mijn eierstokken ineen geschrompeld en ik ben bekaf. Kinderen. ZOVEEL.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:16

Haha lieveli, dat dacht ik net ook... loop je er straks over een paar jaar zelf achteraan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:18

Ik blijf op 11 steken , ik mag eindelijk zelf een snoepje pakken van mijzelf :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:22

Muga schreef:
Haha lieveli, dat dacht ik net ook... loop je er straks over een paar jaar zelf achteraan

Daar verheug ik me op! Maar dit, wauw. Wel een paar heel schattige kindjes aan de deur en dat is ook echt leuk, maar zoveel op en neer lopen, luisteren en glimlachen. Pffff.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:30

Na jaren in Den Haag wonen was ik nu helemaal enthousiast voor Sint Maarten lopers aan mijn deur in de Zaanstreek.
Opkomst: 0 :')

Er waren er zat maar ik woon in zo'n appartementen blokje dat het net niet waard is, helaas.

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:31

24 stuks enne leuke lolly's

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:31

Hahahah

Leuke dingen komen er hier voorbij zeg! Net bericht dat er thuisthuis weer eens helemaal niemand langs is geweest. Zo jammer! Ze organiseren met de buurt ook een optocht, maar die komt niet in de buurt van ons huis. Dus mocht er iemand in een dorp zijn ten oosten van leeuwarden, mn moeder geeft extra mee :))

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:32

Rebecca schreef:
Ik vind lopen het minimale ... , had net een meisje aan de deur met 2 grotere kinderen en die kon al lopen maar durfde nog niet te zingen . Vind ik heel anders dan een baby op padski sturen

Om deze reden ben ik met mijn tweejarige thuisgebleven. Daarnaast weet ze niet eens wat snoep is :+

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:33

Toen ik als student in een woonwijk in Utrecht woonde (normaal huis maar dan met 5 studenten) hebben we een bordje buiten gezet dat we ook meededen.
De vorige bewoners deden nooit mee, dus iedereen sloeg de woning over. Daarna dikke vrienden geworden met alle buren. Quote: "blijkbaar zijn er ook normale studenten" haha

Woon nu ook weer in Berkum (Zwolle). Best veel aangebeld voordat ik naar m'n werk ging (7uur). M'n moeder is nu thuis om de rest van de kinderen van snoep te voorzien.