Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jans schreef:Mijn man zou ook niet blij zijn als er nu een paard zou komen. Het wordt dan gewoon een stuk lastiger om een paar weken op vakantie te gaan, weekendjes spontaan weg kunnen niet meer. En ik snap dat wel, daarom (en om financiele en medische redenen) komt er bij ons geen paard. Met manege / bijrijdpaard zou hij geen moeite hebben en zelfs ook lief meegaan en langs de kant zitten met onze dochter van 1. Op vakanties gaat hij ook mee rijden.

spatter schreef:Ik snap ook nooit dat mensen in het begin van een relatie hun relatie niet testen.
Ik heb de boel de eerste tijd regelmatig op scherp gezet, kijken waar de grens zat, wanneer ging ik te ver en wat waren zijn verwachtingen van mij.
Laat ik zeggen dat er wel eens een potje suiker door de lucht ging(niet door mij)
Ik kan heel lief en zorgzaam zijn maar ook een echt bitch.
Hij wist in ieder geval waar hij aan begon , al heel snel ook![]()
Voordeel was dat hij ook gelijk wist hoe ik was en ik hoe hij was en of dat zou klikken op langere termijn.
Ook toekomst verwachtingen kwam al snel in beeld.
En ik was 16 en hij 18 jaar maar beide hadden we onze toekomstplannen.
Inmiddels zijn we 34 jaar samen
. Hij vond het juist fijn dat ik zo 'direct' was
en is dus blijven plakken.
musiqolog schreef:Century schreef:Ik game én rijd paarddoe ik dan wat fout?
Helemaal niets, jij doorbreekt het cliché juist!
(Al was voetballen en paardrijden nog steeds leuker geweest.)
Ayasha schreef:Maar dat ga je toch altijd hebben? Tenzij zoals kuggur zei, je iemand vindt die 100% dezelfde interesses heeft. Maar anders zal A altijd geld steken in iets dat B niet interesseert. IMO is het dan B die beter vrijgezel blijft als die daar niet mee kan leven dan A. Dan ben je er duidelijk niet aan toe om samen te leven met iemand.