Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SaraViavia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:23

Hahahah wat een geniaal topic!!

1. Ik praat tegen mijn pony's alsof het kinderen zijn en tegen m'n paarden niet
2. Ik roep altijd: "Kom dan, lafaard" als ik alleen ben en bang ben dat iemand me ziet of hoort
3. Ik kan 's nachts veel harder fietsen dan overdag (en zonder moe te worden)
4. Ik hou van de kermis
5. Ik voel me vies als ik de stallen heb uitgemest (en dan wil ik ook ECHT douchen)
6. Ik kan niet zonder m'n telefoon
7. Ik krijg zielige liedjes in m'n hoofd ALS ik me al rot voelde (en leuke liedjes als ik al blij was)
8. Ik kan dingen waar ik heen zin in heb héél lang uitstellen en het uiteindelijk op het laatste moment moeten doen
9. Ik heb ooit met een vriendin een MSN account aangemaakt onder de naam van een hele knappe jongen en toen gingen we onze eigen vriendinnen uitnodigen om te kijken hoe zij tegen hem zouden praten. Oké dit is echt not done.
10. Ik kan er niet tegen als mensen 40 rijden waar je 50 mag, terwijl m'n eigen BMW ook niet harder dan 50 kan (en bij 80-wegen IK dus iedereen op houd :p)

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:34

Oh ja engels praten tegen jezelf.. :')

Als ik naar school fiets (18km) houd ik altijd de meest diepzinnige gepreken in het Engels, voor over politiek en hoe ik mijn toekomstige land zou besturen :o . En in de les durf ik nooit wat te zeggen := :')

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:44

Wat een heeerlijk topic.
Veel herkenbare dingen, waar ik zelf niet op zou komen maar die ik zo herkenbaar vind. :+

1. Ik praat tegen mezelf, tegen dieren, tegen de huisgeesten, de koelkast, alles wat los en vast zit.
2. Ik plas in bad/onder de douche
3. Ik slaap met een Angrybird knuffel
4. Ik HOU van disneyfilms
5. Ik hou nog steeds van mijn ex
6. Puisten, korstjes, wondjes zijn niet veilig voor me. Het moet uitgeknepen, er af of kapot.
7. Ik zwaai als er een dier naar me kijkt en roep dan heel raar HOOOOOOI!
8. Telefoon zit vergroeit met mijn hand.
9. Ik ben bang voor geesten en verzoek ze dan ook vriendelijk om me niet lastig te vallen, elke avond opnieuw.
10. Ik ben een echte BMW rijder, zo voel ik me ook :+ ik kan heel hard schelden, terwijl ik zelf vaak ook domme acties heb.
11. Ik had een hekel aan kinderen maar ik ben toch bang dat ik een beetje omsla
12. Ik kan om alles huilen als ik ongesteld ben.
13. Ik kan normaal gesproken al huilen als ik een groep paarden in een land zie lopen of een kat heerlijk ergens zie liggen genieten van de zon.
14. Ik ben een vrouw, maar kan bijna nooit 2 dingen tegelijk doen.
15. Ik heb altijd paardenkleding aan, ik schaam me er niet voor dat ik stink.
16. Ik kan absoluut niet tegen harde geluiden, dan ga ik huilen.
17. Ik ben raar

Verder kom ik even niet, terwijl ik er net nog veel meer had -O-

Oedi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:47

Ik kan er niet tegen als de ruitenwissers niet op de maat van de muziek bewegen als ik auto rijd. :\

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 17:54

SaraViavia schreef:

Jaaa, dit heb ik ook :Y)

En dat Engels denken wat iejoor schreef. Mijn moedertaal is Engels maar ik woon hier al vijftien jaar dus spreek ook Nederlands. Met denken gaat dat Engels en Nederlands vaak door elkaar heen en soms word ik daar zelf zoooo moe van, dat ik beiden talen uit het hoofd kiepert en dat ik als ik alleen thuis ben ik maar een uurtje in het Frans ga nadenken... :Y) maar helaas spreek ik niet genoeg Frans om dat lang vol te houden en waarschijnlijk zou een Fransman als hij mijn gedachten kom horen er niks van verstaan haha :+ :=

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 18:02

Hahaha geniaal topic deze ga ik volgen fantastische dingen gelezen. Ook ik ben schuldig:
1. Ik praat ook met mezelf, niet alleen in gedachten ook soms hardop.
2. Ik lust kaas op brood wel binnen, maar buiten in de zon vind ik het vies.
3. Ik denk wel eens na hoe het zou zijn om met bekenden naar bed te gaan. Ook als ze voor mijn neus staan...
4. Ik huil bij Bambi.
5. Mijn vriend vind het doodnormaal dat ik uit zijn glas drink of van zijn vork eet, want we zoenen ook. Ik vind het vies.
6. Mijn vriend heeft me wijs gemaakt dat je het ruiterwisser tekentje op het ruitenwisserreservoir bij een auto kunt voelen zodat ook blinden de ruitenwisservloeistof van hun auto kunnen bijvullen. Ik vond het ontzettend logisch.
7. Ik spring 1 x per week uit bed omdat ik een spin zie die er niet is. Dan durf ik 5 minuten niet meer in bed totdat ik besef dat ik dom bezig ben.
8. Ik ben bang in het donker.
9. Ik vind het vies om mensen een hand te geven.
10. Ik ben soms best wel lui.
11. Ik heb een keer op de manege als klein meisje 4 pony's uit het weiland laten ontsnappen, per ongeluk. Ik moest er 1 hebben maar de rest kwam ook gezellig mee.
12. Als ik uit bad kom kan ik mn plas niet ophouden en moet ik direct naar de wc.
13. ik vertrouw dieren meer dan mensen.
14. Ik kan niet eerlijk tegen iemand zeggen dat ik znu even geen zin heb om te kletsen, dan volgt er een smoes dat ik hoofdpijn heb ofzo.
15. Ik heb ooit een keer iemand meegenomen voor een ONS en me op het laatst bedacht, ik heb de deur in zijn gezicht dichtgesmeten.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 18:09

Nog een klein geheimpje:
Ik had geen flauw idee waar 'een ONS' voor stond en nu ik 'm door heb voel ik me best een beetje dom :')

Oh ja, mijn gehoor is ook niet zo scherp en na 3x vragen wat er gezegd is, lach ik meestal maar schaapachtig en knik ja, in de hoop dat het goed is :+

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 18:16

Ik weet er nog wat, omdat ik hier bekende dingen zie haha!

- Ik denk niet alleen in het Engels maar als ik boos ben dan praat ik ook gewoon Engels tegen het object/persoon waarop ik boos ben.
- Ik heb nog nooit een ONS gehad, sowieso eigenlijk geen +18 dingen gedaan terwijl ik geen relatie had haha, en dan nu wel vrolijk in een romantische vriendschap stappen :')
- Ik plas ook in bad en onder de douche..
- Ik ben asociaal want ik parkeer mijn motor overal. Ook tussen twee geparkeerde auto's in als ik ruimte zie haha! Of op de stoep.. Of op een fietspad..
- Ook ik vertrouw dieren meer dan mensen.
- Ik kan niet dansen haha! Dat ziet er uit als een stervende zwaan :')
- Als ik boos ben dan ga ik stallen uitmesten. Als ik wil sporten dan ga ik stallen uitmesten.. Als mijn hoofd vol is dan ga ik stallen uitmesten... Stallen uitmesten: ideale remedie voor een heleboel dingen :))

Fish_n_Chips

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 18:30

Ik durf niet twee keer hetzelfde te vragen.
Iemand: mwf
Ik: Sorry, wat zei je?
Iemand: mvf
Ik: Oké
Dus weet ik nog steeds niet wat de ander zei..

Ik: Meneer de wiskundeleraar, ik snap som 14a niet
Wiskundeleraar: heel verhaal, inclusief aantekeningen op het bord
Ik: Oké
Snap ik het nog steeds niet, maar dat durf ik dan niet te vragen.

Maar zo ook als ik iemand vraag iets te doen en die doet het maar half, of helemaal verkeerd, dan zeg ik "dank je" en doe ik het er maar mee (met als resultaat dat het de volgende keer op precies dezelfde manier verkeerd gaat)

juliar99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 18:43

haha, geweldig forum!
- ook ik doorzoek heeeeel Facebook en mensen die ik niet mag
- ik geniet ervan wanneer iemand die ik niet mag enorme ruzie heeft of iemand straf krijgt.
- ik schrijf soms m'n eigen zinnen over zodat het lijkt alsnog ik heel veel aantekeningen maak
- stiekem zijn kinderfilms super leuk om te kijken, en kijk ik de film af wanneer m'n jongere zusje er al klaar mee is
- ik kan heeeeeeel erg klagen over spierpijn
- ik gooi altijd m'n kleren op de grond ipv wasmand/stoel
- ik kan me zo erg irriteren aan fouten in dt/t/d :j
- ik erger me eraan wanneer op foto's een halster schuin zit, of riempjes verkeerd zit...

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:19

SaraViavia schreef:

Dit! Haha! Verbaas me er elke keer weer over, maar een stuk waar ik overdag een klein kwartier over doe, terwijl ik een goed tempo heb, doe ik 's nachts in 5 minuten :')

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:36

KirstenHorse schreef:
SaraViavia schreef:

Dit! Haha! Verbaas me er elke keer weer over, maar een stuk waar ik overdag een klein kwartier over doe, terwijl ik een goed tempo heb, doe ik 's nachts in 5 minuten :')

Precies dit, hoe dan :'). 's avonds fietsen is sowieso veel fijner.

Oja, verder ben ik ook echt een pulker -O-

Obelix95

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:41

1. Ik hou er niet van om in het donker door het studentenhuis te lopen waar ik woon (Ik denk dat er om ieder hoekje iemand staat de mij wilt laten schrikken :') )
2. Ik ben nog nooit in een spookhuis geweest.
3. Ik slaap nog steeds met een kroel die al zo'n 15 jaar oud is.
4. Het liefst wil ik alles meerdere keren vertellen aan een persoon als ik iets leuks heb meegemaakt.
5. Ik vind het lekker om een appelmoes op mijn broodje hamburger te doen.
6. Fietsen gaan bij mij altijd kapot (of er gaat in ieder geval iets lek)
7. Ik word heel erg knuffelig als ik heb gedronken en vertel aan degene waarmee ik uit ga dan altijd hoe gezellig t is. Tot wel 20 keer :')
8. Ik hou er van om soms lekker te huilen bij een film en kan mijzelf dan heel zielig voelen
9. Ik praat tegen mijzelf als ik iets verkeerds doe of ergens tegenaan stoot ('Lekker bezig Ilse', 'Goed gedaan meid') ook als er mensen bij zijn

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 19:48

deksel schreef:
10. Ik kan er echt niet tegen als het volume (of iets soort gelijks) van iets op 72 of 74 staat, dat moet dan naar 70 of 75

Ik dacht dat ik de enige op aarde was die dit had :') eindelijk iemand die me begrijpt.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:02

Maanlicht schreef:
Ik kan erg slecht tegen smalltalk ("hoe was je weekend?", "Lekker weer he?").

Dit.
En verder:
1. Ik praat hardop tegen mezelf en tegen dieren.
2. Ik kan heel ongeduldig zijn in het verkeer of in de supermarkt en vind iedereen om me heen dan trage slakken,
3. terwijl ik er absoluut niet tegen kan om opgejaagd te worden ;)
4. De reep chocola in de handtas herken ik ook :P maar niet omdat ik niet wil delen maar omdat ik voor de buitenwereld niet wil weten hoeveel ik snoep :o
5. Ik kan echt piekeren over wat ik zou doen als ik een miljoen zou winnen en hoe dat mijn leven en vriendschappen zou beïnvloeden :=
(Dat miljoen win ik natuurlijk toch nooit)

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:02

juliar99 schreef:

Maar niet aan contaminaties?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:09

Fish_n_Chips schreef:
juliar99 schreef:

Maar niet aan contaminaties?

:') :') _/-\o_

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:16

Ik ben bijna 30 en volg al vanaf het begin teen mom :')

De deuk in mn vaders auto had ik na 5 jaar pas toegegeven
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 17-10-16 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:16

Oh jee het is wel erg met mij gesteld, ik herken mij in heel veel dingen die worden genoemd :P

En kids had ik vroeger ook niks mee, kwam pas naar mate dat ik ouder werd, nu heb ik 2 dochters <3

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:17

O ja heb er ook nog een paar.

Toen ik nog op school zat, heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
Moesten we altijd met de fiets een heel eind fietsen,
We moesten dan voor een stoplicht wachten en daar was het altijd kei druk.
Stond ook vaak politie. Dan had ik het handje om te roepen: Ja! als het nog rood was en als je dan zag hoeveel er door rood reden. :D En die kregen allemaal een bekeuring. :+
En ik lachen!

- Praat altijd tegen me dieren.
- Heb wel eens als ik met de auto voor de stoplicht stond en een fietser ging voor me staan dat ik zei: rijden trut. 1 keer had ik het raam open en snapte niet waarom ze omkeek.

- Een keer een jongen van de fiets gegooid met een appel. :o

Machie

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:25

- Ik bak taarten en cakes om van het beslag te snoepen. Zo leuk vind ik dat bakken niet
- ik verstop soms chocola in huis zodat m'n vriend het niet opeet
- ik lees boeken rustig 20x, al kan ik het al zin voor zin oplezen

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:27

vrouwke schreef:
O ja heb er ook nog een paar.

Toen ik nog op school zat, heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
Moesten we altijd met de fiets een heel eind fietsen,
We moesten dan voor een stoplicht wachten en daar was het altijd kei druk.
Stond ook vaak politie. Dan had ik het handje om te roepen: Ja! als het nog rood was en als je dan zag hoeveel er door rood reden. :D En die kregen allemaal een bekeuring. :+
En ik lachen!
o

Hahahaha geweldig!

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 20:29

jolmer20 schreef:

Deze vind ik toch ook wel pijnlijk herkenbaar altijd maar roepen KINDEREN ?!? Begin er niet aan VRESELIJK en nu denk ik ow kak... En het erge is nog al die mensen die zeiden wacht maar tot je ouder bent. Je wilt ze gewoon geen gelijk geven!

RiannaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:14

Geweldig topic dit. Volgens mij ben ik wel redelijk normaal als ik al jullie dingen lees :P Als ik diep nadenk kom ik wel op een paar dingen over mezelf.

- Als kind kon ik vroeger echt zo'n balonnetje van m'n buik maken. Op een gegeven moment ging ik denken dat ik waarschijnlijk te weinig eten kreeg en dat dat een hongerbuik was zoals de kinderen op tv die ik in het nieuws zag.

- Ik had vroeger een periode dat alle jongens die ik knap vond, ouder waren dan ik. En toen vond ik het zo jammer dat ik nog niet hun leeftijd was, want voordat ik dat wel was, waren die knappe jongens allang alweer weg natuurlijk en waren er geen knappe meer over.

- Ik heb nooit leren koken en toen ik met mijn vriend op mijn 23e ging samenwonen moest ik van internet en uit een kookboek halen hoe je aardappelen en groenten kookt. En nog steeds moet ik weleens in een kookboek opzoeken hoe lang je ook alweer bloemkool moet laten koken bijvoorbeeld.

- Ik doe regelmatig of ik mensen niet goed versta, waarna ze het nog een keer herhalen. Dat gaat onbewust en terwijl ze het nog een keer herhalen weet ik eigenlijk al wat ze hadden gezegd en heb ik wat langer bedenktijd voor mijn reactie/antwoord gehad.

- Oja en ik heb een soort rare humor dat ik het extreem grappig vindt als iemand iets vies overkomt of moet doen.
Laatst bijgewerkt door RiannaB op 17-10-16 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:16

yza1987 schreef:
jolmer20 schreef:

Deze vind ik toch ook wel pijnlijk herkenbaar altijd maar roepen KINDEREN ?!? Begin er niet aan VRESELIJK en nu denk ik ow kak... En het erge is nog al die mensen die zeiden wacht maar tot je ouder bent. Je wilt ze gewoon geen gelijk geven!

Hahaha precies. Noooit willen toegeven!