Hoi, Ik zou graag voor mijn instructrice een kaartje laten maken met haar pony's op. Ze heeft de laatste tijd veel voor me betekend. Wie zou ze van verschillende foto's samen kunnen zetten en dan de tekst "Merry Christmas and a happy new year"? En liefst ook een mooie achtergrond en wat sneeuw. Foto's in pb verkrijgbaar
Kan iemand een kerstkaart maken met mijn paard erin? Zat de denken aan een sneeuw achtergrond en sneeuwvlokken maar weet niet of dat enigsinds mogelijk is En voor de rest gewoon 'merry christmas and a happy new year'.
Graag gedaan dames! Dit waren ze allemaal geloof ik.. Ik ben vandaag en morgen ook op pad, maar ik denk iedereen wel! Dus hierna kunnen we idd misschien nog wat nieuwjaarskaarten maken..
TinGu
Geplaatst: 25-12-16 14:15
_l_amanda_l_ schreef:
Tin_Gu: ik heb het touwtje laten zitten, vond het juist wel wat hebben zo : [ [url=m/Y8XVBd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoi Binnenkort krijgen we een kitten en we zouden er graag een nieuwjaarskaart van maken Iets met wat sneeuw ofzo zou leuk zijn en graag de tekst "Happy new year!" Alvast bedankt
julie0307
Geplaatst: 01-01-17 13:04
julie0307 schreef:
Hoi Binnenkort krijgen we een kitten en we zouden er graag een nieuwjaarskaart van maken [ [url=m/JUTXCO.jpg]Afbeelding[/url] ] Iets met wat sneeuw ofzo zou leuk zijn en graag de tekst "Happy new year!" Alvast bedankt