GamblersCup schreef:Envoler schreef:Dat controleren heeft hij wel gedaan, zoek vrienden app op de iPhone (hier hebben we elkaar niet meer op omdat het hem erg beinvloedde mij steeds te controleren) en bellen als hij zag dat ik niet thuis was. Controleren van telefoon elke dag en meerdere malen en ook social media, hij kon op mijn accounts ik tevens ook op die van hem.
Ik heb geen social media meer omdat het toch wel spanning bracht en hij gewoon geen andere mannen in mijn leven wil zien. Oke ik heb 1 goede vriend overgehouden maar die is homo en daar ben ik wel veel mee.
Hij kijkt nog wel mee op mijn telefoon als ik een bericht krijg. Mag want heb niks te verbergen.
Verder wil hij wel op de hoogte zijn waar ik ben en met wie en dit van te voren vertellen en niet achteraf en dat is ook met wie ik bijv op de app praat.
Wilde dit eigenlijk niet delen omdat ik weet welke reacties dit opwekt. Nogmaals twijfel ik niet aan zijn liefde en oprechtheid.. Ik kan niet geloven dat hij mij misschien belazerd. Altijd bij mij en ziet zelf zijn vrienden en familie amper om bij mij te zijn
Nogmaals... eng. Heel eng.
Ik heb ooit eens zo'n vriendje gehad. Een ongelovige blonde Hollander trouwens, maar net zo bezitterig en jaloers. Die relatie liep niet leuk af...
Blijf ten alle tijden jezelf, TS. Natuurlijk moet je rekening met elkaar houden, maar dat gaat meer om dingen als je sokken in de wasmand gooien en het dopje op de tandpasta draaien. Wat ik hier boven lees is geen gezonde relatie.
Wat zou jouw reactie zijn wanneer je beste vriendin je zoiets zo vertellen? Of stel je voor dat je een dochter hebt en die verteld dit over haar vriend?