Mannen...

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iloscorp

Berichten: 1232
Geregistreerd: 20-09-15
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:42

MarliesV schreef:
Wat een heerlijk topic, moet om sommige zaken zo lachen.

Mijn lief is wat dat betreft is een topper. Heeft jaren op zichzelf gewoond en is gewend aan opruimen, poetsen enz. Doet dit dus ook gewoon en ik ook, hebben dus niets te klagen.

Maar ik belde afgelopen woensdag naar huis om te vragen hoeveel rijst er nog was. Had nasi in de planning maar vergeten in de ochtend de voorraad te checken. Na wat gerommel was het antwoord:
380 gram inclusief opbergpot :+

Heb dus maar even een zakje meegenomen, prima antwoord maar niet werkbaar.

Wat schattig dat hij het helemaal gewogen heeft!! Is toch te lief voor woorden... dat je er vervolgens niet zoveel aan hebt daar kan hij niks aan doen natuurlijk hahaha echt sweet. :') _/-\o_

Amandavd
Berichten: 12112
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:52

Als ik dit allemaal lees moet ik mij diep schamen :+

Bij ons is het andersom haha, mijn vriend ruimt alles op; lees, gooit alles in de kast dan is het opgeruimd :D ik laat alles slingeren, vervang de lege wc rollen niet, zet mijn bord op het aanrecht omdat ik het opruim als ik ga koken, ik leg over mijn spullen neer :')

Mijn vriend is dan wel wat minder bedachtzaam, heb ik alles gepoetst ( en ik HAAT poetsen ) komt hij binnen met zijn schoenen van de bouwplaats, dan ligt er weer overaaaal zand. Of hij smeert 's morgens zijn crackers, ruimt braaf zijn mes op maar laat de kruimels overal liggen....

De keukentafel ligt bezaait met mijn schoolspullen maar he, mijn boekenkast voor school is netjes opgeruimd *\o/*

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:53

Mijn vriend en ik hadden het een tijd over de keuze van een hond. We hebben een groot erf, wonen vrij dus ik wil wel graag een hond. We waren aan het praten over de opties en mijn vriend wilde een pup want dan hecht hij echt aan je en kun je hem zelf opvoeden.

Wat dat opvoeden dan inhield in zijn beleving weet ik niet want hij dacht écht dat als de rasbeschrijving op internet zei dat de hond 'zelfstandig' was, je de pup meteen wel overdag een werkdag alleen kon laten.. -O-

Nou we stellen deze aankoop dus nog maar even uit want meneer snapt hier dus geen bal van..

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:57

Wat een prachtige verhalen _O-

Nu ben ik niet van de mannenafdeling... Maar heb wel een geweldige vriendin. <3

Misschien moet ik maar een topic "vrouwen..." openen :+

Mijn vriendin gebruikt altijd alle kopjes voor de koffie. Tot er niks meer staat waar koffie in zou kunnen, dan word het tijd om af te wassen :+ als ze maar koffie heeft dan komt alles goed _O- :+

luuntje

Berichten: 14046
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 08:57

Mijn man is wel netjes. Nou ja soort van.
Zijn mancave kom ik niet in.

Elke ochtend ruimt hij de vaatwasser uit.
Maar waarom dan altijd het kastje van de pannen open blijft staan is een raadsel.

Zoon is bijna 16 jaar en een heuse chaoot.
Die kan rustig de trap oplopen zonder zijn spullen mee te nemen.
Die roep ik terug.

Nant

Berichten: 1655
Geregistreerd: 04-06-10
Woonplaats: De Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:11

Gianti schreef:
Mijn vriend is gelukkig ontzettend netjes :))

Maaaaarrrrr hij kan echt nooit wat vinden.. "schat waar ligt de nagelknipper" "in laatje waar hij altijd ligt"... meneer zoeken zoeken zoeken.. En ik pluk het binnen 2 tellen eruit..


Precies dit :')

Echt bij alles, ALLES vraagt hij waar het ligt en dan nog kan hij het niet vinden.

Vriend: Waar liggen de tandenstokers?
Ik: In de badkamer...
Vriend: Waar in de badkamer?
Ik: Gewoon op het plankje onder de spiegel.
Vriend: :?

Gydja

Berichten: 3010
Geregistreerd: 12-06-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:11

Laatst was ik bij hem thuis en hij wou een ei bakken en hij vroeg "welke pan moet ik hebben om een ei te bakken" dude! Je weet toch wel hoe je een ei moet bakken en welke pan je moet hebben.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:25

ilonamandjes schreef:
Wat schattig dat hij het helemaal gewogen heeft!! Is toch te lief voor woorden... dat je er vervolgens niet zoveel aan hebt daar kan hij niks aan doen natuurlijk hahaha echt sweet. :') _/-\o_

Dat wel, maar met een grote, glazen opbergpot had hij ook gewoon kunnen zeggen: "schat, de pot is leeg".

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:27

MusicIsLife schreef:
Wat een prachtige verhalen _O-

Nu ben ik niet van de mannenafdeling... Maar heb wel een geweldige vriendin. <3

Misschien moet ik maar een topic "vrouwen..." openen :+

Mijn vriendin gebruikt altijd alle kopjes voor de koffie. Tot er niks meer staat waar koffie in zou kunnen, dan word het tijd om af te wassen :+ als ze maar koffie heeft dan komt alles goed _O- :+

Dat is ook wel echt een vrouwending.

Je kunt toch prima wekenlang hetzelfde kopje gebruiken voor de koffie? Er gaat toch iets heets in, dus dan is hij meteen weer 'schoon'.

MarliesV

Berichten: 15271
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:29

oomens schreef:
ilonamandjes schreef:
Wat schattig dat hij het helemaal gewogen heeft!! Is toch te lief voor woorden... dat je er vervolgens niet zoveel aan hebt daar kan hij niks aan doen natuurlijk hahaha echt sweet. :') _/-\o_

Dat wel, maar met een grote, glazen opbergpot had hij ook gewoon kunnen zeggen: "schat, de pot is leeg".


Haha, nee was een plastic pot. Zat uiteindelijk zelfs nog net genoeg in.

Is ook lief hoor! Zo vatte ik het ook op, vond het wel creatief :')

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:33

Gydja schreef:
Laatst was ik bij hem thuis en hij wou een ei bakken en hij vroeg "welke pan moet ik hebben om een ei te bakken" dude! Je weet toch wel hoe je een ei moet bakken en welke pan je moet hebben.

Normaal gesproken pakt hij daarvoor gewoon de voorste/bovenste pan die enigszins schonig is, maar nu jij er bent wil hij het graag doen zoals het hoort.
...
>;)
...
Maar hoe hoort het eigenlijk?
...
:?
...
'Schat, wat voor pan heb ik nodig?'

Yonker

Berichten: 13507
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:53

Als ik het zo lees ben ik echt een halve vent :')
Mijn was slingert ook overal behalve in de wasmand, wcrolletjes in de wasbak ipv in het prullenbakje als het prullenbakje vol is :+ , geen wcrol op de rollerhouder want dat vind ik eigenlijk alelen maar irritant :=
Maar goed 1 keer in de zoveel tijd ben ik het zat en dan ruim ik alles op en dan neem ik me voor mn leven te beteren :Y)
Moet wel zeggen dat het een stuk beter is sinds ik op mezelf zit maar nog niet ideaal :') Ben sowieso niet zo'n poetser... heb er een hekel aan. Als het toonbaar is dan is het goed zeg maar :+

espiga1984
Berichten: 533
Geregistreerd: 10-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 09:59

Niet mijn 'vriend' dus we wonen niet samen maar...hij is Amerikaan en een echte man wat rommel betreft..

Hij eet zo veel pizza en heeft bijgevolg ook gigantisch veel lege pizzadozen. Iedere maand gaat hij naar het containerpark met zn lege pizzadozen. ik legde hem uit dat ze karton ook komen ophalen, dus hij niet naar het containerpark hoeft te gaan maar gewoon kan buitenzetten. Krijg ik als antwoord 'ja maar dan ziet iedereen dat ik zo veel pizza eet' :9

Hij moet vaak lange tijd naar het buitenland. Hij had z'n lakens gewassen maar uiteraard vergeten uit de wasmachine te halen. Toen hij na 3 weken terugkwam, vroeg hij zich af wat die muffe geur was. Lakens zo beschimmeld als iets, heeft ze toen maar weggegooid

Huis staat vol met bijna lege blikjes. Zo overal nog een kluts frisdrank erin. Idem met eten, laat hij altijd nog een restje liggen...Dit in combinatie met heet weer, een half open raam en drie weken niet thuis zijn. Snap ik echt niet

Oh ja, WC... -:(-

Voor de rest doet hij wel zn best als ik langskom hoor

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:01

oomens schreef:
MusicIsLife schreef:
Wat een prachtige verhalen _O-

Nu ben ik niet van de mannenafdeling... Maar heb wel een geweldige vriendin. <3

Misschien moet ik maar een topic "vrouwen..." openen :+

Mijn vriendin gebruikt altijd alle kopjes voor de koffie. Tot er niks meer staat waar koffie in zou kunnen, dan word het tijd om af te wassen :+ als ze maar koffie heeft dan komt alles goed _O- :+

Dat is ook wel echt een vrouwending.

Je kunt toch prima wekenlang hetzelfde kopje gebruiken voor de koffie? Er gaat toch iets heets in, dus dan is hij meteen weer 'schoon'.


Ja maar ze gebruikt er niet 1, ze worden allemaal gebruikt. Tot er niks meer staat waar koffie in zou kunnen _/-\o_

Grapjasjes12

Berichten: 18642
Geregistreerd: 01-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:04

MoriMann schreef:
Lege dingen niet weggooien (en geirriteerd zijn als ik de 3 lege shampooflessen na een maand of wat toch maar weg doe, want die had hij nog nodig voor.. ehm.. iets?).

Kapotte, versleten dingen niet weggooien. Want je weet tenslotte nooit waar je iets wat ooit een sok was, maar wat nu voornamelijk uit gaten bestaat, voor kunt gebruiken. Of dat bijna vergane, gekregen kledingstuk wat hij te lelijk vindt om aan te trekken. Vooral niet weg doen. Misschien komt er een drastische smaakverandering :j


HOARDER!!! :D

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:06

MusicIsLife schreef:
Ja maar ze gebruikt er niet 1, ze worden allemaal gebruikt. Tot er niks meer staat waar koffie in zou kunnen _/-\o_

Dat snap ik. Vandaar dat ik schrijf 'vrouwending'.

TinkerTreas

Berichten: 3740
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:07

Van de week vroeg ik mijn man om zijn stapel papieren op te ruimen, die al zeker een week op de eettafel lagen. Loopt hij als een kip zonder kop door het huis. Waar vond ik even later de papieren terug? Op de speelgoed keuken van de kinderen.
Dochter had hem iets gevraagd en toen was hij de papieren weer vergeten. (Ok, hij heeft adhd, maar toch....)

WC rollen vervangen lukt hier ook niet zo best. En om de een of andere bijzondere reden, doet hij zijn haar altijd in de keuken. Dus er staat altijd een tube gel in de keuken.

MusicIsLife

Berichten: 1359
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:08

oomens schreef:
MusicIsLife schreef:
Ja maar ze gebruikt er niet 1, ze worden allemaal gebruikt. Tot er niks meer staat waar koffie in zou kunnen _/-\o_

Dat snap ik. Vandaar dat ik schrijf 'vrouwending'.


Sorry, verkeerd begrepen :+

( ook n vrouwending _/-\o_ )

Kinke

Berichten: 20620
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:35

spatter schreef:
Mijn moeder maakte al geen onderscheid tussen jongens en meisjes, dus iedereen hielp gewoon mee.

Bij mijn man waren er alleen maar jongens dus mijn man was ook gewend mee te helpen met afwassen en opruimen.

Mijn kinderen leerden al jong om hun eigen kamer op te ruimen.
Mee te helpen met huishouden enz.
Dus mijn oudste zoon kan gewoon een was draaien, afwasmachine bedienen , stofzuigen enz.
Hij woont al 2 jaar op kamers en geen klachten.


Mijn man hielp toen hij jong was al mee op de boerderij, dus na school helpen melken, landwerk etc.etc. En toen hij buitenshuis werkte hielp hij na z'n werk ook nog mee, dus van dat huishouden kwam niet zoveel terecht voor hem :) Toen hij alleen woonde deed hij wel het een en ander maar had ook een schoonmaakster die een halve dag per week kwam, zij hield hem keurig in het gareel :D

Goldie

Berichten: 10451
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:45

Mijn vriend z'n knoop liet laatst los van z'n broek... die ligt al 2 weken op de wc nu, ohja die moet ik nog opruimen. Nou sta op, doe het.... Ik laat hem mooi liggen en zuig er omheen _O-

Sokken als propjes in de was gooien, prima krijg je ze net zo weer terug.
Glas pakken, kastje open laten, drinken inschenken, fles op aanrecht laten staan :j
Ik zit me op de bank dan zo te irriteren aan het openstaande kastje dat ik dan dus echt dat kastje dicht ga doen... Als je een bord uit de buffetkast pakt is het deurtje weer dichtschuiven echt zooooveeeeeel moeite... -O-

Laatste koekje/snoepje pakken... ooh lekker er is nog een koekje, tuurlijk is de verpakking dan leeg :roll:

Kinke

Berichten: 20620
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:46

Ik weet er nog 1!!!! Gebruikte lucifers weer in het doosje doen *\o/*

Azmay
Berichten: 18011
Geregistreerd: 01-01-09

Re: Mannen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:51

De discussie met de wc ga ik hier nooit winnen.
Ik zeg dat hij de bril naar beneden moet doen.
Hij zegt dat ik maar gewoon even moet kijken voor ik ga zitten.
Hij heeft ergens wel gelijk hoor, is immers evenveel moeite.

Gelukkig gaat hij tegenwoordig ook gewoon zitten dus heb ik het probleem niet meer, goddank :+

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:52

Kinke schreef:
Ik weet er nog 1!!!! Gebruikte lucifers weer in het doosje doen *\o/*

Daar horen ze toch? Wel graag 'ondersteboven' terugsteken, anders pak je de volgende keer mis.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:57

Azmay schreef:
De discussie met de wc ga ik hier nooit winnen.
Ik zeg dat hij de bril naar beneden moet doen.
Hij zegt dat ik maar gewoon even moet kijken voor ik ga zitten.
Hij heeft ergens wel gelijk hoor, is immers evenveel moeite.

Gelukkig gaat hij tegenwoordig ook gewoon zitten dus heb ik het probleem niet meer, goddank :+

Nee eigenlijk niet want dan moet je kijken én de bril omlaag doen terwijl hij gewoon de bril omlaag moet doen. :+
Hier de tip van de deksel omlaag doen toegepast en wat schetst mijn verbazing? De bril was netjes omlaag toen ik op stond! *\o/*
Of het blijft werken weet ik niet maar vanmorgen was iig al een.

Jis_

Berichten: 11781
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 10:58

Rebecca schreef:
[ [url=m/naBtU3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit dames? :')


:D

Dat probleem heb ik zo opgelost,
Afbeelding