Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaraViavia schreef:3. Ik kan 's nachts veel harder fietsen dan overdag (en zonder moe te worden)
KirstenHorse schreef:SaraViavia schreef:3. Ik kan 's nachts veel harder fietsen dan overdag (en zonder moe te worden)
Dit! Haha! Verbaas me er elke keer weer over, maar een stuk waar ik overdag een klein kwartier over doe, terwijl ik een goed tempo heb, doe ik 's nachts in 5 minuten
Maanlicht schreef:Ik kan erg slecht tegen smalltalk ("hoe was je weekend?", "Lekker weer he?").
vrouwke schreef:O ja heb er ook nog een paar.
Toen ik nog op school zat, heeeeeeeeeeeeeel lang geleden.
Moesten we altijd met de fiets een heel eind fietsen,
We moesten dan voor een stoplicht wachten en daar was het altijd kei druk.
Stond ook vaak politie. Dan had ik het handje om te roepen: Ja! als het nog rood was en als je dan zag hoeveel er door rood reden.En die kregen allemaal een bekeuring.
![]()
En ik lachen!
o
jolmer20 schreef:11. Ik had een hekel aan kinderen maar ik ben toch bang dat ik een beetje omsla
yza1987 schreef:jolmer20 schreef:11. Ik had een hekel aan kinderen maar ik ben toch bang dat ik een beetje omsla
Deze vind ik toch ook wel pijnlijk herkenbaar altijd maar roepen KINDEREN ?!? Begin er niet aan VRESELIJK en nu denk ik ow kak... En het erge is nog al die mensen die zeiden wacht maar tot je ouder bent. Je wilt ze gewoon geen gelijk geven!