Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SinneJ schreef:Ik ben ooit in mijn eigen huis moeten inbreken, niet omdat ik de sleutel vergeten was hoor, maar omdat ik de sleutel er aan de binnenkant op had laten steken... op zondag, ouders op reis en de hond zat al enkele uren alleen. Er stond een raam op kiep en de rest van de techniek ga ik niet beschrijven om inbrekers niet wijzer te makenlaten we zeggen dat ik die dag gepromoveerd ben tot dorpsgek
SinneJ schreef:Ik ben ooit in mijn eigen huis moeten inbreken, niet omdat ik de sleutel vergeten was hoor, maar omdat ik de sleutel er aan de binnenkant op had laten steken... op zondag, ouders op reis en de hond zat al enkele uren alleen. Er stond een raam op kiep en de rest van de techniek ga ik niet beschrijven om inbrekers niet wijzer te makenlaten we zeggen dat ik die dag gepromoveerd ben tot dorpsgek
Citaat:Op college aankomen en er dan achterkomen dat je tamme rat nog in je capuchon ligt te slapen. Oops, en dan maar proberen te voorkomen dat je klasgenoten dat doorhebben.
Nicky91 schreef:Was er uiteindelijk iemand die er achter kwam of heb je het stil kunnen houden
Miekje1979 schreef:Niet van mezelf, wel van mijn man, al een paar jaar geleden. Hij komt stevig mopperend de badkamer uit, wat ik nu weer voor vieze tandpasta had gekocht. Schuimde helemaal niet, smaakte vreselijk goor en was nogal dik zodat hij het lastig uit de tube kreeg. Ik dacht nog dat hij parodontax pasta had gebruikt (die zoute, die schuimt ook amper en is redelijk dik) maar bedacht ook dat ik die niet in huis had. Dus ik vraag hem hoe de tube eruit zag.
Antwoord: die witte, met groene dop.
Ik kon mijn lachen niet meer inhouden want schatje, dat is mijn handcreme....
Sindsdien zet hij zijn bril op voor hij gaat tandenpoetsen.