18+ Romantische filmmomenten in real life

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 09:31

ik had een keer een luxe love sueate kamer in een hotel.

we dachten leuk gaan rosmantisch nog voordat we gaan eten het bubbelbad in. Maar het duurde een eeuwigheid voordat het bad eindelijk vol was, en was het ook nog te heet!! dus dat was maar 15 min bubbelen hahaha.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 09:52

Storm schreef:
Oké meiden, hier nog een keer mijn ultiem mislukte filmmoment. Ik heb er zelfs een keer 538,- mee gewonnen op radio 538 en het heeft al eens meer op bokt gestaan. Maar ik vond hem wel leuk in dit topic passen :')

Ik ging uit eten met mijn (toenmalige) vriendje (nu dus mijn man), we konden elkaar nog niet zo gek lang en ik wilde indruk op hem maken.
Ik had in de Cosmopolitan gelezen hoe ik een man gek kon maken en ik wilde dat eens uitproberen.

Ik moest naar het toilet en nadat ik geweest was en terugliep naar mijn plaats, gooide ik stiekem mijn string op zijn schoot, hij verkleurde en lachte ondeugend naar me. Ik dacht dat ik het gewenste effect had bereikt, maar het bleek toch anders uit te pakken...

Mijn vriend stond iets later op en ging ook even naar het toilet, toen hij terug kwam had hij grote lol... hij liep langs me heen en trok zijn broek iets naar beneden... Hij had MIJN string aangedaan en gooide zijn boxershort stiekem op mijn schoot onder tafel!!!!

Romantisch is het niet meer geworden die avond... wel pijn in mijn buik van het lachen...

Dit heb ik toen gehoord op de radio!! Wat een geniale actie. :') _/-\o_

Bhriseis

Re: Romantische filmmomenten in real life

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 10:36

Wat een heerlijk topic!
Storm, wat een actie van je vriend!!

Vriendje en ik hadden wel eens zin in een kinky avond, dus besloot hij me vast te binden en te blinddoeken <<) Terwijl vriendlief mij aan het ehm, verwennen was down there, voelde ik in eens een klein raspend tongetje aan mijn voorhoofd... Onze zeer aanhankelijke kat besloot blijkbaar dat het een perfect moment was voor een trio *D _O- Kleine etter wordt normaal altijd uit de slaapkamer verbannen als we vrijen, maar was blijkbaar toch naar binnen gesneakt :=

Heel sexy voelde ik me toch niet toen ik vastgebonden aan het krijsen was dat de kat aan mijn hoofd likte, haha.

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 11:21

Ok, ik raad iedereen af dit topic op het werk te lezen... ik heb buikpijn van mijn lach inhouden...

Geniaal!!!

Ik zal kijken of ik ook nog wat kan delen. Maar ik kom denk ik niet verder dan de reeks standaard zaken...
- Kopstoten kort na moment suprême,
- samen in de douche is koud,
- bad is te klein (ook ons nieuwe bad is te smal... steken de benen aan alle kanten naar buiten.

Hoe kunnen ze in films zo comfortabel knuffelen... wij hebben altijd wel een ledemaat te veel waarvan je niet weet waar je hem moet laten.

Het enige wat ik zo weet is dat we op een strand feest waren van een vriend en ik had een aantal heisjes van de waterpijp (met het mooie hollandse product) en we ging ons op gegeven moment gezellig afzonderen O:) En ik werd me toch een potje misselijk! Heb mijn hele maaginhoud eruit gegooid. Toen we terug kwamen dacht iedereen dat we het erg gezellig hebben gehad en we hebben hen maar in die waan gelaten.

owja, wij hebben standaard een handdoek bij het bed liggen om het resultaat weg te werken het bed schoon te houden.
Laatst bijgewerkt door Riddershow op 20-10-16 11:37, in het totaal 1 keer bewerkt

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 11:25

Ahh heerlijk dit topic *\o/*

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 11:43

Mijn man (toen vriend) en ik wilde graag een romantisch ritje doen met de motor.
Hele gezellige avond gehad inclusief een romantische tussenstop om de zonsondergang te bekijken op het strand.

Werd uiteraard heel gezellig en op het moment suprème keek ik Omhoog en zie daar een paardenneus...
inclusief een schoonvader die op dat moment in een lachstuip uitbarst...

Had hem daar op dat moment eigenlijk niet willen zien :')
Dag mooi romantisch moment haha

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:04

Mijn vriend isniet zo romantisch... of dan hebben we een leuke romantische dag. En dan denk ik yes vanavond de kersop de taart.. maar helaas...

Soms best erg jammer. Maar toch hou ik van hem

Maar hier ook vaak een hond die komt kijken... en ik heb standaard een Handoek in me nacht kastje en een doos inleg kruisje. Want zodra ondergoed weer aan gaat, doe ik gelijk een inlegkruisje erin.

Ik kan echt niet naakt slapen.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:11

Hier nog 1..

Keer gingen we poolen op zolder (hebben een pool tafel thuis staan) en ik dacht, dat is een leuk plekje.. dus op gegeven moment op de avond ik hints geven.

Eh niet dus.. vriendlief begreep me hints niet. En zat me heel stom aan te kijken.. zucht

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 12:25

Mannen en hints... ver-schrik-ke-lijk. Echt ze hebben t nooit door.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:32

Mirashiba schreef:
Mannen en hints... ver-schrik-ke-lijk. Echt ze hebben t nooit door.

Ja echt he.. soms moet ik gewoon recht in ze bek zeggen. En nu wil ik je!!

Maar daar is niks romantisch aan.. ook ben ik vask diegene die wat romantisch moet verzinnen.

Terwijl die t wel kan! Maar is zeldzaam haha

Maar laats waren we uiteten. En we hadddn t over fotoshoots. (Mijn schoonzusje heeft van mij broer een romantische fotushoot met z'n 2 gedaan)

Nu was ik jarig. Kreeg ik heeel lief een kaartje met ik wil ook met jou een fotoshoot (en me vriend is totaal niet van foto's). Ik mag alleen zelf de fotograaf uitzoeken. En zelf met me paard erbij!! Dus hij kan wel heel lief zijn ... 'smelt'

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:32

Inderdaad, ik probeer al jaren aan mijn vriend uit te leggen dat "boven een filmpje kijken" eigenlijk iets anders is :')
En telkens krijg ik het antwoord "Ik heb niet zoveel zin om een film te kijken". Pas na uitleg snapt hij het :+

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:33

We besloten spontaan romantisch samen een gummy bear tegelijk door midden te bijten (geen idee waarom?) Bijt ik hem per ongeluk keihard in z'n lip.. wat toen begon te bloeden :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:36

Bij mannen moet je meestal duidelijk en direct zijn. Dus niet van: " hey, wat stinkt het hier, en wat staan er veel vuilniszakken in de gang." Maar: "Hey, lief, zet jij de vuilniszakken even buiten?"

Dus ook als je zin hebt in sex op een spannend plekje, zeg dat dan gewoon ipv die eindeloze hints die de meeste mannen toch niet begrijpen. Ik ben zelf een vrouw, maar denk als een man waadoor ik de hints ook nooit begrijp. Wij zijn dus lekker direct naar elkaar.

Oh, dat van die gummybear had ik ooit met een stukje leverworst. Beet hij me keihard in mn lip. Dat doen we dus nooit meer. :+

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:40

Flowery schreef:
Inderdaad, ik probeer al jaren aan mijn vriend uit te leggen dat "boven een filmpje kijken" eigenlijk iets anders is :')
En telkens krijg ik het antwoord "Ik heb niet zoveel zin om een film te kijken". Pas na uitleg snapt hij het :+

Herkenbaar hahaha

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:41

@fohadie nee wij ook niet meer _O-

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:43

Ik had heel romantisch met ons 3 jarige relatie. Een doos gekocht, met chocolade,dvd (actie film) en wat spannends.. t ligt nog steeds in z'n nachtkastje...

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:49

plutolover schreef:
Ja echt he.. soms moet ik gewoon recht in ze bek zeggen. En nu wil ik je!!

:oo :')

Wat een heerlijk vermaak zo voor de donderdagmiddag _O-

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 12:55

Oef ik heb nog een hele erge.. weet niet of ik hem durf te vertellen :')

Nou ja.. ik had echt super mooie body gekocht.. met een rits down under...
Even serieus... welke mongool bedenkt down under een rits te zetten... |o toen hij ding sexy wou open ritsen heb ik het uitgeschreeuwd.. stukje huid ertussen -O-

Mirashiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-16 12:56

ooooh nee Gianti, wauw, ik voelt t gewoon! ;(

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 13:00

Vroeger toen mijn man nog mn vriendje was had ie helemaal romantisch overal waxinelichtjes in mn slaapkamer gezet. Alleen toen ik mn kamer op liep zag ik dat de waxinelichtjes flink aan het lekken waren op mn vloerbedekking... :\ %) stonden we daar met t strijkijzer en keukenrol de vloerbedekking proberen te redden (wat nooit meer gelukt is)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 14:02

Stiekem aan het Bokken op werk, mailtjes ondertussen beantwoorden van klanten en slap van het lachen liggen. Collega's daarna "oh heb je een leuk mailtje, lees voor!!". Ehh... nee.. niks aan de hand. :+

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 14:08

Lizzyy schreef:
Stiekem aan het Bokken op werk, mailtjes ondertussen beantwoorden van klanten en slap van het lachen liggen. Collega's daarna "oh heb je een leuk mailtje, lees voor!!". Ehh... nee.. niks aan de hand. :+

Het voordeel van een kantoor in mijn eentje, een goed gehoor (om te horen of er iemand over de gang komt)....

dus ga gerust door met zijn allen :+

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 14:20

Mijn vriend is een zeiler, hij heeft een eenpersoons zeilboot (een laser)
De eerste keer dat ik mee ging was het heel vroeg in het voorjaar.
Water was dus ook nog lekker koud :+ .Vriend had z'n wetsuit aan en was lekker aan het zeilen.
Ik zat op de stijger, te kijken. Komt hij aangezeild... of ik in wilde stappen.
Heel romantisch tot daar aan toe ja :)
(blijkbaar kan je wel met 2 personen in een 1 persoons boot, alleen ga je dan minder snel)

Op een gegeven moment kreeg ik de grootschoot (het touw waar het zeil aan vast zit).
Ik vond het best leuk om die strakker en losser te doen, had even de illusie dat ik kon zeilen :P
Vriend roept ineens LOSLATEN.
Het koste mij 2 seconden om te bedenken dat ik alleen dat touw vast had. Boot sloeg om, ik lag in het water en m'n vriend kon zo droog weer instappen. Hij heeft mij er nog heel lang mee geplaagd.

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 14:32

Riddershow schreef:
Ok, ik raad iedereen af dit topic op het werk te lezen... ik heb buikpijn van mijn lach inhouden...

Geniaal!!!

Haha dito, mijn collega's snappen al niet wat ik steeds zit te gniffelen

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-16 14:43

Jullie maken mijn donderdagmiddag zoveel beter _/-\o_ :')