Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Dat geeft inderdaad een goede bewustwording alleirbag. Met zonnepanelen (die hebben we sinds kort) wordt dat nóg leuker
Vjestagirl schreef:Het is niet zo dat intelligente mensen ook intelligente kinderen krijgen, net zo min als dat domme mensen perse domme kinderen krijgen. Wél is het zo dat er in een gezin met intelligente ouders vaak meer nadruk is op onderwijs en leren, waardoor kinderen meer gestimuleerd worden en meer kansen krijgen. Dat maakt dan weer wel een heel groot verschil.
alleirbag schreef:Voor de mensen die groen schoonmaken; wat gebruiken jullie voor soort soda? Je hebt baking soda, soda kristallen, fijne soda. Iets met bomen en het bos niet meer zien.
Alvast bedankt!
Bliksem schreef:alleirbag schreef:Voor de mensen die groen schoonmaken; wat gebruiken jullie voor soort soda? Je hebt baking soda, soda kristallen, fijne soda. Iets met bomen en het bos niet meer zien.
Alvast bedankt!
Ik gebruik baking soda met azijn, citroenzuurpoeder en borax om mee schoon te maken. Je kan ook schoonmaakmiddel maken van zeepnoten. Verkoop ze ook allemaal in m'n webshop die ik hiervoor noemde
estja schreef:Zijn hier mensen die ervaring hebben in het wassen met zeepnoten? Ik heb werkelijk geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Wordt het goed schoon? Ruikt je was fris?
amber15 schreef:zeepnoten zijn geurneutraal dus dat klopt. Ik voeg elke was 10 druppels etherische oliën toe, daar ruikt mijn was dan lekker naarestja schreef:Zijn hier mensen die ervaring hebben in het wassen met zeepnoten? Ik heb werkelijk geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Wordt het goed schoon? Ruikt je was fris?
Ik heb het een tijd gedaan! Je was ruikt eigenlijk naar niks.
Wel had ik het idee dat mijn shirts sneller gingen stinken. Voor niet zulke vieze was is het ideaal!
alleirbag schreef:Niemand die wast met zelfgemaakt wasmiddel geraspte zeep, water en azijn en bij de witte was soda?
yenopi schreef:alleirbag schreef:Niemand die wast met zelfgemaakt wasmiddel geraspte zeep, water en azijn en bij de witte was soda?
Klinkt fris en interessant, ik was nu met wasnoten en ben niet zo tevreden... ik krijg echte vieze overalls van mijn man niet schoon... heb je een "recept"?