Dat moment.. dat je bijna..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:20

ik ben na de musical van ciske de rat geweest en was dus echt bijna te vroeg weg gegaan

ik was nog nooit na een musical, ik was alleen gegaan.
toen het doek omlaag ging dacht ik dat dat het einde was.. dus ik loop heel snel om dan als eerste na buiten te kunnen rijden met de auto

Ik rij die parkeerplaats af zie geen een auto weg rijden en allemaal mensen voor de deur gewoon staan van het theater...
was dus de pauze.. niet het einde... ik ben een klein rondje gaan rijden iets verder vlakbij het theater geparkeerd.
niemand die het door had toen ik weer naar binnen liep volgens mij...

liedjuh2

Re: Dat moment.. dat je bijna..

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 19:27

Haha grappige dingen komen er voorbij. Het meeste overkomt mij gelukkig niet.

Heb soms wel dat ik met mijn telefoon of sleutels in mijn hand, op zoek ga naar mijn telefoon of sleutels.

Wat ik dan weer wel heb, dat ik 's morgens moeite heb met nadenken. Meestal wordt dat beperkt tot hoe ik mijn brood ookal weer moet smeren en waar alles staat(staat ook niet al 10 jaar op dezelfde plek 8)7 ) maar afgelopen vrijdag zat ik om 7 uur in de auto en vroeg ik mij af waarom de auto het toch niet deed. Ik liet mijn koppeling opkomen en gaf gas, maar d'r gebeurde niks. Was ik de sleutel vergeten om te draaien en wist ook echt even niet meer hoe het moest. Ben sowieso geen ochtendmens maar dit was wel het toppunt.....

Deni11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 20:05

Iemand bellen omdat die zijn telefoon vergeten is, en dan bedenken dat dat niet kan en daar overna denken is heel moeilijk.
En wij hebben een alarm en ik ben 1x zo half-wakker naar benden gegaan dat ik de code niet meer wist.
Iets met s ochtend moeite met opstarten :')

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 20:21

Oh bedenk me net m'n meest domme actie ever ever :') heb een keer s nachts de pincode van m'n telefoon veranderd omdat ik kennelijk dacht dat ie niet veilig was. Volgende ochtend wist ik het dus niet meer. Telefoon geblokkeerd _O-

SinneJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 21:03

Ik ben ooit in mijn eigen huis moeten inbreken, niet omdat ik de sleutel vergeten was hoor, maar omdat ik de sleutel er aan de binnenkant op had laten steken... op zondag, ouders op reis en de hond zat al enkele uren alleen. Er stond een raam op kiep en de rest van de techniek ga ik niet beschrijven om inbrekers niet wijzer te maken :') laten we zeggen dat ik die dag gepromoveerd ben tot dorpsgek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 21:26

SinneJ schreef:
Ik ben ooit in mijn eigen huis moeten inbreken, niet omdat ik de sleutel vergeten was hoor, maar omdat ik de sleutel er aan de binnenkant op had laten steken... op zondag, ouders op reis en de hond zat al enkele uren alleen. Er stond een raam op kiep en de rest van de techniek ga ik niet beschrijven om inbrekers niet wijzer te maken :') laten we zeggen dat ik die dag gepromoveerd ben tot dorpsgek

Jaaa ik ook, 10 km gelopen met mijn pony om er thuis achter te komen dat ik geen sleutel mee had := Oeps.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 21:41

Vanmiddag nog...
Parkeer de auto bij vrienden. (Doodlopende straat, ons kent ons)
Wil ik daar weer weggaan, loop ik me helemaal kapot te zoeken naar m'n autosleutel..
Niet op tafel, dressoir, tas, grond, zakken.. nergens gewoon.

Waar ik ze uiteindelijk vond?

In het contact :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 21:42

Hè dankzij dit topic voel ik me een stuk minder klunzig. :D Dank!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 21:48

Ik stap op stal uit de auto, stop de autosleutels in de buidel van m'n trui (zo'n zak op je buik), trek m'n jas aan en stop m'n telefoon in jaszak. Frutsel sjaal om en wil de auto op slot doen. Sleutels, waaaar zijn die sleutels? Jaszak? Nope. Andere jaszak, nope. Broekzakken voor niet, achter niet. Auto weer open, in tas gekeken, achterbank overhoop. Draai me om *rinkel*. oh ja.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:35

Ik voeg nog wel eens mensen toe op Facebook die ik niet ken.
Vroeger werkte ik nog wel eens door in m'n slaap. Toen ik in drievliet werkte stond ik geregeld in m'n slaap hekjes open en dicht te doen met kettingen

dabbo19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:55

Met je werk kleren naar de winkel gaan om boodschappen te doen :)

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:35

SinneJ schreef:

Zo bekend! Was net verhuisd naar huidige woning. Achterdeur stond gelukkig open. Wil spullen halen uit de auto en de voordeur slaat dicht, met de sleutels binnen op tafel :') ik als een volleerd acrobaat over de schutting heen om de voordeur weer open te kunnen doen.

Of een strandrit willen maken en op het strand erachter komen dat je moeder 1 teugel eraf had gehad (ze kon geen halstertouw vinden een dag ervoor). Touwtje van een rugzak werkt ook prima.

Al een paar keer gehad dat ik mijn rok niet goed had gedaan na toiletbezoek... :')

Op je werk in de ochtend uit je broek scheuren, een collega zijn vrouw laat komen met een nieuwe broek. Leg dan maar aan 30 pubers uit wat die vrouw midden in een les kwam doen.

Autosleutels in je achterbak laten liggen en de klep dichtgooien, terwijl de auto verder op slot zit.

Koplampen in de avond vergeten uit te zetten en om half 7 je auto willen starten met een lege accu, 1 van mijn bazen heeft mij 2 weken uitgelachen -O- in die 2 weken heb ik ze ook nog 2x op mijn werk aan laten staan...

Een uur te vroeg naar je werk fietsen (bijbaantje), vlakbij je werk erachterkomen en weer omdraaien naar huis. Je vader die je vervolgens keihard uitlacht thuis. Je op de bank in slaap valt en vervolgens te laat op je werk bent :')

En vast nog wel meer dingen, er zitten hier ook echt briljante dingen tussen :D

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:40

Citaat:
Op college aankomen en er dan achterkomen dat je tamme rat nog in je capuchon ligt te slapen. Oops, en dan maar proberen te voorkomen dat je klasgenoten dat doorhebben.

Nicky91 schreef:
Was er uiteindelijk iemand die er achter kwam of heb je het stil kunnen houden

Ik was helemaal achteraan gaan zitten, dus dat ging best goed.
Totdat er een laatkomer was die weer achter mij ging zitten. Toen gingen de foto's door de hele klas -O- . Docent had niks door, snapte alleen niet waarom het zo rumoerig was.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 23:56

Deed ik op de middelbare ook naska.
Gelukkig wel op een dierschool, beesten mochten wel mee maar met toestemming.
Mijn ratten gingen altijd stiekem mee.
Op een x was de leraar mij vreemd aan het aankijken en ik deed of ik gek waas.
Tot ratlief ineens besloot omhoog te komen en aan mijn blaadje te krabben toen kon ik niet meer ontkennen _O-

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:01

Ik werk bij een pizzeria en net kwam er een politieman binnen met een berzorgtas incl pizza. Op het zelfde moment komt er een collega binnen met de mededeling dat ie zn pizza kwijt was geraakt onderweg :+

Diezelfde college heeft ook weleens de pizza in de ene scooter gedaan en is op de scooter ernaast weggereden _O-

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:49

Ik kwam er ooit aan het eind van de dag op school achter dat ik maar op 1 oog eyeliner had gedaan :') nog steeds check ik elke dag of ik allebei mijn ogen heb gedaan

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 01:05

Ik sta regelmatig met mijn sleutel in de voordeur van de buren te rommelen. Tot ik mij realiseer dat ik voor de verkeerde deur sta. En dit gebeurt me eigenlijk echt té vaak.

Recent ben ik van kamer gewisseld in het appartementje die ik deel met 2 anderen. In het begin stapte ik regelmatig na het douchen mijn oude kamer in. God dank was desbetreffende huisgenoot dan nooit thuis. (Er zit nu een jongen in mijn oude kamer). :=

Ook heb ik een keer aan een zadel lopen trekken, trok bijna de pony van de grond en snapte er niks van.. Singel zat nog vast :)*..

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:26

Over t algemeen vervoer ik mezelf met een snorscooter. Soms heb ik echter de luxe van een auto en was ik opweg naar de paarden. Bij de kruizing sla ik rechtsaf en valt t mij op dat een tegenligger met zijn vinger op zn voorhoofd naar me wijst... ik had met de auto t fietspad gepakt ipv de weg ernaast...

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 11:29

Miekje1979 schreef:
Niet van mezelf, wel van mijn man, al een paar jaar geleden. Hij komt stevig mopperend de badkamer uit, wat ik nu weer voor vieze tandpasta had gekocht. Schuimde helemaal niet, smaakte vreselijk goor en was nogal dik zodat hij het lastig uit de tube kreeg. Ik dacht nog dat hij parodontax pasta had gebruikt (die zoute, die schuimt ook amper en is redelijk dik) maar bedacht ook dat ik die niet in huis had. Dus ik vraag hem hoe de tube eruit zag.
Antwoord: die witte, met groene dop.
Ik kon mijn lachen niet meer inhouden want schatje, dat is mijn handcreme....
Sindsdien zet hij zijn bril op voor hij gaat tandenpoetsen.

Oooo dit heb ik ook eens gehad... maar dan met ontharingscreme :+ :r _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 13:47

We kwamen er zaterdag achter dat de voordeur al een maand niet op slot was.We gebruiken de deur nooit.Maar het bezoek wilde de voordeur zien en toen niet op slot gedaan.De heren inbrekers hadden dus een maand lang ons huis kunnen leeg halen.Niet dat er veel te halen is hoor.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 14:03

Hilarische verhalen komen voorbij.

Op vakantie in Londen paar weken terug had ik mijn make up mooi gedaan, alles gedaan, wenkbrauwen, foundation oogschaduw. Maar geen mascara. Dat zag er heel dom uit toen ik bij een make up store in de spiegel keek. Wat moeten die mensen wel niet gedacht hebben.

Of laatst, had me helemaal klaar gemaakt, make up op enz. We gingen ergens eten. Zit ik in de auto, kijk ik in de achteruitkijk spiegel, zie ik dat mijn haar gewoon rechtop mijn hoofd stond. Had mijn haar niet geborsteld en daarna in de staart gedaan. Was eigenlijk zo 'uit bed gerold' wat betreft haar...gelukkig had ik nog een elastiekje in mijn tas...

Goner

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:00

Ik schrok een keer op zondag ochtend wakker omdat ik dacht dat ik naar school moest.. Niet dus, het was 7 uur ofzo. Toen heb ik dus de rest van de ochtend klaar wakker in mijn bed gelegen.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:05

Ik vandaag nog, rij op parkeerplaats, motor van auto uit. Sleutels in linkerhand doen, boodschappen in linker hand doen, uit de auto stijgen, denken waar zijn mijn sleutels, voelen aan kontact, geen sleutels, weer instappen, op bijzit naar sleutels zoeken, weer uitstappen en jou eigen stoel kontroleren, en dan kijk je inje linker hand.. Naja.. Ik had direct aan bokt gedacht... Sta je daar paar minuten je een ongeluk te zoeken...

juliar99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:13

Ik vergeet heel vaak m'n haar te doen (ik slaap met m'n haar in een knot, die er na het slapen niet bepaald mooi uitziet)

Ik zat een x op school en kwam er toen achter dat ik m'n bh was vergeten, of m'n shirt binnenstebuiten had.. :j

Ik ben een x letterlijk een uur te vroeg op school gekomen. Daar zat ik dan een uur voor de ingang in de kou :7

Ook heb ik vaak gehad dat ik was vergeten dat er vrienden bij m'n broertje waren en ik in m'n mooiste pyjama en zondag-look beneden kwam, ook gebeurt dit vaak wanneer plotseling een pakketje wordt bezorgt :Y)

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 22:18

Ik kwam er zondagavond bij kassa van de AH achter dat ik de rits van mijn rugtas niet had dichtgemaakt :') Ik was dus met mijn open tas naar de AH gefietst, daar de hele winkel doorgelopen en boodschappen gedaan.. iedereen had zomaar mijn portemonnee eruit kunnen pakken zonder dat ik het had gemerkt, maar gelukkig heeft dus niemand dat gedaan :+