Wie heeft/kent/bezoekt ook iemand die in de gevangenis zit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: Wie heeft/kent/bezoekt ook iemand die in de gevangenis zit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 09:10

Ppc is dus (vermoeden van) psychiatrie. Heftig!

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 05:17

Mijn ex zat in Noorwegen voor 5,5 jaar.
Ben er veel geweest.
Helaas kon hij niet wennen aan het vrij zijn en heeft die de relatie kapot gemaakt en werd verslaafd
Hij werkt nu hele dagen op de vrachtwagen.
Spijt?
Ja best wel, ik heb alles gedaan voor hem ten koste van mezelf.

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-16 05:26

Ow ja nog een toevoeging. Ik begon met schrijven van brieven. Ik zie mezelf in jou, maar werd verliefd. Toen mijn ex vrij kwam was hij niet de jongen van de brieven. Ik was de enige op dat moment, dus hechtte hij waarde aan. (hij had niks en niemand). Eenmaal vrij, was ik stront. En rarara hij bleek een grotere crimineel te zijn dan ik zelf dacht. Ik wil er niet teveel over kwijt. Ben ook gaan werken met gedetineerden. Ik ben er van overtuigd dat mensen die binnen zitten zich veel beter voordoen, omdat ze geen keus hebben. Mijn ex koos niet voor mij, maar hij had verder niemand, dus leek het alsof hij koos voor mij.
Nu nog wel contact via app

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-16 09:27

Naomi schreef:
Ow ja nog een toevoeging. Ik begon met schrijven van brieven. Ik zie mezelf in jou, maar werd verliefd. Toen mijn ex vrij kwam was hij niet de jongen van de brieven. Ik was de enige op dat moment, dus hechtte hij waarde aan. (hij had niks en niemand). Eenmaal vrij, was ik stront. En rarara hij bleek een grotere crimineel te zijn dan ik zelf dacht. Ik wil er niet teveel over kwijt. Ben ook gaan werken met gedetineerden. Ik ben er van overtuigd dat mensen die binnen zitten zich veel beter voordoen, omdat ze geen keus hebben. Mijn ex koos niet voor mij, maar hij had verder niemand, dus leek het alsof hij koos voor mij.
Nu nog wel contact via app

Hai Naomi
wat naar dat het zo voor jou is afgelopen
mijn beste vriend is wel een heel slag anders dan de jouwe
ik hoef hem niet financieel te ondersteunen en hij heeft ongelooflijk veel vrienden die ook elke week op bezoek komen ook in Noorwegen
moeder steund hem ook. Hij stuurt mij geld ,boeken, cd's en komt voor zover ik weet en voel toch wel over als iemand waar ik ook na de gevangenis van op aan kan
hij zei me laatst ook aan de telefoon jij staat echt wel op mijn goede lijstje en ik ga je heel erg verwennen als ik vrij ben.
Mijn vriend heeft wel een andere achtergrond dan die van jou hij had een gevuld leven (veel geld heel veel vrienden )
en ondanks dat hij met nog 80 man schrijft belt hij me meerdere malen per week en voor mijn verjaardag werd er ook een taart naar mij gestuurd en stroopwafels van de bakker dit jaar.. Ook zijn vrienden heb ik ontmoet en behandelen met groots respect (motorclub) ook doet hij zich zeker niet beter voor kwa misdaad heeft hij precies verteld hoeveel kiloos er zijn vervoerd en het loopt tegen de 2000... dus tja grote vangst en 11 jaar straf.

Ik schrijf wel vaker gevangene vooral amerikanen en ja op dit moment schrijf ik er maar een ik had er eerst 5 haha
maar er zijn er wat vrij gekomen en ik ken inderdaad de praatjes van jij betekent zoveel voor mij en ik wil je graag zien nadat ik vrij ben.
Een van hun beschouwde ik lange tijd echt wel als een goede vriend we vertelde alles aan elkaar maar toen die eenmaal vrij was was ik inderdaad ook out of the picture en het was niet zo dat ik verwachte dat hij elke dag mij zou moeten bellen of op facebook .. maar daarna heb ik nooit meer een kaartje voor mijn verjaardag gehad
en ook op facebook werd er niet echt op mijn berichtje gereageerd als ik vroeg hoe het ging dus ik heb toen gezegt :wave: