Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
NikkiDeKerf schreef:Hoe vind jij het helpend om TS "egoïstisch" te noemen, dan? Dat is niet alleen een "ik bekommer mij om de dochter" mening, dat is een oordeel, dat mijn inziens niet echt veel toevoegt (en erg ongefundeerd is).
269_life schreef:TS heeft het helemaal niet over de sexuele fantasieën delen met het kind.
269_life schreef:Ja, maar dat delen ze toch niet zo met het kind?
DatBenIkNou schreef:Het gaat tochwel om de verkleedpartijtjes? Waarom zou je kind daar van moeten weten zolang je niet daadwerkelijk als vrouw door het leven wilt gaan?
Citaat:we noemen het verkleedfeestjes waar we heen gaan, papa gaat als sexy prinses, net als mama
Nirvana_ schreef:Ik vind 8 jaar juist de perfecte leeftijd om dit te delen. Ik heb op die leeftijd ook zowel met barbies als race auto's gespeeld... En vond daar bij een ander ook niks raars aan.
Dat is de leeftijd waarin kinderen goed en slecht gaan begrijpen, normaal en niet normaal.... Dus ik vind het alleen maar super dat je dochter nu mee krijgt dat papa in een jurk normaal is!
Wat betreft vrienden/familie inlichten..... Vind ik het heel lastig. Ligt ook echt aan hoe open-minded zij zijn,denk ik.
piendepien schreef:Laat een kind gewoon kind zijn en val haar niet lastig met "grote mensen"dingen.
Doe wat je wil , maar laat het kind erbuiten.
DatBenIkNou schreef:Riddershow, waarom zou je als ouders geen geheimen voor je kinderen mogen hebben? Je hoeft toch niet alles te delen? Je bent toch méér dan alleen pap en mam maar ook gewoon nog partners? Ik zie echt de noodzaak daar niet van in.